Føj for en skuffelse!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Føj for en skuffelse!

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Ja jeg var også henne og rode lidt ved deres kroppe.De kunne ikke rigtig give mig hard on ;) [/quote]

Jeg tænkte da ellers på dig da jeg så deres John Mayer...

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Føj for en skuffelse!

Indlæg af Runem »

[quote="MacG"][quote="Runem"][quote="Smittefar"]Bump :) [/quote]

Ahh ja. En update... Jeg havde allerede lagt det projekt bag mig... For ja, føj for en skuffelse det hele endte med!

Jeg tog naturligvis til Svendborg og mødtes med Crazyparts, som havde en stand ved Vintage-Show. Jeg havde sat forhåbningerne temmelig meget ned til den næste krop, og alligevel var det bare en skuffelse. De er ganske enkelt bare ikke i stand til at lave en ordentlig Monterey-finish.

Den anden krop havde ligeså mange sjuskefejl i finishen og selve grundfarverne var ikke de samme som den første krop. På den ene var den hvide halvdel mere gul end olympic white og på den anden var den bare hvid... Så jeg sagde nej tak, og bad ham fra crazyparts lave en kontrakt på at jeg fik mine penge igen.

Så han fik kroppen tilbage og jeg har allerede fået returneret mine overførsler. Så ikke noget at klage over på den front...

Sjovt nok komme Guitarrasmus og Alwan forbi, da jeg stod og var lidt småfrustreret og forvirret. For det var en sur erkendelse at nå frem til, at mit Montereyprojekt løb ud i sandet...

Overvejede at få Henning Hansen til at lave en krop med den rød/hvide grundfinish til mig. Og så finde en paintbrushartist med styr på sit håndværk til detaljerne. Men i takt med at projektet stille og roligt er feset ud i sandet, har jeg besluttet mig for at lægge det bag mig. På 'så kan det også være ligemeget'-måden...

Det ændrer dog ikke på, at jeg ligger inde med en donorguitar, som jeg gerne vil omsætte til en lækker spade. Og jeg har længe gået og været lidt varm på Lake Placid-blue statocastere...

Så nu har jeg i stedet bestilt denne kombination.
http://www.warmoth.com/Showcase/Showcas ... 680&Body=2
http://www.warmoth.com/Showcase/Showcas ... 170&Body=1

Donorguitaren er som bekendt en 79'er strat.

Tortoise pickguard og cream knobs og pickupcovers... mmmn[/quote]

Jeg var der også.. ;) Godt at du fik pengene retur. I det hele taget var jeg skuffet over Crazyparts ting. Det virkede som om deres Relic-ting var en undskydning for dårlig finish. Selv en smadret gammel guitar har jo været fin og glat engang, men de kroppe jeg så var bare sjusket lakeret, og det samme galdt halsene.[/quote]

Det var du bestemt :)

Ja der er ikke meget custom-value over deres ting. Det hele osede sgu lidt af "made in china". Og hvis deres finishes er så kiksede, vil jeg ikke engang satse på, at træet er af nogenlunde kvalitet. Deres kroppe var lette... Men det er jo ikke ensbetydende med, at det er kram...

Det virkede lidt som en krejler-butik... Importer billigt og sælg dyrt...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Føj for en skuffelse!

Indlæg af Pluto »

[quote="MacG"][quote="Pluto"]Ja jeg var også henne og rode lidt ved deres kroppe.De kunne ikke rigtig give mig hard on ;) [/quote]

Jeg tænkte da ellers på dig da jeg så deres John Mayer...[/quote]


Ja jeg er ret vild med hans sorte custom shop ,men er ikke specielt begejstret for hans musik.Så er Gallagher mere mig og jeg har jo hans cs strat.
Men jeg syntes ikke monster relic kroppene var fede, men deres plastic reliced og hardware syntes jeg er ok at se på.men jeg købte ikke en disse nede på Vintage Show.Jeg forelskede mig godt nok i en cs strat 57,
men den må komme til senere.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen