Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af Anonym »

Vil bare gøre alle de DIY-interesserede opmærksom på denne mulighed for at modtage spam fra øverste skuffe.

Man se et eksempel på seneste nummer her:

Neck Transplant

Og har det vakt interesse kan man tilmelde sig her:

Tilmeld dig her

:geek:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af Sasha »

Gad vide, om det så også kan lade sig gøre at afmelde det igen, når man bliver træt af det? Det, synes jeg, typisk udgør et større problem end at finde et nyt stykke spam, man kan få smidt direkte ned i sin postkasse, fordi nogen vil have én til at give dem penge...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af Anonym »

Sasha - din gamle bulderbasse. Du får da lige et link, når du nu selv ikke gider scrolle ned efter det. Så kan du tilmelde og afmelde dig på kort tid. Det giver sikkert god motion.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af Anonym »

Nyhedsbrevene er absolut af varierende kvalitet og et af de seneste begav sig ligefrem ud i en gråzone, der kunne nærme sig forfalskning.

Men det seneste er nu en meget interessant gennemgang af at lave binding på en Gibson hals.

How to bind a fretboard, Gibson-style

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af kasperploug »

Har været tilmeldt i et års tid, og synes sgu det er spændende, omend lidt varierende i kvalitet og relevans for mig :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af Anonym »

Det aktuelle nyhedsbrev handler om at bygge en bypass-pedal:

Build this bypass pedal to turn your stompboxes OFF!

Og det kan måske skabe anledning til lidt debat også. :)

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af DarkoPage »

[quote="SustainerPlayer"]Det aktuelle nyhedsbrev handler om at bygge en bypass-pedal:

Build this bypass pedal to turn your stompboxes OFF!

Og det kan måske skabe anledning til lidt debat også. :) [/quote]

Fortæl, fortæl... Hvorfor kan det skabe anledning til debat? Jeg er lidt nysgerrig da jeg for nylig har været ude og investere i nogle Lehle-loopere, så jeg er lidt spændt på at høre om denne løsning er ligeså god eller hvad det er for "problemer" der kan opstå med sådan en hjemmebygget sag.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af Anonym »

[quote="DarkoPage"]
Fortæl, fortæl... Hvorfor kan det skabe anledning til debat? Jeg er lidt nysgerrig da jeg for nylig har været ude og investere i nogle Lehle-loopere, så jeg er lidt spændt på at høre om denne løsning er ligeså god eller hvad det er for "problemer" der kan opstå med sådan en hjemmebygget sag.[/quote]

Hehe - det var nu en sådan overordnet betragtning baseret på, at både true-bypass og måden elektronik skal konstrueres på, for det meste giver nogle passionerede diskussioner her på forum. :)

Hvorvidt sådan en DIY-ting er bedre/dårligere end en Lehle, vil jeg lade op til mere kyndige personer om at udtale sig om.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stewart Macdonalds nyhedsbrev

Indlæg af Jens H »

[quote="DarkoPage"][quote="SustainerPlayer"]Det aktuelle nyhedsbrev handler om at bygge en bypass-pedal:

Build this bypass pedal to turn your stompboxes OFF!

Og det kan måske skabe anledning til lidt debat også. :) [/quote]

Fortæl, fortæl... Hvorfor kan det skabe anledning til debat? Jeg er lidt nysgerrig da jeg for nylig har været ude og investere i nogle Lehle-loopere, så jeg er lidt spændt på at høre om denne løsning er ligeså god eller hvad det er for "problemer" der kan opstå med sådan en hjemmebygget sag.[/quote]

Alt hvad der indeholder en knap i en signalkæde kan give fuldstændigt vilde diskussioner på Gear-freak :D
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen