m audio eller line 6

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

m audio eller line 6

Indlæg af Lund »

Hej

Jeg vil gerne optage lidt musik på computeren... jeg er helt grøn i den slags og står med 2 valg lige pt (eller flere?).

En simpel lille boks man kan tilslutte USB på computeren og lave lidt musik med... jeg kommer primært til at skulle bruge de indbyggede lyde der følger med.

Jeg sidder i en lejlighed og har ikke de store muligheder for at sætte mikrofon op, men muligheden for at kunne tilslutte mikrofon kunne selvfølgelig være rar at have... men jeg har også en mini mikrofon og mic indgang på lydkortet i computeren,,,, husk det her er rent amatør niveau.

Hvad vil i anbefale som et lille setup... er m audio "bedre" end line6 eller er der noget tredie jeg overser... hvilket system kører bedst og har de bedste indbyggede lyde? budgettet ligger på ca 1000.

Jeg kører win7 og på en rimeligt hurtig bærbar (kun USB).

MIchael

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: m audio eller line 6

Indlæg af Smittefar »

Både M-Audio og Line6 fungerer rigtig godt og er fine i prisklassen. Hvis det primært er til at indspille guitar ville jeg nok vælge line6, da deres plugins (PODfarm?) så følger med.
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen