Agile Flash! Endelig

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Endelig fik jeg min semi-custom Agile Strat hjem - har jo ventet siden december, så da postbudet kom 2 dage før det planlagte blev jeg mildt sagt spændt :D Nå, billeder:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Har selv lige skiftet slagpladen fra en perlemors til plain hvid.. Planen er at den nok skal skiftes til en B/W/B slagplade senere - den hvide er bare pænere end perlemor IMO :) Har også monteret racer-tern, for at give den et personligt præg. Min starttanke var et Roadrunner-sticker jeg også har liggende, men blev enig med mig selv om at det måske var lidt for umodent.. Men måske kommer det på senere i stedet for det andet. Det er heldigvis relativt nemt at pille af :)

Specs (som ikke lige fremgår af billederne):

Ibenholt gribebræt
Grover tuners
Wilkinson bridge
Seymour Duncan Cool Rails og en Little '59 i bridge
Jumbobånd
Ulakeret hals

Mvh. Kasper.
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af Jacob »

Tillykke med den!!

Racerternene er ikke lige mig, men du ved man siger - "whatever floats your boat" :)

Kunne man lokke dig til at smide en mini-anmeldelse af den little '59, når du har fået den ind under huden?? Kigger efter noget med lidt mere "hår på brystet" til bridge i min strat..

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Nemlig ;) Og som sagt, de er relativt nemme at hive af igen :)
Helt sikkert! Er allerede forelsket i lyden og selve guitaren bare ren ind i Orange'n :) Guitaren er forresten perfekt justeret og den er skærmet osv.. Ret lækkert :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af IkkeMig »

Jeg synes den ser brandgodt ud - også racerternene, det gør den lige en tand ekstra fræk - det ville da blive for meget hvidt uden dem.

Jeg havde selv en Little'59 i min strat på et tidspunkt, men jeg blev aldrig helt gode venner med den. Den lød ikke rigtigt som en single-coil, selv om jeg splittede den og den havde ikke helt nosser nok til at erstatte en "rigtig" humbucker for mig. Så jeg endte med tre Fender-singlecoils, så min strat bare lyder af ... strat. Men jeg håber da, at du bliver gladere for din :)

Tillykke med den :thumbup:

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Tusind tak! Jaa synes sgu den af udseende inviterer til TÆSK! :D Jeg glæder mig meget til at spille på den i elektro/pop/rock/disco-bandet snart! Tror den er lige hvad der skal til :) Den har nosserne fra humbuckerne samt twangen fra strat'en IMO :) Mht. Little '59 bliver det nok nemmere at finde ud af dens personlighed når den kommer ind i vante omgivelser.
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af DarkoPage »

Hvad er kroppen lavet af? Og hvordan føles det ibenholt-gribebræt? Det er nok svært at sige, men kan du høre nogen tonale forskelle, fra f.eks. rosewood?

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Mener det er ask, men den er i hvert fald tungere end man lige regner med. Jeg synes selv at ibenholt virker mere "solidt" i mine hænder og "glattere", men det er jo mange gange en smagssag, så det kan jeg ikke rigtig argumentere for :P
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af Anonym »

Fedt. Den ser cool med de tern :thumbup:

Ikke værst ... ikke værst ... :D

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

[quote="SustainerPlayer"]Fedt. Den ser cool med de tern :thumbup:

Ikke værst ... ikke værst ... :D [/quote]
Tak! :D Men... I stedet for denne kommentar - hvorfor bruger du så ikke tid på en anden lille flash-tråd? :banana-rock:
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af Morten M »

Flot guitar. De der tern giver noget ekstra. Heftige pu's.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af AnotherDan »

Fedt - jeg syntes også racer ternene er cool.
Ibenholdt, ulakeret hals med jumbo bånd - lige mig...

Hvad endte sådan en custom order i?
Og hvordan spiller den?
Bah

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Tak :D
Alt i alt kom det til at koste mig 447 $, hvilket jeg synes er vildt billigt! Den spiller rigtig godt, bedre end min ellers yndlings Fernandes Strat, som er én af de bedste strat's jeg har spillet på. Det hjælper måske at den er justeret perfekt fra forretningen :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Det var faktisk oprindeligt tanken at denne Roadrunner skulle være på, i stedet for ternene.. Men hvad synes I? :) Er det for plat? :D


Billede
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af IkkeMig »

Jeg synes bare du skal holde dig til ternene.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Ja ikke? Det ændrer alligevel meget for signalværdien.. Men fed detalje at fuglen kigger på strengene og rækker ud efter dem :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Hmm nu har jeg fået penge til at skifte slagpladen.. Kigger på en standard sort 3-ply.. Men så ser jeg at Thomann også har denne: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.thomann.de/dk/fender_enginet ... er_enginet ... _black.htm</a><!-- m -->
Jeg tror det kunne se meget fedt ud, men bliver det for meget lir til denne lille guitar? :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af Odgaard »

Det er en rigtig grim slagplade, du der linker til... med mindre du selv kan lide den ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Odgaard"]Det er en rigtig grim slagplade, du der linker til... med mindre du selv kan lide den ;) [/quote]

+1

Jeg synes faktisk, den er rigtigt fed med den hvide slagplade, hvis jeg skal være ærlig...

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af kasperploug »

Jeg forstår din hentydning - og tror sgu alligevel jeg holder mig til min første indskydelse; her er det alligevel også en smule nemmere at modificere mht. knapper og ekstra "gadgets" ;) Men hvis jeg holder mig til den hvide køber jeg en ny 3-lags, især også fordi den der er på pt. er lidt falmet ifht. lakeringen, da den er fra en gammel Fernandes :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Agile Flash! Endelig

Indlæg af Anonym »

T-Hansen spade :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen