Pickguard til Gibson

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Pickguard til Gibson

Indlæg af Runem »

Alhøj folkens.

Havde egentlig til hensigt at købe en ny Gibson LP Junior, men skæbnen ville, at der dumpede en brugt en af slagsen ned i min turban for en særdeles god pris.

Overvejer dog, om ikke jeg skal have en anden slagplade på den. Nogen her, som har et bud på, hvor jeg kan bestille sådan en karl i Danmark eller nabolandene? Ved jeg kan i USA, men det løber sgu op, så det ville jo være labert, hvis nogen lige kunne pege mig i en retning!

På forhud tak!

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickguard til Gibson

Indlæg af AnotherDan »

thomann har ihvertfald...
Bah

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickguard til Gibson

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Runem"]Alhøj folkens.

Havde egentlig til hensigt at købe en ny Gibson LP Junior, men skæbnen ville, at der dumpede en brugt en af slagsen ned i min turban for en særdeles god pris.

Overvejer dog, om ikke jeg skal have en anden slagplade på den. Nogen her, som har et bud på, hvor jeg kan bestille sådan en karl i Danmark eller nabolandene? Ved jeg kan i USA, men det løber sgu op, så det ville jo være labert, hvis nogen lige kunne pege mig i en retning!

På forhud tak![/quote]

http://www.thomann.de/dk/search_dir.htm ... =0&gk=&bn=

Jeg behøver dog ingen forhud ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickguard til Gibson

Indlæg af Runem »

Har tjekket Thomann uden held... Det er jo ikke Les Paul Junior-pickguards, der linkes til. Det er til normale LP-modeller. En junior ser helt anderledes ud.

Der er jo mange, som klarer sig uden forhud...

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickguard til Gibson

Indlæg af Dannyboy »

Slagplader bliver som oftest sendt pr brev og du skulle da være mere end bare almindelig uheldig, hvis den skulle ende i tolden

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickguard til Gibson

Indlæg af AnotherDan »

Der kan man bare se jeg var overbevist thomann førte alle gibson slagplader i både original og reproduktion.
Bah

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickguard til Gibson

Indlæg af Runem »

[quote="Dannyboy"]Slagplader bliver som oftest sendt pr brev og du skulle da være mere end bare almindelig uheldig, hvis den skulle ende i tolden[/quote]

Det kan der være noget om. Ville bare være lettere, om man lige kunne få sig en fra Tyskerland.

Har i øvrigt fundet en side, så tak for hjælpen folkens!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.wdmusic.co.uk/category/Pickg ... gory/Pickg ... ?limit=100</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen