Blokerede tabs??!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Muppet
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Blokerede tabs??!

Indlæg af Muppet »

Hey freaks,

Efter at have søgt rundt omkring på nettet i et stykke tid efter en Rush tab, har jeg gang på gang fået en lille blank skærm med teksten: "This tablature contains content from a third party publisher and has
been blocked by the Music Publishers Association in your country."

Er jeg den eneste? Hvis nej, hvem fanden blokerer tabs?! Af alt i verden så er tabs da det mest harmløse på nettet. Jesus f****** Kristus mand!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Blokerede tabs??!

Indlæg af Smittefar »

Der er jo nogen, der gerne vil tjene penge på at sælge tabs, så de jager også deres copyright der - der er i min verden også lidt langt ude.
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Blokerede tabs??!

Indlæg af Anonym »

Ophavsret gælder også tabs og noder. Det har det altid gjort. At man først for nyligt har sat ind over for "pirateriet" ændrer vel ikke på, at de er deres gode ret til det?

Hvis man er forfærdet over det, så må man nok forberede sig på, at der i fremtiden kommer meget mere styr på (læs= det kommer til at koste) tilgængeligheden af ophavsretsbeskyttet materiale på nettet.

Man kan så kun håbe på, at det samtidigt vil gøre, at man nemt kan købe kvalitetstabs/noder på nettet.

Muppet
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Blokerede tabs??!

Indlæg af Muppet »

Ja ok, det kan jeg jo egentlig godt lidt se idéen i. Men alligevel, det er jo ikke noget folk laver for at tjene penge, det er jo for at hjælpe andre med at lære en eller anden sang.... Jeg synes stadig det er stramt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen