Vintage-guitar-show 2011/program

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Loomer »

Billede

I skal da selvfølgelig heller ikke snydes for dette.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af MacG »

[quote="Morten M"][quote="Sasha"] Og når man går rundt med en fornemmelse af, at man har flere vintage-forstærkere stående derhjemme, synes jeg ærligt talt, at de helt skulle tone rent flag og stryge "vintage" fra navnet.
[/quote]
Paradoksalt nok lider showet under du, jeg og mange andre ikke stiller op med indholdet af en kassevogn ligesom de hyggelige fyre fra Køge (med den herrenice Barslev!).
Og ordet messe er langt mere dækkende.[/quote]

Sasha og jeg har faktisk også haft en plan om at stille op med så mange Marshalls fra før ´80 vi kunne mønstre og låne. Det blev ikke modtaget særligt entusiastisk af VS. "Skal de også tændes..? Og kunne høres ?" Og logistikken var skræmmende. Men ideen med en Wall of Doom = 6/8 kabs + 12-14 Marshalls lever da lidt i mit hoved endnu.

Jeg synes at det var ret tyndt i år. At 4Sound vælger at stille op med det dyreste i butikken er da sjovt, men at optage hele den ene væg med det i den store sal... Så mange CS Les Pauler og sære Fender CS remakes har de heller ikke. Fender havde en lille stand med stangvarer. Carl Martin var der, deres nye Roadie 15 W serie så spændende ud , og de stod med alle deres pedaler, men hvor var TC og T-Rex ? De er dog store danske producenter. Så det var det samme som sidst, men minus en helt masse, og minus de sære små. Og Hr. Larsen var der jo heller ikke...

Har flytningen til hallerne drevet prisen på en stand for højt op ? (Dog fortjener Jakob Holm + venner respekt for at stille op med en hulens masse privat grej, og en imponerende samling Ibanez årgangspedaler) Søren Andersen lavede en fin klinik.

Antonelli var rædsomt. Det er korrekt at man muligvis ikke kan sætte en finger på deres proffesionalisme, men de spillede altså slapt og skidt, og så er den slags musik slet ikke til at holde ud. Det er et partyband, men der var ingen fest. Jeg gik da nogen ligefrem bad(!) om en Mambo, og da jeg ude fra min bil kunne høre "Love is in the air" vidste jeg at det var det rigtige valg. Jeg blev længere end jeg havde lyst til, for Ørum havde jo skrevet at der var mening med galskaben. Det var der ikke. Hele konceptet er det modsatte af hvad musik er for mig.

Jeg tror det er nødvendigt at få friske øjne på konceptet og formålet. Jeg tror ikke kun det var det gode vejr der holdt folk væk.

Hvorfor så overhovedet komme når man brokker sig, som én skriver: Fordi det er det eneste af sin slags i DK, fordi det er en mulighed for at se nogen gode bekendte. Og fordi man håber på at trænge igennem til de ansvarlige.
Men om det er nok at hælde tid og penge i til næste år... ? Ikke i den nuværende form for mit vedkommende.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Sasha »

[quote="Morten M"]
Billede[/quote]

Nårh, OK...

Jah-joh. Jeg tror nu nok, at foretrækker vaskebaljer af zink, hvis det endelig skal være... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Morten_Lyse »

Yes.

Det lykkedes mig at få noget lidt mere konstruktivt igennem :-)

@ Turtle.
Jeg ved ikke lige om Vintage-show er der, hvor jeg gerne vil se alt det, man kan tage i 4Sound any day og se. - Men jeg forstår dig godt når du siger, at var man ikke (kun) til Strat'er Tele'er og Les Pauls, ja så var det en lidt tynd affære. Jeg har dog svært ved at sige, hvad jeg konkret gerne ville se. Jo, Rickenbacker, Gretsh og MusicMan ville jeg gerne have set en flottere repræsenteret. En anden ting du har ganske ret i er priserne. Det er sku ikke på vintage-show man finder en god deal whatsoever, thats for shure..! (Eneste undtagelse kunne være hos Woodstock der kørte nogle ganske ok priser på deres brugte pedaler..)

@ "Antonelli-haters"
jeg hørte dem ikke, og ville selvom jeg havde haft tid, nok heller ikke have gjort det, så jeg kan ikke sige jer for alvor imod. Det med at kalde det en "fejl-booking" tror jeg er det mest rammende.
- Og jeg havde glemt dét med, at Mika Vandborg var der sidste år, for ham så jeg for 3 uger siden til en fed, fed oplevelse på fematen i Herning. - Som én ud af i alt 9 betalende gæster.. (Mika mente selv, at det måtte skyldes hans manglende optræden i x-faktor..) Men jeg ville netop have fremhævet den oplevelse som én jeg gerne ville se på VS.

Det der giver anledning til ærgelse over Vintage-show, er måske kombinationen af, at det er svært at bevare en nyhedsværdi i 40 år gamle sager, (eller nok så smukke håndbyggede kloner heraf) samt at "de store" har nogle store og meget med-salg-for-øje prægede stande hvor der ikke er synderlig interesse for hverken vintage eller specielt, bare skidtet sælger.. Måske, jah, jeg er ikke sikker.. Dog skal nævnes at det da var skægt nok at se både Coppers og Tim C's setups hos 4Sound..

Men stor ros til både Carl Martins og Søren Andersens Clinics.

Mvh;
Morten Lyse

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Loomer »

Jeg vil så også lige sige, at ham hollænderen i det skakternede outfit var mega-irritererende..

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Per Ørum »

Hej Alle Forumdeltagere.

Skønt at se den livlige debat og meningsudvekslinger og at erfare at smag og behag indenfor musik, udstilling og hvad man ønsker at bruge sin fritid på i en weekend virkelig er forskellig. Fortsæt bare debatten.

Der er dog lige et par bemærkninger som jeg føler jeg må korrigere:

Uffe Gaden/MagG:
Korrekt at vi to havde en livlig email korrespondance før et tidligere show om at du og Søren Alwan/Sasha skulle udstille en større mængde Marshall forstærkere og kabinetter, men at det "ikke blev modtaget særligt entusiastisk af VS" er ikke korrekt. Tværtimod. Vi syntes det var en god ide og da du og jeg snakkede om at tænde for dem alle og fyre dem af, forklarede jeg at det i så fald skulle foregå i vores, dertil indrettede demolokale, af hensyn til alle andre udstillere og publikum som måske ikke interesserede sig for dette ( f. eks. udstillere med akustiske intrumenter ) kunne du godt se pointen, men syntes det ville være for besværligt at flytte dem frem og tilbage.
Du/I valgte så på baggrund af dette og et par andre forhold at lade være med at udstille "Wall of Doom".
Det har VS showet fuld forståelse for.

Søren Alwan/Sashe: Du skriver du gik efter 3 minutter til Antonielly forestillingen. Jeg så du gik efter ca 45 min lige inden de spillede de sidste par numre :-)

Ud over dette vil jeg ikke blande mig i de skønne debat med mindre jeg ser andre "omskrivninger af virkeligheden".

Bedste hilsener

Per

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af MacG »

[quote="Morten_Lyse"]Yes.

Det lykkedes mig at få noget lidt mere konstruktivt igennem :-)

@ Turtle.
Jeg ved ikke lige om Vintage-show er der, hvor jeg gerne vil se alt det, man kan tage i 4Sound any day og se. - Men jeg forstår dig godt når du siger, at var man ikke (kun) til Strat'er Tele'er og Les Pauls, ja så var det en lidt tynd affære. Jeg har dog svært ved at sige, hvad jeg konkret gerne ville se. Jo, Rickenbacker, Gretsh og MusicMan ville jeg gerne have set en flottere repræsenteret. En anden ting du har ganske ret i er priserne. Det er sku ikke på vintage-show man finder en god deal whatsoever, thats for shure..! (Eneste undtagelse kunne være hos Woodstock der kørte nogle ganske ok priser på deres brugte pedaler..)

@ "Antonelli-haters"
jeg hørte dem ikke, og ville selvom jeg havde haft tid, nok heller ikke have gjort det, så jeg kan ikke sige jer for alvor imod. Det med at kalde det en "fejl-booking" tror jeg er det mest rammende.
- Og jeg havde glemt dét med, at Mika Vandborg var der sidste år, for ham så jeg for 3 uger siden til en fed, fed oplevelse på fematen i Herning. - Som én ud af i alt 9 betalende gæster.. (Mika mente selv, at det måtte skyldes hans manglende optræden i x-faktor..) Men jeg ville netop have fremhævet den oplevelse som én jeg gerne ville se på VS.

Det der giver anledning til ærgelse over Vintage-show, er måske kombinationen af, at det er svært at bevare en nyhedsværdi i 40 år gamle sager, (eller nok så smukke håndbyggede kloner heraf) samt at "de store" har nogle store og meget med-salg-for-øje prægede stande hvor der ikke er synderlig interesse for hverken vintage eller specielt, bare skidtet sælger.. Måske, jah, jeg er ikke sikker.. Dog skal nævnes at det da var skægt nok at se både Coppers og Tim C's setups hos 4Sound..

Men stor ros til både Carl Martins og Søren Andersens Clinics.

Mvh;
Morten Lyse[/quote]

@ Morten: Du har ikke fået noget igennem. Det konstruktive har hele tiden været der. Bare ikke luftet offentligt.
Og jeg "Hater" ikke Antonelli. De var bare ikke ret gode på dagen, og det jeg i øvrigt har hørt på Youtube tyder ikke på andet end det er formen.. Jeg kommer aldrig til at se Vild med nogetsomhelst... Det står så også i ret skarp kontrast til hvad man kunne opleve med Mika året før, og Staffan Astner før det..

Det kunne være spændende at høre mere om hvad folk gerne ville med en musikmesse på dansk grund.

Jeg kunne godt lide den fornemmelse af "Swap-meet/Garagesale" der var på den sidste messe i Borgerforeningen. Hvis det kunne kombineres med en Gathering, flere Workshops om alt mellem himmel og jord, og så fred være med Bosspedalerne og 4Sounds dyre skrammel, og sager til begyndere, det skal der også være plads til, mere brugerinvolvering... Kort sagt en messe for musikere og dem der gerne vil være det, og deres betalende forældre.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af MacG »

[quote="Per Ørum"]Hej Alle Forumdeltagere.

Skønt at se den livlige debat og meningsudvekslinger og at erfare at smag og behag indenfor musik, udstilling og hvad man ønsker at bruge sin fritid på i en weekend virkelig er forskellig. Fortsæt bare debatten.

Der er dog lige et par bemærkninger som jeg føler jeg må korrigere:

Uffe Gaden/MagG:
Korrekt at vi to havde en livlig email korrespondance før et tidligere show om at du og Søren Alwan/Sasha skulle udstille en større mængde Marshall forstærkere og kabinetter, men at det "ikke blev modtaget særligt entusiastisk af VS" er ikke korrekt. Tværtimod. Vi syntes det var en god ide og da du og jeg snakkede om at tænde for dem alle og fyre dem af, forklarede jeg at det i så fald skulle foregå i vores, dertil indrettede demolokale, af hensyn til alle andre udstillere og publikum som måske ikke interesserede sig for dette ( f. eks. udstillere med akustiske intrumenter ) kunne du godt se pointen, men syntes det ville være for besværligt at flytte dem frem og tilbage.
Du/I valgte så på baggrund af dette og et par andre forhold at lade være med at udstille "Wall of Doom".
Det har VS showet fuld forståelse for.

Søren Alwan/Sashe: Du skriver du gik efter 3 minutter til Antonielly forestillingen. Jeg så du gik efter ca 45 min lige inden de spillede de sidste par numre :-)

Ud over dette vil jeg ikke blande mig i de skønne debat med mindre jeg ser andre "omskrivninger af virkeligheden".

Bedste hilsener

Per[/quote]

Det er så ikke min version af hvad der skete. Men den kan vi tage i privaten. Jeg fornemmede ikke nogen særlig interesse eller opbakning.

Og hvis ikke du skulle deltage i debatten: Hvem skulle så ? Eller er det forebeholdt de andre i arrangørgruppen at få at vide hvad du/i mener og tænker ?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Sasha »

[quote="Per Ørum"]

Søren Alwan/Sashe: Du skriver du gik efter 3 minutter til Antonielly forestillingen. Jeg så du gik efter ca 45 min lige inden de spillede de sidste par numre :-)

Ud over dette vil jeg ikke blande mig i de skønne debat med mindre jeg ser andre "omskrivninger af virkeligheden".

Bedste hilsener[/quote]

Nej, jeg gik efter tre numre, Per - ikke efter tre minutter! Og i og med, at ingen af de tre første numre bestod af Minutvalsen, er det vist dig, som her er ved at "omskrive virkeligheden"..? Det er muligt, at de havde gemt ét eller andet fuldstændigt fantastisk til de to sidste numre. Men i og med, at jeg typisk får en større musikalsk oplevelse ud af at købe to kilo vaskepulver nede i Brugsen en gennemsnitlig torsdag formiddag, end Antonelli formåede at diske op med på denne afslappede dag, hvor de virkelig legede og slog gækken løs - samt ikke mindst redegjorde for deres deprimerende syn på musik - ja, så traf jeg altså dén beslutning, at de havde forpasset deres chance for i løbet af, hvad jeg betragter som et fair tidsrum, at vise bare ét eller andet af en vis interesse, og fortrak fra etablissementet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Morten M »

[quote="MacG"]

Sasha og jeg har faktisk også haft en plan om at stille op med så mange Marshalls fra før ´80 vi kunne mønstre og låne. Det blev ikke modtaget særligt entusiastisk af VS. "Skal de også tændes..? Og kunne høres ?" Og logistikken var skræmmende. Men ideen med en Wall of Doom = 6/8 kabs + 12-14 Marshalls lever da lidt i mit hoved endnu.

Jeg synes at det var ret tyndt i år. At 4Sound vælger at stille op med det dyreste i butikken er da sjovt, men at optage hele den ene væg med det i den store sal... Så mange CS Les Pauler og sære Fender CS remakes har de heller ikke. Fender havde en lille stand med stangvarer. Carl Martin var der, deres nye Roadie 15 W serie så spændende ud , og de stod med alle deres pedaler, men hvor var TC og T-Rex ? De er dog store danske producenter. Så det var det samme som sidst, men minus en helt masse, og minus de sære små. Og Hr. Larsen var der jo heller ikke...

Har flytningen til hallerne drevet prisen på en stand for højt op ? (Dog fortjener Jakob Holm + venner respekt for at stille op med en hulens masse privat grej, og en imponerende samling Ibanez årgangspedaler) Søren Andersen lavede en fin klinik.

Antonelli var rædsomt. Det er korrekt at man muligvis ikke kan sætte en finger på deres proffesionalisme, men de spillede altså slapt og skidt, og så er den slags musik slet ikke til at holde ud. Det er et partyband, men der var ingen fest. Jeg gik da nogen ligefrem bad(!) om en Mambo, og da jeg ude fra min bil kunne høre "Love is in the air" vidste jeg at det var det rigtige valg. Jeg blev længere end jeg havde lyst til, for Ørum havde jo skrevet at der var mening med galskaben. Det var der ikke. Hele konceptet er det modsatte af hvad musik er for mig.

Jeg tror det er nødvendigt at få friske øjne på konceptet og formålet. Jeg tror ikke kun det var det gode vejr der holdt folk væk.

Hvorfor så overhovedet komme når man brokker sig, som én skriver: Fordi det er det eneste af sin slags i DK, fordi det er en mulighed for at se nogen gode bekendte. Og fordi man håber på at trænge igennem til de ansvarlige.
Men om det er nok at hælde tid og penge i til næste år... ? Ikke i den nuværende form for mit vedkommende.[/quote]
Om du kommer til næste år, kommer vel an på om det er en begivenhed, der er værd at rejse efter. Jeg bor kun 20 min. væk, - det er altid hyggeligt at hænge ud.
Spiller sammen on and off med 4 band/jams - og af dem har 2 musikere (den ene drummer!) været der i år. Det skrider lidt med den lokale opbakning. De havde allerede gennemskuet programmet - og syns ik det var noget særligt (længere). Mangler opmærksomhedsværdi, der kan trække folk af huse, in fact. Især ift de verdensnavne, der tidligere har været.
Wall of Doom lyder rent faktisk som en rigtig begivenhed med stor PR-værdi. Man kan vel håbe kommunikationen med arr bliver bedre :D
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af hrlarsen »

Måske er sandheden bare, at det er umådelig svært at bevare nyhedsinteressen og genopfinde sig selv år efter år. Der har været røster fremme om at det kun skulle foregå hvert andet år, men det ville være synd.
Alternativt skal VS måske forsøge at nå nogle nye publikummer, da det begynder at virke lidt klikeagtigt.
Jeg synes det er fantastisk at man hvert år mødes, men hele konceptet trænger måske til en blodtransfusion på publikumsiden.
Fakta er jo, at der i mange indlæg efterlyses billigere varer, og jo måske kunne man godt udvikle koncertoplevelsen lidt. Men vil man smide en hund eller to oveni, for at se noget der virkelig rykker i Svendborg ?
Personligt ville jeg hellere end gerne betale for en fed koncertoplevelse isoleret, og set over årene synes jeg sgu egentlig at VS har forkælet gæsterne i betragtning af at det hele har været inkluderet i billetten.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Morten_Lyse"]
@ Turtle.
Jeg ved ikke lige om Vintage-show er der, hvor jeg gerne vil se alt det, man kan tage i 4Sound any day og se.
[/quote]

Nu kommer jeg jo så ikke lige i en 4sound "any day". Og en del af det jeg skrev var også netop betinget af, at det faktisk er den eneste messe af sin slags i DK. Den hedder godt nok Vintage Show, men den er jo ikke større på vintage-området end at jeg mener, der fint kan være plads til nyere ting også. Og det synes jeg også, der har været mere af tidligere.

Men lidt input til fremtiden også - hvad vil gøre mig til en mere sandsynlig gæst næste år? (Ud over, at det bliver flyttet til Vestjylland naturligvis :lol: ):

- Jeg vil gerne se flere nye instrumenter. Også gerne andet end guitarer. Og jeg vil gerne se noget, der er mindre main-stream. Jeg savner, at 4sound har andet end Fender og Gibson med. Jeg savner andre forhandlere. Og jeg savner importørerne - hvor var Luthman fx. i år?

- Flere steder med småting. Nye som brugte. Nu købte jeg godt nok en guitar i år, men ellers er det jo tit lidt stumper fra GMF eller nogle strenge eller den slags, som folk har med hjem. Det kunne være sjovt med lidt flere steder med alt muligt guitar-relateret, som man kunne lade sig lokke af. Det synes jeg jo også, der tidligere har været mere af. Jeg synes da fx det var fint, at 4sound i år havde en del kabler, strenge, ophæng og den slags med. Man kan jo altid bruge en ny rem eller noget. Her må der da være nogle små butikker eller internetbutikker, der kunne have interesse i, at være med, hvis de kunne have en lille butik uden at de absolut skal stille med en masse dyre guitarer.

- Private samlinger er jo sjove at se på også selvom tingene ikke lige er til salg. Man kunne måske lave et område bare for os private samlere, hvor man kunne udstille noget af det, der er lidt anderledes. Nogle ting bare til pynt, andet kunne man lade folk prøve. Men sådan en samlet stand for grejnørder en masse - ikke en stand man behøver at være ved, bare et sted at stille nogle ting uden at man skal have en hel stand. Så kunne Morten stille de mest specielle af sine V'er her. Nogle kunne samles om en håndfuld Warmoth-spader. Jeg kunne stille et par 80'er-spader op med mulighed for at lege med en gammel guitar-synth eller to. Bare et sted, hvor man kunne efterlade nogle ting med nogle informationer om, hvad det er.

Til gengæld: Koncerterne lægger jeg ikke det store vægt på. Er de fede ser jeg dem, er de ikke, så ser jeg dem ikke. Men jeg bliver da ikke væk bare fordi afslutningskoncerten ikke er noget for mig.

Jeg synes egentlig, at Vintage Show er fedt, som det er, jeg vil bare gerne have mere af det hele :lol:

Bare en strøtanke: Sådan en samlet "privat udstillingsstand" kunne måske være et GearFreak-projekt til næste år? Der er da en del herinde, der har noget, de andre ikke lige har med.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]
Bare en strøtanke: Sådan en samlet "privat udstillingsstand" kunne måske være et GearFreak-projekt til næste år? Der er da en del herinde, der har noget, de andre ikke lige har med.[/quote]

Jeg er med! Jeg kan byde ind med en spændende Les Paul, og en mindst lige så spændende strat :banana-guitar:

Hehe ... okay, min "samling" er måske ikke den mest interessante i denne sammenhæng, men idéen er rigtig god, synes jeg.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Kimling »

Det kunne egentlig være rigtig skægt!
Jeg har da en lidt spændende Tokai, som man ikke lige ser hver dag og en lidt speciel Rhoads også :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Smittefar »

Turtles ide med, at der skal være et område, hvor man kan udstille en lille smule uden at skulle betale for og være bundet til en hel stand. Jeg ville da i hvert fald helt sikkert stille op med min 63 ES125 og min 80'er travelin wilburys - men jeg ville ikke kunne forsvare at have en hel stand - og jeg ville heller ikke gide.

Sådan lidt organiseret løsørebesigtigelse som Sasha ville kalde det :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Loomer »

Jeg har jo ikke andet end fucked-up ting ingen andre gider ha'. Det udstiller jeg da gerne!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Jeg har jo ikke andet end fucked-up ting ingen andre gider ha'. Det udstiller jeg da gerne![/quote]

Du har da den nydeligste Daisy Rock spade. Der skal jo også være noget til tøserne ;)

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Per Ørum »

Kære Venner.
Se nu sker der noget.
Det I skriver om nu har vi opfordret til i flere år, bl.a. ved på hjemmesiden at skrive at man gerne må dele et bord.
Det betinger jo at nogle vil det. Vi kan jo ikke støve folk op der vil det i vil.
Kom ud af busken alle samlere, små som store til næste år og vær med til at sætte jeres eget præg på arrangementet.
På den måde kommer det som i gerne vil se jo på showet.

Til alle jer som skriver at der var for lidt vintage/brugte guitarer så gjorde jeg mig den ulejlighed at lave en grov optælling af de guitarer der var udstillet på showet i år og det resulterede i en cirkafordeling på 55 % vintage/brugte.

Dejligt at læse at f. eks. Turtle foretrækker nye guitarer ;-)

Vi leverer "platformen" - udstillerne, og det kunne være nogle af jer, bestemmer hvad der skal stilles på den...


Per

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Peter C »

Jeg er også klar. Har da lidt gear.

Lidt Diezel, Marshall, Warmoth og Gibson.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]
Bare en strøtanke: Sådan en samlet "privat udstillingsstand" kunne måske være et GearFreak-projekt til næste år? Der er da en del herinde, der har noget, de andre ikke lige har med.[/quote]

Jeg er med! Jeg kan byde ind med en spændende Les Paul, og en mindst lige så spændende strat :banana-guitar:

Hehe ... okay, min "samling" er måske ikke den mest interessante i denne sammenhæng, men idéen er rigtig god, synes jeg.[/quote]

Nårh jo, jeg har da også (stadig til den tid, sikkert) en mægtig interessant HMH. Den har i hvert fald været diskuteret meget på det sidste :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen