Trådløs In Ear?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Trådløs In Ear?

Indlæg af GuitaRasmus »

Hej folkens. :)

Vores forsangerinde leger med tanken om at få trådløse in ear monitors, og jeg ville i den forbindelse høre om der var nogen i Københavnsområdet man kunne få lov at låne/leje et sæt af for en uges tid? Så det kunne prøves i øvelokalet og på et job?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Trådløs In Ear?

Indlæg af Smittefar »

Jeg har godt nok ikke lige et sæt, men et spørgsmål melder sig jo - Har I alt det udenomsgrej, der skal til, for at in-ears rigtig virker? Alt skal jo mikes op hver gang, og der skal også helst være en eller to ambience mikrofoner, så man kan fornemme publikum - og så vil jeg mene, det virker bedst, hvis hele bandet gør det.

Alternativt kan hun jo nøjes med at have en prop i det ene øre, hvor der kun kører hendes vokal i. Det er rimeligt nemt at sætte op, og I kunne jo prøve et system med tråd i øvelokalet, før I investerer i det trådløse.
Modded guitars were crap right out of the factory

Franklin
Himmelhund
Indlæg: 40
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Trådløs In Ear?

Indlæg af Franklin »

Hej Rasmus.
Er der ikke nogen udlejnings firmaer i kan kontakte, det kan ikke koste mange basseøre :)
Ham der Dumble??? er han ved kommunen???

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen