hvad vil i anbefale Pu til en tjah "es335" klon

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

hvad vil i anbefale Pu til en tjah "es335" klon

Indlæg af Vinta »

Jeg vil gerne bruge den elektrisk. Til bluesy men også til rock, da jeg er nysgerrig, hvad dens store varme og fyldige lyd, vil kunne give i lydbilledet. Der ser sådan ud. Overvejer at få sfræset ud til en es335 type PU eller en af de man bare hæfter på og så kommer lyden gennem resonansen i kroppen. Jeg har såden en, og er ikke sikker om den er god.
Billede

Hvad er jeres kommentarer mht. pu valg og evt feed problemer

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: hvad vil i anbefale Pu til en tjah "es335" klon

Indlæg af Izzy »

... jeg syns nu ikke at den ser så meget som en es335 klon.. jeg kan anbefale Seymour Duncan SH-1 som faktisk er god på en hollowbody..
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: hvad vil i anbefale Pu til en tjah "es335" klon

Indlæg af Anonym »

Ja - den er langt fra en 335 ... meget langt ...

Det vil sgu være synd at fræse i den cigarkasse. Kig på nogle af Benedettos pickupper i stedet.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: hvad vil i anbefale Pu til en tjah "es335" klon

Indlæg af Morten M »

Skal det være traditionelt uden fræsninger, var DeArmond måske en løsning. Schaller laver også en.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: hvad vil i anbefale Pu til en tjah "es335" klon

Indlæg af Odgaard »

Dohn har sat sådan en fætter her på sin (min gamle) Höfner, der ligner din guitar en hel del i udseende.
Billede
Ken Armstrong pickup

Resultatet er ret fedt og skramlet (hvordan man så end lige fortolker det ord). Der er bestemt også mulighed/risiko for feed :)
Jeg har planer om engang at købe en lignende pickup men montere den på slagpladen i stedet for halsen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen