Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Barf »

NG: Har lige købt en CD med Mats Johanson (sådan en omgang svensk "session guitar lir" men leveret med troværdighed), og jeg kunne da også godt finde plads til en Tom Anderson Drop Top og en Elmwood Modena herhjemme.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

NG//

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www2.gibson.com/Products/Electri ... ts/Electri ... lorer.aspx</a><!-- m -->

Oooooh...

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Peter C »

[quote="Loomer"]NG//

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www2.gibson.com/Products/Electri ... ts/Electri ... lorer.aspx</a><!-- m -->

Oooooh...[/quote]

Har set den. Den ser fed ud, dog er det ærgeligt, de ikke har fjernet slagpladen.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af kraen »

[quote="Peter C"][quote="Loomer"]NG//

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www2.gibson.com/Products/Electri ... ts/Electri ... lorer.aspx</a><!-- m -->

Oooooh...[/quote]

Har set den. Den ser fed ud, dog er det ærgeligt, de ikke har fjernet slagpladen.[/quote]

Hvorfor sidder ham "metal"-gutten med en Queen t-shirt? De kunne da godt lige have bedt ham om at tage en Sabbath t-shirt på i stedet.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Måske står der "Queer"?!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Swampthing »

[quote="SustainerPlayer"]Måske står der "Queer"?![/quote]
Potato potata... :lol:


Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Billede[/quote]

Der er vist en der har nørdet AIC videoer i dag. ;-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]

Der er vist en der har nørdet AIC videoer i dag. ;-)[/quote]

Også i dag :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Måske var det i dag, man skulle indfri sin gamle drøm om en JTM45..?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bonhams.com/usa/auction/1922 ... ot/123/</a><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Måske var det i dag, man skulle indfri sin gamle drøm om en JTM45..?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bonhams.com/usa/auction/1922 ... ot/123/</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Det synes jeg du skulle gøre!

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anders B »

NG: En Gibson Hummingbird.. var i Eskildsen i går og prøve en og var fuldstændig vild med den. Jeg havde godt nok planlagt at vente et par måneder til at jeg havde sparet lidt flere penge op, men nu ved jeg ikke. Jeg var godt nok vild med den..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Anders B"]NG: En Gibson Hummingbird.. var i Eskildsen i går og prøve en og var fuldstændig vild med den. Jeg havde godt nok planlagt at vente et par måneder til at jeg havde sparet lidt flere penge op, men nu ved jeg ikke. Jeg var godt nok vild med den..[/quote]

Sådan har jeg det også med min hvis jeg ikke har spillet på den et stykke tid. Men det er desværre ikke altid så fantastisk når man tager den op. Man vænner sig til det, og så er det bare en guitar. :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

NG:
Billede

Jeg har ikke råd, omend den er billig.
Jeg har egentlig ikke brug for en ekstra guitar.
Jeg har mere brug for en forstærker.








Men den ser bare så hammersej ud!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]Måske var det i dag, man skulle indfri sin gamle drøm om en JTM45..?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bonhams.com/usa/auction/1922 ... ot/123/</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Det synes jeg du skulle gøre![/quote]

Den røg så for 26.840$

Det var da endda ikke SÅ frygteligt høj en pris, som man måske kunne have forventet (selv om den på forhånd estimerede pris var på 8-12.000 $), når man tager i betragtning, at den har tilhørt Clapton, og er "verdenskendt" fra Doyle-bogen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"][quote="Sasha"]Måske var det i dag, man skulle indfri sin gamle drøm om en JTM45..?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bonhams.com/usa/auction/1922 ... ot/123/</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Det synes jeg du skulle gøre![/quote]

Den røg så for 26.840$

Det var da endda ikke SÅ frygteligt høj en pris, som man måske kunne have forventet (selv om den på forhånd estimerede pris var på 8-12.000 $), når man tager i betragtning, at den har tilhørt Clapton, og er "verdenskendt" fra Doyle-bogen...[/quote]

Nej, det var da ikke så galt. Omkring 150.000kr! Det er da ikke noget for et gammelt stykke jern i en trækasse!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Jo, Gu´ er det da mange penge - også alt for mange! Men der var vel ingen, som i dag ville løfte et øjenbryn over, hvis en "ukendt" JTM45 stod til halvdelen (måske også mere?) af, hvad Sløwwwhand´s - i visse kredse berømte - forstærker gik for..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Jo, Gu´ er det da mange penge - også alt for mange! Men der var vel ingen, som i dag ville løfte et øjenbryn over, hvis en "ukendt" JTM45 stod til halvdelen (måske også mere?) af, hvad Sløwwwhand´s - i visse kredse berømte - forstærker gik for..?[/quote]
Nja... jeg ve' skutte... Hvad med den jtm-45 der var til salg for 30.000kr for et stykke tid siden? Er den røget? Det var der vist mange der syntes var ret dyrt!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

NG: En Tubescreamer af en art... Eller måske en SD-1? Og en Boss NS-2
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

NG: Så fik man sgu pludselig lyst til nye monitors. Men det er sgi en jungle, og "man skal jo have ørene på" og alt det.

Man kan håbe det går over igen :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen