diagram over ernie ball vp jr.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

diagram over ernie ball vp jr.

Indlæg af Rasmus »

Hey, jeg har ernie ball junior hvor ledningerne er hoppet af, da jeg skiftede snoren. Er der nogen der kan være behjælpelige med hvordan de skal sidde, når jeg nu skal lodde dem på igen? På forhånd tak!


Edit: Jeg har en rød brun og orange ledning :)
Og jeg havde noteret en rækkefølge der hedder "Fra venstre Brun - rød - orange". Men om det er når man kigger på pedalen forfra eller bagfra har jeg glemt :)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: diagram over ernie ball vp jr.

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"]Hey, jeg har ernie ball junior hvor ledningerne er hoppet af, da jeg skiftede snoren. Er der nogen der kan være behjælpelige med hvordan de skal sidde, når jeg nu skal lodde dem på igen? På forhånd tak! Edit: Jeg har en rød brun og orange ledning :) Og jeg havde noteret en rækkefølge der hedder "Fra venstre Brun - rød - orange". Men om det er når man kigger på pedalen forfra eller bagfra har jeg glemt :) [/quote]

Kan du ikke bare prøve dig frem ? Der går jo ikke millioner af volt i sådan én..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: diagram over ernie ball vp jr.

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Rasmus"]Hey, jeg har ernie ball junior hvor ledningerne er hoppet af, da jeg skiftede snoren. Er der nogen der kan være behjælpelige med hvordan de skal sidde, når jeg nu skal lodde dem på igen? På forhånd tak! Edit: Jeg har en rød brun og orange ledning :) Og jeg havde noteret en rækkefølge der hedder "Fra venstre Brun - rød - orange". Men om det er når man kigger på pedalen forfra eller bagfra har jeg glemt :) [/quote] Kan du ikke bare prøve dig frem ? Der går jo ikke millioner af volt i sådan én..[/quote]


Hehe, Jo, men det var nu nemmere hvis man kunne lave noget og det så virkede 1. gang :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: diagram over ernie ball vp jr.

Indlæg af Sasha »

And the funny thing is:

It will work both ways! Men det vil ikke virke ens...

Dén ledning, som går til output, skal forbindes til potmeterets midterben.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen