Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

NG// En Randall RH-serie top.

Heldigt at de er så billige!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Loomer"]NG// En Randall RH-serie top.

Heldigt at de er så billige![/quote]

WHY?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Fordi de lyder helt perfekte til skummel, ulækker oldschool død.

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Snake Boots »

NG: En billig lorteguitar jeg har set, som lyder helt fantastisk godt! Desværre er den udstyret med noget der minder om en ukulelehals. Så strengene ligger helt vildt tæt. Fedt til indspilining, knap så fedt til en 3-sætters koncert... :-(



Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

NG. En Ibanez ts 808 fra 81.Er pt højst bydende.Jeg mangler en overdrive efter jeg lige har solgt min bb preamp.Så nu vil jeg sku prøve the holy grail. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Barf »

NG: En hel bunke forskellige drive/fuzz-pedaler. Mangler lige at finde det helt rigtige, og når man så begynder at lede efter den, så er der jo pludselig en sørens masse pedaler, man godt kunne tænke sig at prøve af. BB Preamp, en gammel Rat, Keeley Overdrive, gammel SD-1, Analogman Sunface, Lovepedal BBB, Mad Professor Sweet Honey Overdrive, Carl Martin DC Drive, HBE Power Screamer for at nævnte et par stykker. Hvorfor er der ikke en butik, der fører alle ovenstående pedaler, der åbner med hovedsæde nede ved siden af mit øvelokale?

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jackie van Hippie »

NG: Roger Mayer Voodoo-1
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Jackie van Hippie"]NG: Roger Mayer Voodoo-1[/quote]

Har du prøvet én? Hvis ikke, så gør det lige, før de peristaltiske lidelser helt tager pippet fra dig...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Snake Boots »

[quote="Sasha"][quote="Jackie van Hippie"]NG: Roger Mayer Voodoo-1[/quote]

Har du prøvet én? Hvis ikke, så gør det lige, før de peristaltiske lidelser helt tager pippet fra dig...[/quote]

+1
Jeg har en voodoo-1 som er blevet slået af pinden (boardet) af en RC-booster. Voodoo'en er da meget fed, men ikke federe end alt muligt andet...

OBS Den gamle version af voodoo-1 har et forfærdeligt tonesugende bypass-system.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Snake Boots"][quote="Sasha"][quote="Jackie van Hippie"]NG: Roger Mayer Voodoo-1[/quote]

Har du prøvet én? Hvis ikke, så gør det lige, før de peristaltiske lidelser helt tager pippet fra dig...[/quote]

+1
Jeg har en voodoo-1 som er blevet slået af pinden (boardet) af en RC-booster. Voodoo'en er da meget fed, men ikke federe end alt muligt andet...

OBS Den gamle version af voodoo-1 har et forfærdeligt tonesugende bypass-system.[/quote]

Korrekt. Men det er nu ret nemt fikset, hvis det skulle være...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Stevi »

NG: Jeg er normalt ikke til heavy relic, men denne vil jeg bare eje!
Billede
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.guitarvillage.co.uk/product- ... k/product- ... se+%26+COA</a><!-- m -->
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

NG: BYOC British Blues Overdrive og Reverb fra samme firma. Det er ved at være længe siden, jeg har samlet noget.
http://www.effektpedaler.dk/product.asp?product=3658
http://www.effektpedaler.dk/product.asp?product=3666

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Swampthing »

Hvad er kvaliteten på det der BYOC ?
Jeg havde en overgang en 808 klon som jeg ikke var særlig tilfreds med.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

Jeg har samlet følgende: Triboost, Digital Delay, Octafuzz. Jeg har ikke stor forstand på komponenternes kvalitet ift. andre pedaler, og der er selvfølgelig ingen garanti for, at man kan lide pedalernes lyde.
Men jeg har været ganske tilfreds med de tre pedaler, og fuzzen forlader nok ikke boardet. Boostpedalen var mest for at prøve konceptet, og så fandt jeg hurtigt ud af, at jeg ikke har brug for/kan finde ud af at bruge delay :)

Edit: Nå ja, og så er der jo heller ikke nogen garanti for byggekvaliteten, hvilket jeg fik at føle ved fuzzpedalen :) Men så lærte jeg da at holde ledningernes plastik ude af lodningerne... en overgang fik en af de elendige lodninger faktisk pedalen til at lyde federe - men det var kun en overgang :D

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

NG//

Sådan en obskur Squier strat-dims med Floyd Rose jeg prøvede i Lørdags. Hvad fanden!??!?

Men ok, i det mindste er den billig.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

NG: Chris Brodericks Jackson!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jake »

[quote="Kimling"]NG: Chris Brodericks Jackson![/quote]

Jeg synes faktisk også der er noget fedt over den! Og så spiller manden den er opkaldt efter fedt... det må smitte af!
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Nicolai »

NG: Selvom en Telecaster sikkert ville være "det logiske valg", når jeg nu HAR en fed strat (og en LP), så må jeg altså erkende, at jeg MEGET gerne så en sådan i arsenalet:

Billede

En Fender 62 RI Strat- selvfølgelig i 3-farvet sunburst :P
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen