Vurdering af PRS

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Gotter
Smoke On The Water
Indlæg: 50
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Vurdering af PRS

Indlæg af Gotter »

Hej!

Jeg har mere eller mindre besluttet at udskifte min PRS til fordel for en god strat. (er jeg blevet gammel, eller bare fornuftig? Hmm.)

Jeg kan dog ikke helt greje hvor meget jeg vil kunne forlange for den gamle fugleguitar. Det er en Singlecut Trem Satin fra '05, og jeg gav 18.800 for den, splinterneues dengang. Udover at potmetrene lige skal renses, så fungerer den som den skal og har ingen kosmetiske skavanker udover lidt brugsslid (som jo er fedt nok :) ).

Så hvor meget tror i jeg vil kunne få for sådan en svend?

Christian

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering af PRS

Indlæg af GuitaRasmus »

Ikke en skid. :( Prs er meget lidt attraktive på det danske brugtmarked, og som markedet ser ud pt. tror jeg du skal være heldig hvis du får 12k for den.

Hvis du har mod på det, ville jeg prøve ebay.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering af PRS

Indlæg af Plexi »

[quote="Gotter"]Hej!

Jeg har mere eller mindre besluttet at udskifte min PRS til fordel for en god strat. (er jeg blevet gammel, eller bare fornuftig? Hmm.)

Jeg kan dog ikke helt greje hvor meget jeg vil kunne forlange for den gamle fugleguitar. Det er en Singlecut Trem Satin fra '05, og jeg gav 18.800 for den, splinterneues dengang. Udover at potmetrene lige skal renses, så fungerer den som den skal og har ingen kosmetiske skavanker udover lidt brugsslid (som jo er fedt nok :) ).

Så hvor meget tror i jeg vil kunne få for sådan en svend?

Christian[/quote]

Hvis jeg var dig så ville jeg prøve at lave en byttehandel eller delvis byttehandel med en af de mange strats der er til salg på dba. Der er vist ikke meget gang i salget af guitarer for tiden, og det ville være synd at sælge sådan en fin guitar for 9-10000. (hvis du altså finder en køber)

Gotter
Smoke On The Water
Indlæg: 50
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering af PRS

Indlæg af Gotter »

Tak for svarene.

Jeg frygtede også lidt, at jeg ikke ville kunne få mere end 8-9000 for den. Hmm.

Jeg har ikke lige kunne finde en tilsvarende model på eBay, og den er gået ud af produktion for nogle år siden, så hvordan ville jeg skulle prissætte den?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering af PRS

Indlæg af Sasha »

[quote="Gotter"]... og den er gået ud af produktion for nogle år siden, så hvordan ville jeg skulle prissætte den?[/quote]

Jamen, så må den jo være "vintage" og dermed automatisk en formue værd..? :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering af PRS

Indlæg af Michael Vajhøj »

Ca halvdelen af nyprisen plejer vel at være en meget god rettesnor disse tider. Hvis den rigtige køber kommer forbi måske mere, men sø skal du nok også vente en rum tid... :)



Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen