Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Det er selvfølgelig den sorte pro deluxe jeg mener.Som loomer linker til.Eller er jeg faret vildt i links :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Rasmus, prisen på din er lige netop rigtigt god, men jeg ved sgu ikke helt med den tynde hals. Nu har jeg jo lige vænnet mig af med den slags nymodens pjat ;)

Umiddelbart er den sorte Pro deluxe helt klart den jeg gasser mest efter!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Loomer"]Rasmus, prisen på din er lige netop rigtigt god, men jeg ved sgu ikke helt med den tynde hals. Nu har jeg jo lige vænnet mig af med den slags nymodens pjat ;)

Umiddelbart er den sorte Pro deluxe helt klart den jeg gasser mest efter![/quote]
Tynd og tynd er jo ikke helt det samme. Det er nu ret langt fra ibanez fræsere og den slags.

Du er velkommen til at kigge forbi og gi den en tur, helt uforpligtende. :)

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Det må jeg jo lige klemme ind i tidsplanen så :p

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Rasmus »

Du sender bare en sms. Jeg er masser i øveren, eller i nærheden i næste uge om eftermiddagen.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Starcaster »

NG: Den mint cond. Vox (Korg) AC30 med G12H og Blue enheder jeg prøvede igår. Er 7500 ok for sådan en karl? Det er sjovt hvor blandede meninger der er om Korg UK producerede AC30 på nettet. Nogle mener de er det mest autentisk lydende og andre at de er det værste skrammel....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Personligt synes jeg ikke, at deres inderside er et imponerende skue. Der er faktisk ikke meget, som signalerer, at "dette er ikke lavet i Kina"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Starcaster"]NG: Den mint cond. Vox (Korg) AC30 med G12H og Blue enheder jeg prøvede igår. Er 7500 ok for sådan en karl? Det er sjovt hvor blandede meninger der er om Korg UK producerede AC30 på nettet. Nogle mener de er det mest autentisk lydende og andre at de er det værste skrammel....[/quote]


Jeg har haft en de dersens korg ac 30 og den lød pisse fedt.Hvorvidt om det er lavet i kina eller uk skal jeg ikke kloge mig på.Min 2001 er så vidt jeg ved lavet på Marshalls fabrik ,men om den ligner en korg indeni ved jeg ikke.
Sorte strater lyder bare bedst..

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Starcaster »

Han sagde inde i forretningen at den er fra den sidste UK producerede serie. Vil det sige Korg eller ? Og hvad er de ca. værd. Den lød sku godt!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Starcaster"]Han sagde inde i forretningen at den er fra den sidste UK producerede serie. Vil det sige Korg eller ? Og hvad er de ca. værd. Den lød sku godt![/quote]

Korg købte Vox af Rose Morris i starten af 90erne.Om de så lavede dem indtil 2003 ved jeg ikke.Min er som skrevet en 2001 og lavet i Uk.Jeg har hørt at de blev lavet på Marshalls fabrikker fra omkring 98 til 2002.Efter 2002-3 er de lavet i Kina og sådan en har jeg også.Den er jeg også mega glad for ,men det er ikke det samme indmad i.Men den lyder også fedt.Så hvis den du har prøvet er fra før
2003 er den sansynligvis lavet i uk.Køb den hvis du er til ac 30.7500,00 kr er ikke hverken billigt eller dyrt.Jeg fik min for omkring 7 k ,men der sad greenbacks i .Dem har jeg så skiftet til blue alnico og de er dyre .
Sorte strater lyder bare bedst..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-sg-va ... bson-sg-va ... -76949062/</a><!-- m -->

Fuuuuuuuuck...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Jesus christ knægt - laver du pt. ikke andet end at sidde og glo på guitarer på DBA :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Næ. Hvad skulle jeg da ellers lave. Arbejde?

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Morten M »

The SG er så vidt jeg husker udstyret med Dirty Fingers, så den er lige til drop tunings ab fabrik.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Morten M"]The SG er så vidt jeg husker udstyret med Dirty Fingers, så den er lige til drop tunings ab fabrik.[/quote]

Hvis den er det, så køb den loomer og sælg dirty fingers pickup'erne til mig - jeg ved jo du vil sætte de bare knoer i alligevel...
Bah

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

[quote="AnotherDan"][quote="Morten M"]The SG er så vidt jeg husker udstyret med Dirty Fingers, så den er lige til drop tunings ab fabrik.[/quote]

Hvis den er det, så køb den loomer og sælg dirty fingers pickup'erne til mig - jeg ved jo du vil sætte de bare knoer i alligevel...[/quote]

Er jeg virkelig så forudsigelig? :lol:

That said, så kunne jeg sateme godt finde på det, men i sidste ende burde jeg nok hellere gemme en pose penge til at finde noget på Vintage Show.

Og en ny cykel!!!

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Morten M »

Til dén pris The SG koster på vintageshow (Vintage price guide $1000 = ca kr 10000 på showet), kan du handle på dba, købe en brugt cykel, købe en togbillet til Svendborg, betale indgang til showet og drikke dig rimeligt pissefuld under showet. Sådan ca., he he
Edit: Med den bund du kan få ud af Dirty Fingers tvivler jeg på du skifter dem :D
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->


Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

[quote="Morten M"]Til dén pris The SG koster på vintageshow (Vintage price guide $1000 = ca kr 10000 på showet), kan du handle på dba, købe en brugt cykel, købe en togbillet til Svendborg, betale indgang til showet og drikke dig rimeligt pissefuld under showet. Sådan ca., he he
Edit: Med den bund du kan få ud af Dirty Fingers tvivler jeg på du skifter dem :D [/quote]

Det lyder fandme som en plan det der!!!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Endnu et DBA-link:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitartop-randall-rh1 ... andall-rh1 ... -77066621/</a><!-- m -->

Bare for at have en til.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen