Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

Det er sgu da egentlig ret snedigt lavet
Create a sense of purpose around which you base your faith

Martin K
Smoke On The Water
Indlæg: 55
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now GAS.

Indlæg af Martin K »

[quote="Jacob"]

Er der noget med at der er forskel på de gamle med dino og de nyere uden dino? :?[/quote]

Altså dette er udelukkede subjektive betragtninger, men min far havde på et tidspunkt den gamle med dino. Den gjorde det ikke for ham. Det var som om der ikke var nok 'smæk på' når den blev aktiveret. Han spillede på det tidspunkt over en transistor amp. Han endte med at blive tilfreds med en Boss BD-2.

Jeg købte nogle år senere en ny blot med t.rex mærke (uden dino). Og via en rør amp har jeg udelukkende positive erfaringer.
--Martin

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Martin K"][quote="Jacob"]

Er der noget med at der er forskel på de gamle med dino og de nyere uden dino? :?[/quote]

Altså dette er udelukkede subjektive betragtninger, men min far havde på et tidspunkt den gamle med dino. Den gjorde det ikke for ham. Det var som om der ikke var nok 'smæk på' når den blev aktiveret. Han spillede på det tidspunkt over en transistor amp. Han endte med at blive tilfreds med en Boss BD-2.

Jeg købte nogle år senere en ny blot med t.rex mærke (uden dino). Og via en rør amp har jeg udelukkende positive erfaringer.[/quote]

Min Mudhoney er med dino, og jeg har oplevet lidt det samme med singlecoils og transistor-Marshall ifm. min musikundervisning. Til gengæld fungerer den fremragende med rør, specielt hvis forstærkerlyden er lidt smågnaven i forvejen.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

[quote="sørendybdal"][quote="Martin K"][quote="Jacob"]

Er der noget med at der er forskel på de gamle med dino og de nyere uden dino? :?[/quote]

Altså dette er udelukkede subjektive betragtninger, men min far havde på et tidspunkt den gamle med dino. Den gjorde det ikke for ham. Det var som om der ikke var nok 'smæk på' når den blev aktiveret. Han spillede på det tidspunkt over en transistor amp. Han endte med at blive tilfreds med en Boss BD-2.

Jeg købte nogle år senere en ny blot med t.rex mærke (uden dino). Og via en rør amp har jeg udelukkende positive erfaringer.[/quote]

Min Mudhoney er med dino, og jeg har oplevet lidt det samme med singlecoils og transistor-Marshall ifm. min musikundervisning. Til gengæld fungerer den fremragende med rør, specielt hvis forstærkerlyden er lidt smågnaven i forvejen.[/quote]

Det lyder præcis som jeg husker den. :D

Selvom jeg dog ikke kan huske om min var med eller uden dino. Jeg tror den var uden, men kan ikke finde et billede, som kan bekræfte det..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

Jeg har 2 stk med Dino, og de lyde ret ens... Jeg synes gain knappen tager lidt sjovt ved, lige i starten er der ikke så meget at komme efter, men så omkring kl. 9 tager den gevaldigt ved!

Jeg tror det er pænt meget det samme. Det er det samme. Hvis du skal grave guld, så skal du nok helt tilbage til de helt gamle, som er meget "bleggule" med lille kontakt! Jeg har spillet et par jobs med sådan en til låns, og den lyder altså rigtig fedt.


Martin K
Smoke On The Water
Indlæg: 55
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now GAS.

Indlæg af Martin K »

[quote="MacG"]Ikke uinteressant: http://www.premierguitar.com/Video/2011 ... _Demo.aspx[/quote]

Om jeg direkte gasser efter en sådan ved jeg nu ikke. Men grundlæggende ser den sgu ret fed ud :) så er problemet blot at jeg altid er gået i stå når jeg har forsøgt mig med slide...
--Martin

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

NG:
Billede

Jeg hader Dean for at skamride Dimebags navn på det groveste, men det der er fandme en fed spade!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Kimling"]Rasmus:
Det her er sagt på den mest respektfulde måde, jeg kan komme i tanke... Hold nu kæft, hvor har du dog dårlig smag, menneske! :lol: :lol: :lol:[/quote]

[quote="Kimling"]NG:
Billede

Jeg hader Dean for at skamride Dimebags navn på det groveste, men det der er fandme en fed spade![/quote]

I rest my case.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af kasperploug »

Haha Rasmus ;) Jeg er på din side her :D

NG: En lut :O
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Kimling"]Rasmus:
Det her er sagt på den mest respektfulde måde, jeg kan komme i tanke... Hold nu kæft, hvor har du dog dårlig smag, menneske! :lol: :lol: :lol:[/quote]

[quote="Kimling"]NG:

Jeg hader Dean for at skamride Dimebags navn på det groveste, men det der er fandme en fed spade![/quote]

I rest my case.[/quote]

Billede
Create a sense of purpose around which you base your faith


Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

Jeg troede at din næste orange guitar skulle være en Tele?? :P

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

[quote="Jacob"]Jeg troede at din næste orange guitar skulle være en Tele?? :P [/quote]

Jamen, så har du taget helt fejl. Min næste tele skulle være orange!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

I stand corrected :lol:

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Abemand »

NG:
Billede

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Jacob »

NG: En volumepedal - og det er nu!

Kom så SU, kun 7 dage endnu !

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Nej, ikke bruge den surt sammensparede SU på en volumepedal, vel?

I så fald tvinges jeg til at ændre synsvinkel 180 grader og gøre mig til talsmand for, at de studerende får alt for meget i SU, og at de herfra selv må betale gildet.

NG:

Til et ombygnigsprojekt:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitarforstaerker-mar ... aerker-mar ... -74182801/</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Abemand"]NG:
Billede[/quote]

Hvad er det for en udgave ? Den dyre relic er én af de bedste nye "Les Pauls" jeg har prøvet. Meget levende og resonant.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Nej, ikke bruge den surt sammensparede SU på en volumepedal, vel?

I så fald tvinges jeg til at ændre synsvinkel 180 grader og gøre mig til talsmand for, at de studerende får alt for meget i SU, og at de herfra selv må betale gildet.

NG:

Til et ombygnigsprojekt:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitarforstaerker-mar ... aerker-mar ... -74182801/</a><!-- m -->[/quote]

Han har nogle meget fine ting ham dér...
Det er også lidt dyrt... men når man først har været plugget i sådan en gammel jtm-45, så gibber det jo i en... men 35.000kr alligevel...
og den jtm-100 er vist ikke fra 67', men det må han jo selv ligge og rode med... Men plexi er den ihvertfald.

Vil du krølle dem jmp om til en JTM-50? :gay-imgay:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen