Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Jeg har fået en del spillejobs som starter fra juni af og kunne måske godt tænke mig en stabil forstærker som lyder af Vox AC 30.
Så derfor kunne jeg godt tænke mig i det mindste at prøve sådan en fætter som denne.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tophatamps.com/king_royale.h ... ale.htm</a><!-- m -->
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Pluto"]Jeg har fået en del spillejobs som starter fra juni af og kunne måske godt tænke mig en stabil forstærker som lyder af Vox AC 30.
Så derfor kunne jeg godt tænke mig i det mindste at prøve sådan en fætter som denne.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tophatamps.com/king_royale.h ... ale.htm</a><!-- m -->[/quote]

Du kunne også overveje en Bruno amp

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.brunoamps.com/theamps.html"> ... ps.html</a><!-- m -->

Det skulle være toppen af poppen. Det er der nok andre herinde der ved mere om end mig. Jeg har kun lige hurtigt prøvet en af deres toppe for nogle år siden. Den lød sweet

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Måske en matchless dc 30 kunne være fedt.Spørgsmålet er så om der er nogen i dette lille land man kunne prøve af disse såkaldte boutique amps.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af udepost »

@pluto: en dc30 er i min øjne overhovedet ikke fed, og slet ikke i nærheden af en ac30. den er meget moderne synes jeg... derimod er den king royale du nævner i virkeligheden det bedste bud på noget der kommer tæt på, og så lyder den også godt :)

/søren

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Ja jeg har vist hørt det før ,at King Royale er noget nærmest det tætteste man komme på ac 30 lyd.Men jeg kan ikke finde nogen her i DK. Eskildsen havde dem i gamle dage ,men de
har jo nok ikke solgt vildt godt og taget af programmet igen.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

Var inde i aage for at teste en TC cllassic450. fræk basforstærker som så blev bestilt i samme omgang.

men manden stak mig en sandberg jazz til at teste med og FÅÅÅÅRK hvor var det en fræk spade. jeg kan slet ikke få den ud af hovedet... damn you aagemedarbejder!!! og Damn you tomme bankkonto!!!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Førslev"]Var inde i aage for at teste en TC cllassic450. fræk basforstærker som så blev bestilt i samme omgang.

men manden stak mig en sandberg jazz til at teste med og FÅÅÅÅRK hvor var det en fræk spade. jeg kan slet ikke få den ud af hovedet... damn you aagemedarbejder!!! og Damn you tomme bankkonto!!![/quote]

Dude jeg har en Sandberg JM4 til salg til fordelagtig pris hvis det er. Jeg er nødt til at sælge for at købe noget billigere. Skal have dækket købet af en basforstærker :problem:

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

Havde nok købt den af dig hvis ikke det var at den der tomme bankkonto var i vejen... forstærkeren er vigtigere nu... ikke lokke!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="udepost"]@pluto: en dc30 er i min øjne overhovedet ikke fed, og slet ikke i nærheden af en ac30. den er meget moderne synes jeg... derimod er den king royale du nævner i virkeligheden det bedste bud på noget der kommer tæt på, og så lyder den også godt :)

/søren[/quote]

Jeg synes sgu´, at en DC30 er en ret så fantastisk forstærker. Især hvis man sætter nogle ordentlige rør i den (and they can be made to sound even better...). Om den så er moderne eller noget andet, skal jeg ikke gøre mig til dommer over. Hvis det er moderne at lyde fedt, så har jeg intet problem med modernitet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Hvad er forskellen på dc 30 og hc 30?
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Pluto"]Hvad er forskellen på dc 30 og hc 30?[/quote]

HC-30 er toppen, DC-30 er comboen! AFAIK! :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Jeg har selv lige fundet ud af det,men tak alligevel. k for en hc 30 top ved åge.Damn
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Ja jeg har vist hørt det før ,at King Royale er noget nærmest det tætteste man komme på ac 30 lyd.Men jeg kan ikke finde nogen her i DK. Eskildsen havde dem i gamle dage ,men de
har jo nok ikke solgt vildt godt og taget af programmet igen.[/quote]

Uden at være en AC30-afficionado har jeg hørt at sådan én er her det tætteste nye man kommer på en gammel AC:

Billede

http://www.dba.dk/guitarcombo-jmi-30-6- ... -72699022/

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Når en La Cabronita ikke er simple nok. Til you-know-who. :lol:

Billede

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Snake Boots »

NG: En 5E7 tweed bandmaster. Måske en Reinau.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.skbcases.com/music/products/ ... /products/ ... &c=75&s=75</a><!-- m -->

:clap:

TT: Der skal ikke meget til at gentænde Telecaster-GAS her. Hmm ... light-ash? :eh:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="MacG"][quote="Pluto"]Ja jeg har vist hørt det før ,at King Royale er noget nærmest det tætteste man komme på ac 30 lyd.Men jeg kan ikke finde nogen her i DK. Eskildsen havde dem i gamle dage ,men de
har jo nok ikke solgt vildt godt og taget af programmet igen.[/quote]

Uden at være en AC30-afficionado har jeg hørt at sådan én er her det tætteste nye man kommer på en gammel AC:

Billede

http://www.dba.dk/guitarcombo-jmi-30-6- ... -72699022/[/quote]


Jeg har godt nok gasset lidt efter den ,men mon ikke min englænder kommer op at køre igen.Men det er jo en mulighed
Sorte strater lyder bare bedst..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Funkis »

Har hørt meget godt om JMI forstærkerne men holdbarhed har ikke været det som folk har pralet af.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

[quote="SustainerPlayer"]Når en La Cabronita ikke er simple nok. Til you-know-who. :lol:

Billede[/quote]

Nu er jeg simpelthen nødt til at vide hvad det her er, Hans.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"][quote="SustainerPlayer"]Når en La Cabronita ikke er simple nok. Til you-know-who. :lol:

Billede[/quote]

Nu er jeg simpelthen nødt til at vide hvad det her er, Hans.[/quote]

Den telecaster 10 ud af ni drømmer om:

Billede

Hint - hvis det er nødvendigt "Bono". :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen