Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Rasmus"][quote="Dannyboy"]Nå det var han umiddelbart ikke så ikke frisk på :) Jeg fik lige denne mail tilbage : " ??!! uah ah ah ah ah ah ah ah!!!"[/quote]
WTF dude? var det alt han skrev?[/quote]

Jeb ;)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Sådan en abe.men guitaren var da rigtig fed.
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

Det er okay. Jeg har i virkeligheden slet ikke råd. Men den er godt nok flot..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Dannyboy"]Det er okay. Jeg har i virkeligheden slet ikke råd. Men den er godt nok flot..[/quote]


Det kunne være man skulle springe på hvis den bliver smidt på ebay igen.Så må jeg håbe jeg har råd.Den var sku fed :)
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

Præcis :) den har lige præcis flametop nok til at det ikke er for corny og så den helt rigtige burst, som hverken er for lys eller for mørk.. Den er virkelig sej


EDIT: Her er den igen

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Dannyboy"]Præcis :) den har lige præcis flametop nok til at det ikke er for corny og så den helt rigtige burst, som hverken er for lys eller for mørk.. Den er virkelig sej


EDIT: Her er den igen[/quote]


Jeg er ikke helt sikker på jeg tør handle med en italiener og den mangler jo cetifikat.Men den er altså fed.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

NG- DEn her er altså lækker og jeg ved 4sound kan skaffe den.men hvorfor h..... skal den være så dyr.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www2.gibson.com/Products/Electri ... ts/Electri ... ndard.aspx</a><!-- m -->
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

NTK: Man må til stadighed imponeres over folks evne til at se på et foto, hvor god en guitar er... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]NTK: Man må til stadighed imponeres over folks evne til at se på et foto, hvor god en guitar er... :-)[/quote]


De få 59 reisue jeg har haft lejlighed til at prøve har alle været de bedste les paul jeg har spillet på.Vægten er normalt forholdvis lav.Resonerer godt og i det hele taget bare lækker lækker.
Jeg skal til København torsdag -lørdag og håber da at rende ind i en 59 burst.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Ja OK, jeg skal absolut ikke gøre mig klog på Les Pauls... :-)

Men jeg ved da, at hvis det f.eks. havde været en Strat, så ville dét at sidde og savle over én eller anden mere eller mindre tilfældig på Ebay nærmest svare til at sidde og lægge bryllupsplaner med en pige, man kun havde set et billede af...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

Jeb jeb, du har helt ret Søren. Problemet for mig er bare, at hvis jeg vil kun vil købe en R9 el lign som jeg har mulighed for at prøve før køb, så bliver det simpelthen for dyrt for mig desværre. Det er også en af grundene til at du ser mig handle så mange guitarer ud igen. Der er sgu næsten altid ét eller andet man kan pege på, som ikke lige var som man havde håbet. Nu skrev jeg 'én af grundene' - en anden er selvfølgelig at jeg har en underlig trang til at prøve/eje nye spader hele tiden. Det er skrækkeligt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Ja, det ER sgu´ underligt! Hvis blot dem, jeg allerede har, virker sådan nogenlunde, er jeg egentlig meget fint tilfreds. Jeg synes egentlig, at de fleste penge ryger på de dér "Jamen, det skal jeg lige have fikset-ting" - og så ikke mindst på at få udbedret de skader, som diverse godtroende klamphuggere i den danske guitarbyggerstand foranlediger, når de forsøger at fikse de ovennævnte "Jamen, det skal jeg have fikset-ting".

I øvrigt: Hvad er en "R9"? Og hvad adskiller den fra alle mulige andre stykker Gibson-møblement?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]

I øvrigt: Hvad er en "R9"? Og hvad adskiller den fra alle mulige andre stykker Gibson-møblement?[/quote]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grapheine.com/bombaytv/graph ... aytv/graph ... 71cce.html</a><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

NG//

En Peavey Rockmaster preamp. Ret slemt endda.

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Morten_Lyse »

R9 er en "comic book guy's" betegnelse for en Gibson custom shop 1959 reissue. Ligesom min '57 goldtop er en R7.

Nu tør jeg ikke sige noget som helst generelt om gibsons custom-shop, for jeg har også prøve fuldstændigt ligegyldige ting derfra. Men min R7 spiller rigtig godt. 4Sound i Esbjerg havde for noget tid siden en R8 Plain top (dvs. uden flammet ahorn-dæk) som også var voldsomt god.. Men som sagt. Til vintageshow for 2 år siden prøvede jeg en '57 Les Paul custom reissue der var lige så interessant som at stikke benet ind i et mørkt skab..

Mvh;
Morten Lyse

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Loomer"]NG//

En Peavey Rockmaster preamp. Ret slemt endda.[/quote]

Sådan en har jeg... ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Tak til Swampthing og Morten Lyse. Jeg tror, vi er ved at kredse os ind på sandheden... :-)

- omend man slet ikke skal underkende de sanselige indtryk ved at stikke benet ind i et mørkt skab!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Ja OK, jeg skal absolut ikke gøre mig klog på Les Pauls... :-)

Men jeg ved da, at hvis det f.eks. havde været en Strat, så ville dét at sidde og savle over én eller anden mere eller mindre tilfældig på Ebay nærmest svare til at sidde og lægge bryllupsplaner med en pige, man kun havde set et billede af...[/quote]


Der er vi forskellige.Det er da fedt at planlægge bryllup med en man ikke kender, bare hun ser godt ud på billedet. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Men bortset fra pigen og bryllupet har du jo ret Søren.Men jeg har måske ved et tilfælde købt 2 guitarer på ebay og de er begge ret fantastiske.Det er min Gallagher strat og min hvide cs 60 strat.
Ang. Gibson custom shop hra jeg selv en r6 altså en med P90 pik ups.Den er jeg dælme glad for.Som Lyse skriver så har jeg også prøvet især deres custom custom shop som bare ikke kunne måle sig med min 78er Custom.Og prisen er stortset det samme.
Men hvis man nu købte en R9 på ebay og fortrød kan man jo altid sælge den igen.Det kan man vel også med pigen på billedet 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Kald mig bare en håbløs og gammeldags romantiker. Men skilsmisser har nu engang aldrig interesseret mig det helt store... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen