Guitarer som kvinder...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Guitarer som kvinder...

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg sad bare lige og stenede på TGP, og fandt en lignende tråd, og syntes det kunne være sjovt at høre jeres udlægninger. Her er et par af mine:

Strat: Den grå mus - den typiske pige på gaden - ikke grim, ikke fantastisk smuk, men mest af alt bare lidt kedelig.

Tele: Helt klart trunten. Ikke specielt køn, men har alligevel et eller andet man bliver ved med at være fascineret af og vende tilbage til.

Les Paul: Den tykke pige - lidt vanskelig at håndtere og tung i det, men nøj hvor er det sjovt når først man kommer igang. :D

ES335: MILF'en - ikke det man først går efter, men man har alligevel en fornemmelse af at gå glip af et eller andet ved ikke at hoppe på den.

PRS: Den modelsmukke pige - der er ikke noget at sætte fingeren på, men der mangler ligesom et eller andet.

Lad mig høre jeres. :-)

NB: Inden nogen bliver fortørnede over at emnet er mandschauvinistisk, så lad mig lige understrege at det bare er fis og ballade - om ikke andet, kan kvinderne på forummet starte en lignende diskussion - gad vide om der bliver brok over for mange "shortscale-guitarer". ;-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Sasha »

Hvid Strat - gudesmuk hvid kvinde.

Sort Strat - gudesmuk sort kvinde.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Anonym »

Warmoth - sammensæt selv din kvinde.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Loomer »

Ibanez' 6-strengede racerspader - Underdanig Japansk kvinde der egentligt er okay pæn, men at hun ikke giver noget modspil gør hende bare lidt kedelig.

Jackson, Charvel, Kramer og lign. - Silikonepumpet californisk blondine med crepe-hår og voldsom makeup. Egentlig møghamrende vulgær og typen man gerne vil lade som om man er lidt for voksen og ansvarlig til at kunne se det fede i, men man kan sgu ikke helt lade være alligevel.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Kimling »

[quote="SustainerPlayer"]Warmoth - sammensæt selv din kvinde.[/quote]

:clap: :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Warmoth - sammensæt selv din kvinde.[/quote]

Tak for at minde mig om, hvorfor jeg ikke selv skal samle en guitar igen :) En kvinde, udtænkt af mig selv, ville helt sikkert udløse følgende: :clap: :dance: :think: :doh: :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af fortytwo »

[quote="GuitaRasmus"]PRS: Den modelsmukke pige - der er ikke noget at sætte fingeren på, men der mangler ligesom et eller andet.[/quote]

Det sjove er, at jeg syn's at PRS er sådan mere hende der har taget lidt for meget makeup på, og er man er lidt i tvivl om, hvorvidt der faktisk er en ganske køn pige derinde, eller om man skal være bange for at se hende morgenen efter.. ;)

SG/Firebird: Rock chick'en, hende der godt kan matche dig shot for shot, øl for øl, som kan være ganske lækker, men også kan være lidt af en bitch, der evt. tæver dig..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Runem »

[quote="SustainerPlayer"]Warmoth - sammensæt selv din kvinde.[/quote]


Hehe :clap:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Loomer »

Gibson Explorer - Betonlebbe i hautecouture balkjole. På papiret burde hun være rasende elegant og alt det der, men i praksis er hun stadig lidt kluntet. Der hersker dog ikke desto mindre ingen tvivl om at hun kan rundsmadre dig på det groveste.

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Runem »

Lapsteel..... Erm...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"]Warmoth - sammensæt selv din kvinde.[/quote]

How very boring that would be...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Smittefar »

[quote="Loomer"]Ibanez' 6-strengede racerspader - Underdanig Japansk kvinde der egentligt er okay pæn, men at hun ikke giver noget modspil gør hende bare lidt kedelig.

Jackson, Charvel, Kramer og lign. - Silikonepumpet californisk blondine med crepe-hår og voldsom makeup. Egentlig møghamrende vulgær og typen man gerne vil lade som om man er lidt for voksen og ansvarlig til at kunne se det fede i, men man kan sgu ikke helt lade være alligevel.[/quote]

:character-beavisbutthead:
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Odgaard »

...og så er de alle sammen til at komme til, hvis man har penge nok :?: :think: Eller hvordan skal sammenligningen lige forstås...

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Dale »

Tele: Kvinden som du ikke altid er lige enig med. Hun vil meget gerne diskutere med dig og hun forsvarer sig med næb og klør, men når man endelig er enige, så ligger der en fantastisk kvinde bag kampen.

ES-335: Den elegante, smukke og yndefulde overklassepige, som frister dig med sin silkebløde hud og sin dannede holdning. Hun befinder sig perfekt i overklassefesterne, hun befinder sig perfekt på den snuskede blues bar... og ved du hvad? Hun befinder sig sgu også perfekt til en dundrende rockkoncert. Typen du regner med at du skal bruge tre måneder på at tale bare kjolen af, som pludselig springer op og river dig med i sengen.

Shredderting, a´la Ibanez RG: Hende pigen i byen der engang ville kunne have fået din opmærksomhed, men nu er hun en sjælløs skal af en kvinde, som har været igennem for mange forhold med "de forkerte" mænd. Hun er sygeligt tynd, hendes holdning og outfit er en kliché alle andre steder end provinsen.
When You see W. C. Fields.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Loomer »

Jeg har lige pludseligt en helt uforklarlig GAS efter en ES-335.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Dale"]
Shredderting, a´la Ibanez RG: Hende pigen i byen der engang ville kunne have fået din opmærksomhed, men nu er hun en sjælløs skal af en kvinde, som har været igennem for mange forhold med "de forkerte" mænd. Hun er sygeligt tynd, hendes holdning og outfit er en kliché alle andre steder end provinsen.[/quote]

Det her kunne jeg ikke have ramt bedre selv :clap: :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Dale »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Dale"]
Shredderting, a´la Ibanez RG: Hende pigen i byen der engang ville kunne have fået din opmærksomhed, men nu er hun en sjælløs skal af en kvinde, som har været igennem for mange forhold med "de forkerte" mænd. Hun er sygeligt tynd, hendes holdning og outfit er en kliché alle andre steder end provinsen.[/quote]

Det her kunne jeg ikke have ramt bedre selv :clap: :thumbup:[/quote]Aber doch. Så har vi endda samme signatur ;) .
When You see W. C. Fields.

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Dale »

[quote="Loomer"]Jeg har lige pludseligt en helt uforklarlig GAS efter en ES-335.[/quote]Det lyder sundt :) .
When You see W. C. Fields.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Sasha »

[quote="Dale"]
ES-335: Den elegante, smukke og yndefulde overklassepige, som frister dig med sin silkebløde hud og sin dannede holdning. Hun befinder sig perfekt i overklassefesterne, hun befinder sig perfekt på den snuskede blues bar... [/quote]

- Overklassepige på snusket bluesbar...? Bull....!!! Endnu et argument imod sådan en sur gammel cigarkasse som en ES335 - overklasse og dannet holdning eller ej.

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Guitarer som kvinder...

Indlæg af Dale »

[quote="Sasha"][quote="Dale"]
ES-335: Den elegante, smukke og yndefulde overklassepige, som frister dig med sin silkebløde hud og sin dannede holdning. Hun befinder sig perfekt i overklassefesterne, hun befinder sig perfekt på den snuskede blues bar... [/quote]

- Overklassepige på snusket bluesbar...? Bull....!!! Endnu et argument imod sådan en sur gammel cigarkasse som en ES335 - overklasse og dannet holdning eller ej.

:-)[/quote]Ja, det skal du helt klart tage bogstaveligt Søren ;) . Men fred være med din mening om "Cigarkassen", bare vi andre må nyde dem.
When You see W. C. Fields.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen