Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

og når man nu alligevel er dernede, så er der heller ikke noget i vejen med tjekkisk øl.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Stevi »

[quote="Nicolai"][quote="Stevi"]NG: Sunburst 1962 Strat - Det sker nok ikke, [/quote]


Hvorfor dog ikke? Det er jo den helt rigtige. Smid mig lige en mail, hvis du finder nogle fede Ik? ;) [/quote]
Det er prisen også... Nok går jeg ikke på kompromis med mine instrumenter, meeen alligevel...
Jeg har pt. en 65 Jag til låns, og det er en ret fed spade, stadig gammelt træ og til en pris der er noget mere overkommelig end en Strat.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now GAS.

Indlæg af efrandsen »

[quote="Dannyboy"]og når man nu alligevel er dernede, så er der heller ikke noget i vejen med tjekkisk øl.[/quote]
Der var argumentet, som overbeviste mig - jeg bliver nødt til at tage en tur til Tjekkiet til sommer :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

:thumbup:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

Bare husk at guitarene lød bedre før de store oversvømmelser. Øllet smager stadigvæk lige godt!

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Morten M »

Med binding, '57 Classic/BB3 og sågar i rød. :P
Billede
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Peter C »

Wow! Hvor kan man finde sådan en?

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Morten M »

http://www2.gibson.com/Products/Electri ... l-Pro.aspx
Lader til at være en Guitar Center exclusive ud fra teksten.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Den er edderhakkeme smuk :o
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Nicolai »

[quote="Stevi"][quote="Nicolai"][quote="Stevi"]NG: Sunburst 1962 Strat - Det sker nok ikke, [/quote]


Hvorfor dog ikke? Det er jo den helt rigtige. Smid mig lige en mail, hvis du finder nogle fede Ik? ;) [/quote]
Det er prisen også... Nok går jeg ikke på kompromis med mine instrumenter, meeen alligevel...
Jeg har pt. en 65 Jag til låns, og det er en ret fed spade, stadig gammelt træ og til en pris der er noget mere overkommelig end en Strat.[/quote]

My bad- vi snakker vintage her? Så kan jeg godt forstå, hvis det kan blive for peberet...
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]Den er edderhakkeme smuk :o[/quote]

Men der mangler lige'som en streng ikke?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

@nicolai: Jeg er ret sikker på, Stevi snakker om en guitar der er lavet i 62 - ikke en re-issue! Til gengæld fatter jeg ikke en brik af, at man overhovedet gider at beskæftige sig med en jaguar, hvis det er en strat man vil have. Jeg synes lidt vintage hypen er gået for vidt, når man køber noget, der er lavet på samme fabrik i samme år som det man i virkeligheden ville have haft.

@CobraPizza: nej - den har rigeligt med strenge ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]. Jeg synes lidt vintage hypen er gået for vidt, når man køber noget, der er lavet på samme fabrik i samme år som det man i virkeligheden ville have haft.

[/quote]

Når man knalder den grimme tvilling og tænker på søsteren

Kan desuden ikke helt forholde mig til en [n-strenget-guitar|n<7, n-strengede-guitare|n<6 € i]
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Jeg tror ikke helt, jeg kan tolke den der mængdebetegnelse - den må du vist lige kigge på igen ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]Jeg tror ikke helt, jeg kan tolke den der mængdebetegnelse - den må du vist lige kigge på igen ;) [/quote]

n skal være større eller lig med 7, og alt under og inklusiv 6 strenge er element i det imaginære? (så ved jeg godt der skulle have været brugt < med streg under, men det er mit tastatur åbenbart for fint til..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Stevi »

[quote="Smittefar"]@nicolai: Jeg er ret sikker på, Stevi snakker om en guitar der er lavet i 62 - ikke en re-issue! Til gengæld fatter jeg ikke en brik af, at man overhovedet gider at beskæftige sig med en jaguar, hvis det er en strat man vil have. Jeg synes lidt vintage hypen er gået for vidt, når man køber noget, der er lavet på samme fabrik i samme år som det man i virkeligheden ville have haft.

@CobraPizza: nej - den har rigeligt med strenge ;) [/quote]
Jeg kan se hvor du vil hen, det er rigtigt nok. Jeg synes bare at en Jag også er en fed spade. Jeg har en 65'er til låns i øjeblikket, og selvom jeg er Strat-mand to the bone, følte jeg mig underligt nok godt hjemme på dyret alligevel. Og så er den skramlet på den fede måde sådan én, men ikke mere end en middelgod Strat også kan være det.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

[quote="CobraPizza"][quote="Smittefar"]Jeg tror ikke helt, jeg kan tolke den der mængdebetegnelse - den må du vist lige kigge på igen ;) [/quote]

n skal være større eller lig med 7, og alt under og inklusiv 6 strenge er element i det imaginære? (så ved jeg godt der skulle have været brugt < med streg under, men det er mit tastatur åbenbart for fint til..[/quote]

som udgangspunkt har du jo skrevet n mindre end 7 og i er ikke nomenclaturet for mængden af imaginære tal - Det komplekse plan betegnes vist nok med C, og hvis du ville have begrænset det til tal på den imaginære akse, tror jeg at jeg ville skrive i*R eller sådan noget ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"][quote="CobraPizza"][quote="Smittefar"]Jeg tror ikke helt, jeg kan tolke den der mængdebetegnelse - den må du vist lige kigge på igen ;) [/quote]

n skal være større eller lig med 7, og alt under og inklusiv 6 strenge er element i det imaginære? (så ved jeg godt der skulle have været brugt < med streg under, men det er mit tastatur åbenbart for fint til..[/quote]

som udgangspunkt har du jo skrevet n mindre end 7 og i er ikke nomenclaturet for mængden af imaginære tal - Det komplekse plan betegnes vist nok med C, og hvis du ville have begrænset det til tal på den imaginære akse, tror jeg at jeg ville skrive i*R eller sådan noget ;) [/quote]

Pis, det har jeg da også, men C betegner jo de komplekse tal og de realle tal, hvor i bare betegner de imaginære tal.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Kimling »

Get a room, you two!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Nicolai"][quote="Stevi"]NG: Sunburst 1962 Strat - Det sker nok ikke, [/quote]


My bad- vi snakker vintage her? Så kan jeg godt forstå, hvis det kan blive for peberet...[/quote]

Jah, når man skriver en 1962 Strat, så mener man vel en 1962 Strat..?

At jeg så ikke helt forstår, at man nævner en Strat og en Jaguar, som om at det nærmest var to sider af samme sag, er en helt anden ting...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen