iRig setup

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: iRig setup

Indlæg af kraen »

[quote="FunkyValle"][quote="Telemaster"]

Er den billige mon ok, eller skal man have HD-modellen? [/quote]

Med det jeg kender til dit lydideal i forhold til digital hifi-agtig guitarlyd, så tror jeg du vil blive godt tilfreds med at prøve den almindelige model først. Helt så skidt er lyden altså heller ikke...[/quote]

Jeg synes, der er lidt for meget støj på den almindelige udgave. Har ikke prøvet HD.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: iRig setup

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Frost"]Indledningsvis skal jeg understrege, at jeg intet professionelt forhold har til/med IK Multimedia. Men vil blot nævne, at hvis man overvejer at flirte lidt dybere end de to frie iPhone/iPad Apps (Fender Free & Amplitude Free) så kører IK Multimedia et tilbud frem mod 31/7-2013, hvor man kan erhverve den fulde Amplitude iPhone/iPad version med en rabat på 75%, hvilket giver beskedne 4,49€, og omregnet i til dansk mønt: i omegnen af 35 kr.
Og selv om jeg - som tidligere nævnt - endnu ikke helt har slugt konceptet, er jeg hoppet på vognen. Til en pris lavere end en lunken fadøl på en fortovscafé, var der ikke lang betænkningstid

Nu forsøger jeg så at blive klogere i ventetiden frem mod sensommeren, hvor blueboardet skulle ligge klar i handlen.[/quote]
Købte i går Amplitube for iPad og det er en godt udvidet version i forhold til den gratis, men der er stadig masser af tilkøb i app'en før man rammer den fulde version...
Prisen på 32 kr er dog stadig det ekstra værd.

Har ikke nået at spille med den endnu, men det være jeg når det i løbet af weekenden. :)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
martin h
Smoke On The Water
Indlæg: 69
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: iRig setup

Indlæg af martin h »

Jeg har haft Pod Xt og har i dag Pod X3... De indeholder præcis samme lyde og dem har jeg også som plug in...
Købte for år tilbage shortboard (se link) og har Pod Hd Desk top modellen og er ganske godt tilfreds.
Lydene er væsentlig bedre, mere autentiske i Hd modellen

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.dk/search?q=line+6+s ... q=line+6+s ... B700%3B309</a><!-- m -->

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: iRig setup

Indlæg af Dannyboy »

POD HD lyder langt bedre end de ældre modeller synes jeg. Udover det, så kan den også bruges som et ganske udemærket lydkort og har et program som gør det super nemt og overskueligt at lave lydene på computeren i stedet for på POD'en. Det eneste minus er at den ikke har phantom power til at tracke vokaler, hvilket elers er meget handy at have på et lydkort, men udover det får man vanvittig meget vellyd for pengene synes jeg.
Jeg solgte min, da jeg synes den kom lidt til kort, hvis man skulle spille tungere hævi ting på den ifht f.eks. en Kemper.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen