Fernandes sustainer kit montering

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
They
Himmelhund
Indlæg: 27
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Fernandes sustainer kit montering

Indlæg af They »

Hej freaks,

Så skete det! Jeg har simpelthen købt mig et sustainerkit fra Fernandes, og venter nu bare på at det ankommer med posten. Jeg har en telecaster stående, som i dag ikke lyder så godt med strøm igennem, fordi jeg engang selv har leget den lille elektriker og forsøgt at lodde en pickup i - det skulle jeg ikke have gjort. Den pickup siger i hvert fald ikke noget :) Men den telecaster skal have sustaineren.

Men jeg har jo tydeligvis brug for noget hjælp til monteringen. Opgaven kommer til at kræve noget udfræsning. Der skal sidde en humbucker i bridge position, hvor der i dag kun er plads til en singlecoil. Og så skal der jo også være plads til batteriholderen og to switches.

Der kommer til at gå lidt tid endnu inden jeg skal have det gjort, for der må være nogle andre indkøb der også skal gøres i den forbindelse. Men er der mon nogen der kan anbefale en der ville kunne klare den opgave på en fornuftig måde? Og er der nogen der tør gætte på hvad det vil koste?

Pft!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fernandes sustainer kit montering

Indlæg af Telemaster »

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men kunne godt tænke mig at vide, hvad sådan et kit koster? :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
They
Himmelhund
Indlæg: 27
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Fernandes sustainer kit montering

Indlæg af They »

Det er ikke et der egentlig forhandles herhjemme, så man skal sandsynligvis have gang i eBay. Så ligger det nok omkring 2000,- vil jeg tro. Nu har jeg købt mit på dba, og har fået det til 1400. Så måtte jeg slå til!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fernandes sustainer kit montering

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"]Jeg kan desværre ikke hjælpe, men kunne godt tænke mig at vide, hvad sådan et kit koster? :-)[/quote]

Man kan købe dem hos MusiK Schmidt:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musik-schmidt.de/gb-Fernande ... b-Fernande ... r-Kit.html</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musik-schmidt.de/gb-Fernande ... b-Fernande ... r-Kit.html</a><!-- m -->

TT: Spørg Jens H!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen