Fender Stratocaster 1972

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fender Stratocaster 1972

Indlæg af Nicolai »

Det kan jeg godt forstå Søren. Jeg er også selv meget glad for min 57ri. Du kunne jo evt. supplere med en god 60 style palisander strat? Det overvejer jeg (kraftigt) at gøre, når finanserne tillader det.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Fender Stratocaster 1972

Indlæg af Søren »

Det kunne også være en mulighed... På et tidspunkt :) jeg er bare så tilfreds med mit setup lige nu, at jeg ikke lider af den store GAS for tiden :)

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fender Stratocaster 1972

Indlæg af Nicolai »

Sådan har jeg det også. Lider tit af GAS efter noget et par dage eller en uge, men generelt er jeg meget godt tilfreds.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Fender Stratocaster 1972

Indlæg af Petunia »

[quote="Sasha" ]

Så igen: Vælg guitar med ørerne og fingrene - ikke med øjnene fæstnet på årstallet og produktionsstedet![/quote]

Jeg kan ikke være mere enig!
Jeg har en Strat fra engang i slutningen af 70'erne - jeg mener, det er en japansk kopi - og det skyldes, at det eneste sted overhovedet, der står noget i den satan, er på undersiden af blokken - "Made in Japan".
OK, det er ikke en Fender, men det er indiskutabelt den bedste Strat, jeg har haft i hænderne, og jeg har haft mange, rigtigt mange! Den vejer en halv ton; støjer som ind i helvede, selvom jeg har pakket den ind i kobberfolie; kostede mig 600,- i 83 - - men den har en utrolig tynd smal hals, som jeg aldrig har haft brug for at justere, og har den lyd Jimi har i liveversionen af Red House eller Bleeding Heart....
Jeg tager den ikke ud af lejligheden mere, no way! Den har alt det, som jeg vil have hos en Strat - og så lige det dér ekstra!

For øvrigt kalder jeg den for Little Wing.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen