Nyt fra TC (iPhone App)

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt fra TC (iPhone App)

Indlæg af Morten_Lyse »

Det ville dælme kunne give en interessant udvikling, hvis man som publikummer kunne bruge sin smartphone og påvirke guitaristens lyd..

Jeg ser et stort potentiale. Held og lykke med at smart'ass'e mit grej uden brug af hammer og mejsel.. :D

Mvh;
Morten Lyse

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt fra TC (iPhone App)

Indlæg af JesperB »

Det er en god idé.

Måske man skulle købe sig sådan en pedal (eller to) på et tidspunkt.
- Jesper Barrit

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt fra TC (iPhone App)

Indlæg af Sasha »

[quote="Morten_Lyse"]Det ville dælme kunne give en interessant udvikling, hvis man som publikummer kunne bruge sin smartphone og påvirke guitaristens lyd..

Jeg ser et stort potentiale. Held og lykke med at smart'ass'e mit grej uden brug af hammer og mejsel.. :D

Mvh;
Morten Lyse[/quote]

Ja, jeg ihukommer historien om en russisk afhopper, som engang tilbage i 80´erne bragte sit sidste nye skrig af en MIG-jager til landing i Japan (mener jeg, det var). Ihvertfald blev flyet jo efterfølgende splittet ad til atomer af amerikanske efterretningsfolk, som fik sig et billigt grin, da de nåede til flyets radio, der i skærende kontrast til resten af flyets skræmmende høje tekninske standard var en latterlig gammel oldsag, som var bygget med rør. Smilet stivnede dog en anelse hos de glade teknikere, da det noget senere gik op for dem, hvordan en rørradio klarede sig i dén elektromagnetiske storm, der følger, når man smider en atombombe, i forhold til amerikanernes "state of the art" radio. Kort sagt sagt ville russerne være i stand til at kommunikere efter "det store bang", mens amerikanernes radioer ville dø...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Nyt fra TC (iPhone App)

Indlæg af kraen »

Det har ikke rigtig noget med app'en at gøre, men Landau er for nyligt begyndt at bruge Hall of Fame reverb Toneprint-pedalen.

kilde: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hugeracksinc.com/forum/viewt ... orum/viewt ... =1&t=77620</a><!-- m -->

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen