Roland GP 8 effekt processor

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
martin h
Smoke On The Water
Indlæg: 69
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Roland GP 8 effekt processor

Indlæg af martin h »

Hej folkens

Er der nogle der har et bud på hvad værdien er på oven nævnte modul ?
Jeg rendte ind i en døds bo rydder der fortalte at han havde levet af at spille i sin tid og han kom pludselig i tanke om at han gerne ville sælge sit grej da han hørte at jeg spillede. Lidt købmand og klundser var han vel :wave:
Men han hævdede at der var opstået noget "Hype" om disse moduler bla på grund af "Marillion Chorus" lyden som ikke skulle være i de nyere udgaver som GP 16, og den Sound har jeg altid godt kunne lide og der for blev jeg nysgerrig.
Men manden ville havde en mindre formue for sit grej og jeg tjekkede den blå avis hvor der til at starte med ikke var nogle.
Pludselig var der et til en god pris som jeg hentede i går og ved første lytning er der da noget brugbart til at suplerer med.

Men en anden ting er at jeg har ingen erfaring eller forstand på hvordan, eller rettere i hvilken rækkefølge man sætter grej af den type og tænker at det må afhænge meget af hvad man eller spiller igennem, men vil meget gerne hører nogle bud.

Mvh
Martin

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Roland GP 8 effekt processor

Indlæg af JesperB »

Den sidst solgte på eBay:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.co.uk/Roland-GP-8-guita ... GP-8-guita ... 508wt_1139</a><!-- m -->

.. godt nok i USA, men giver da en idé om pris.
- Jesper Barrit

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen