Bedste wall-hangers?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Bedste wall-hangers?

Indlæg af Brun Sæbe »

Jeg kender ikke til et dansk udtryk. Guitar-holdere til væggen. Gerne til at få herhjemme eller hos Thomann.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af Anonym »

Har ærligt talt ikke prøvet andre en K&M's.

Har fungeret fint i 4 år. Der skal vist, som med alle andre af disse produkter, udvises forsigtighed med nitrolakerede halse - det kan vist klares med lidt bomuldsstof ud over.

hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af hrlarsen »

Faktisk har K&M lavet en version, som har Kork belægning i stedet for gummi.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af Swampthing »

Jeg bruger også 5 stk K&M. Samt en en af en anden type der låser om hovedet når man hænger guitaren op.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="hrlarsen"]Faktisk har K&M lavet en version, som har Kork belægning i stedet for gummi.[/quote]
Jeps - de laver også et par af deres almindelige guitarstativer med korkbelægning...

Når det så er sagt har jeg aldrig haft problemer med mine nitro guitarer og de almindlige K&M-stativer, men de hænger også kun derpå når jeg er ude og spille - ellers ligger de bare i kasserne...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af Sasha »

[quote="Michael Vajhøj"]
Når det så er sagt har jeg aldrig haft problemer med mine nitro guitarer og de almindlige K&M-stativer, men de hænger også kun derpå når jeg er ude og spille - ellers ligger de bare i kasserne...[/quote]

Jeg har haft mine guitarer - med og uden celluloselak - hængende og stående i almindelige K&M-stativer uden kork i 20 år uden problemer...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har så haft et par guitarer, der fik nogle grimme mærker af at hænge i dem med den almindelige gummibelægning....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af Rasmus »

Jeg har aldrig haft problemer med mine nitro guitarer i mit K&M "vægophæng", men til gengæld har et Rockstand gulvstativ (med plads til 5 guitarer) lavet grimme mærker i mit trægulv med de dupper der sidder på.

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste wall-hangers?

Indlæg af Funkis »

K&M hele vejen.
Alle mine hænger på de vægophæng med gummi (K&M)
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen