Tur i Parken!! Flash...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tur i Parken!! Flash...

Indlæg af made »

Jeg ville så gerne flashe herinde som jeg kom til at love inde på Aage.dk, men nu har jeg prøvet at få billederne til at virke den sidste times tid.. hvad skal jeg gøre?

Anyways... her er et link til Aage indtil videre...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... m_posts.as ... st#1357892</a><!-- m -->

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Tur i Parken!! Flash...

Indlæg af kraen »

Kode: Vælg alt

[img]http://i246.photobucket.com/albums/gg113/airbreak_album/IMG_0130.jpg[/img]
Billede

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tur i Parken!! Flash...

Indlæg af Barf »

Jamen så vil jeg da kommentere her i stedet for på Aage (Bringin' GF Back!):

Super spændende og originalt grej. Også en sjov kombination af gammelt "skrammel" (Selmer, Roland Space Echo) og nyt supermodernde (Nova System). Guitarerne er også noget man ikke ser hver dag, og det er altid fedt.
Hvordan bruger du de 2 kabinetter i forhold til hinanden? Hvor er vi henne med sådan en Selmer, altså lydmæssigt?

Og så lige et thumbs up til din trommeslager. Ludwig Vistalite er et mega fedt trommesæt!

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tur i Parken!! Flash...

Indlæg af made »

Tak Jonas.

Kabinetterne er begge sat til Mass100'en og derefter i selmeren , de er 8 ohm hver så forstærkeren er bare sat på 4 ohm.

Selmer lyder ret tæt på noget gammelt marshall superlead el. lign. Masser af fyldig lyd og headroom, og den der klassiske marshall sound.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tur i Parken!! Flash...

Indlæg af Sasha »

Hmm...

Nu har jeg tilfældigvis sådan en Selmer stående på matriklen for tiden. Og jeg må nok sige, at hvis din Selmer leverer "den der klassiske Marshall sound", så må der godt nok være meget forskel mellem eksemplarerne af disse Selmer-forstærkere...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen