Vurdering og utradionelt flash :)

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Vurdering og utradionelt flash :)

Indlæg af kasperploug »

Slettet indlæg:

Hej Gearfreak! 

Puha, jeg så lige at jeg sidst havde været logget ind i juli 2014.. Det må være på høje tid igen at nære sjælen med alle de gode flashes og fifs og tricks der lurer herinde  :angel:  

Jeg står pt. med en guitar jeg ikke bruger, og derfor godt kunne bruge en vurdering på. Samtidigt kunne jeg også lige vise den guitarstol jeg har brugt en del timer på, idet jeg for nylig er gået fra en meget boglig uddannelse til en mere håndværksmæssig én af slagsen :)

Billede
Guitaren er en bastard, bevares, men af gode dele. Kroppen har jeg i sin tid købt på dba, jeg kan umiddelbart ikke hitte ud af hvad det er for én, men den er god kvalitet IMHO. Jeg gav så også 2500 kr. for den, hvilket i bagklogskabens lys måske var lige i overkanten. Men man ser ikke mange derude magen til ;)  Man kan ane træets årer under lakken. Kroppen havde ved købet en neck-tilt anordning, hvilken jeg fik den famøse Jens H til at fjerne for mig, da halsen er en standard bolt-on strathals. Dette indgreb, samt en god nut og tilpasning af slagplade løb op på ca. 1200 kr. Skærmet med kobberfolie, desværre uden pickups. Før sad der SD P-Rails i, men de røg afsted til en ven. Dette betyder at de to potentiometre er push/pull, for at give de forskellige kombinationer, som P-Rails tilbyder :P
Broen er en Fenderbro, meget stabil, med string-through.
Her er lidt af halslommen, hvor man kan ane nogle numre..

Billede


Halsen er en riigtig god én fra Rockinger.de (Guitarhals) til ca. 1400 kr. Den har en rigtig lækker satinlak og jumbobånd. Den er udstyret med Planet Waves Locking Tuners, fungerer bare super! 

Billede

Lidt mere flash, gall dang!

Billede

Billede

Så vidt jeg kan regne mig frem til, er der her materialer for lidt over 6000 kr i nypris. Hvordan ville I vurdere den, helt upartisk selvfølgelig? Jeg har brugt den meget, simpelthen fordi den er lækker, men den er blevet erstattet af en anden Thinline!


God mandag!  :shy:

Mvh. Kasper.
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vurdering og utradionelt flash :)

Indlæg af Sasha »

Nu er hjemmesamlede bastarder næppe det bedste at sætte sin pensionsopsparing i. Så jeg tror, du skal være meget tilfreds, hvis du kan få 1500-2000 for den. Og da især hvis den ikke har nogen pickupper i.
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vurdering og utradionelt flash :)

Indlæg af Odgaard »

Jeg lander nok en anelse højere end Sasha, men er ellers enig i betragtningerne.

Og flot stol :)

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vurdering og utradionelt flash :)

Indlæg af Kallum »

Som den står uden pickupper, så tror jeg 1500 kr passer meget godt. Det ville nok være en god idé at smide et sæt brugte pickupper i, så den ikke skal sælges som halvfærdig/projektguitar, men at man faktisk får en guitar man kan spille på. Med pickupper og setup ville min vurdering nok ligge omkring 2500-3000.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Vurdering og utradionelt flash :)

Indlæg af kasperploug »

Tak for alle svarene  :shy:
Ville I finde det mere fornuftigt at sælge delene hver for sig evt.?
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vurdering og utradionelt flash :)

Indlæg af Sasha »

kasperploug skrev: Tak for alle svarene  :shy:
Ville I finde det mere fornuftigt at sælge delene hver for sig evt.?
- Fornuftigt? - Nej!

- Mere indbringende? Højst sandsynligt...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen