Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Jeg har altid haft den mening ,at 3 gode ægteskaber er bedre end et dårligt.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Dannyboy"]Præcis :) den har lige præcis flametop nok til at det ikke er for corny og så den helt rigtige burst, som hverken er for lys eller for mørk.. Den er virkelig sej


EDIT: Her er den igen[/quote]


Den er lige sat 100 euro ned:

Edit. Og gratis fragt. :s hock:

Skal jeg eller?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"]Jeg har altid haft den mening ,at 3 gode ægteskaber er bedre end et dårligt.[/quote]

Tre? Er det ikke frygteligt dyrt..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Jo sikkert.Jeg har så godt nok kun været gift en gang ,men har da boet sammen med et par stykker før hende.
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

Altså det er jo mange Claus. Meen den ser godt nok fed ud

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="Dannyboy"]Altså det er jo mange Claus. Meen den ser godt nok fed ud[/quote]


Ja det er meget ,men den er godt nok lækker :D
Så køb den før din nabo.Eller skal jeg selv
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]NTK: Man må til stadighed imponeres over folks evne til at se på et foto, hvor god en guitar er... :-)[/quote]

For det første, så var der vist ikke nogen der ligefrem påstod, at de vidste med sikkerhed, hvor god den pågældende, ubesete guitar var på forhånd. Og for det andet, så kan jeg virkelig, virkelig ikke forstå dit evindelige problem med, at vi andre godt kan få lyst til at eje et stykke gear, uden nødvendigvis at have prøvet det først (og jo, det er tilsyneladende et problem for dig, siden en anselig del af de posts man kan finde her i tråden, er fra dig, hvor ordlyden er mere eller mindre som ovenstående). Så spring dog for helvede den her tråd over, hvis du synes dens blotte eksistens er så latterlig!!

Nogle gange tager man en chance med et stykke gear. Nogen køber i blinde på eBay, andre køber en gudsjammerlig rædsel i blinde hos en engelsk guitarbygger i squash-sko, fordi de engang har prøvet en anden guitar fra samme hånd, og kunne lide den. Den eneste reelle forskel er, at ham der køber på eBay formentlig kan sælge igen til samme pris, hvis instrumentet viser sig ikke at leve op til forventningerne.

For mig at se, så er dét at købe en brugt guitar ubeset egentlig mest bare, at få den i hænderne med ubegrænset prøvetid. Er den fed, så beholder man den, er den ikke fed, så sælger man igen (måske med et lille tab, som langt opvejes af de mange fordele, ved at have ejet den/haft den med i øvelokalet/med på scenen/whatever). Der er sguda ingen af os, der er så dumme, at vi tror, vi kan finde "den hellige gral" udfra et billed, men vi bliver da heller ikke klogere, hvis vi ikke prøver os frem.

Jeg er ikke så velbevandret i Skanderborg og omegn, men på de kanter kan man tilsyneladende personligt afprøve et hvilket som helst stykke gear, man skulle få lyst til; sådan er det desværre ikke her på Fyn.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"]

Jeg er ikke så velbevandret i Skanderborg og omegn, men på de kanter kan man tilsyneladende personligt afprøve et hvilket som helst stykke gear, man skulle få lyst til...[/quote]

Nej, det er faktisk ikke meget galt.

Jeg håber, at den ovenstående fuldstændigt umotiverede personlige sviner gjorde godt for dig? Lidt ironisk facon at belære andre om at blande sig udenom på, ville jeg mene...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"] fuldstændigt umotiverede personlige sviner [/quote]

Well, som jeg har det med prutter, så foretrækker jeg at slå en ordentlig brandskid engang imellem, i stedet for at gå og småfise konstant og hele tiden ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Kunne du ikke gå udenfor et øjeblik, så..?

Ellers risikerer man jo, at omgivelserne - med rette - istemmer ting á la "Fy for satan, hvor er du klam!" og lignende...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

Nix. Som overskriften antyder, så skal der være plads til gas i denne tråd :wave:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]
Ellers risikerer man jo, at omgivelserne - med rette - istemmer ting á la "Fy for satan, hvor er du klam!" og lignende...[/quote]

Korrekt. Men heldigvis kun i øjeblikket. Og ikke som et generelt træk, der hænger ved ens personlighed.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Nej, vi må jo håbe, at lugten af lort også denne gang hurtigt siver væk. Det ville da være synd, hvis du fik sådan et ildelugtende rygte...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Nej, vi må jo håbe, at lugten af lort også denne gang hurtigt siver væk. Det ville da være synd, hvis du fik sådan et ildelugtende rygte...[/quote]

Nice try ... :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Jamen, som tidligere nævnt, så håber jeg da, at denne lige dele meningsløse og umotiverede "lukken ildelugtende luft ud" lettede trykket på din tarm. Dét ville da vist være det mest - for nu ikke at sige "det eneste" - konstruktive, man kunne håbe på at få ud af denne alternative fortolkning af "Now Gas".
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Plexi »

[quote="GodSpeedDK"]Nix. Som overskriften antyder, så skal der være plads til gas i denne tråd :wave:[/quote]

Ja ok, det er humor :mrgreen:

Men come on drenge. Now GAS er ganske primitiv ukontrolleret købetrang til uimodståelige instrumenter, og som intet hold har i den virkelige "reelle" verden. Især ikke intellekutelt eller økonomiskt. Der er ingen grund til at tage det så seriøst. Kun drenge der drømmer....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Plexi"][quote="GodSpeedDK"]
Men come on drenge. Now GAS er ganske primitiv ukontrolleret købetrang til uimodståelige instrumenter, og som intet hold har i den virkelige "reelle" verden. Især ikke intellekutelt eller økonomiskt. Der er ingen grund til at tage det så seriøst. Kun drenge der drømmer....[/quote][/quote]

My point exactly ...

(Og værs'go', Søren, du må gerne få det sidste ord :) )
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Sasha »

Jamen, det er da bare fint først at servere en umotiveret og utilsløret, personlig sviner og så bagefter at komme og sige: "Ha-ha, det var bare for sjov. Det skal du sgu' ikke tage seriøst!", selvom jeg da må give Mikkel den crédit, at han selv var hurtig til at indse, at hans forehavende hører hjemme på prutte-niveau. Desværre stinker den slags!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

Okay, du får her en chance mere, for at få det sidste ord ...

Jeg hverken trækker i land eller glatter ud; jeg synes stadig det er lige træls, at du evigt og altid skal kommentere ting, der dybest set er dig komplet ligegyldigt (efter eget udsagn), men som måske er interessant for os andre. At jeg har lyst til at vise min nye guitar frem, eller ytrer mig om et eller andet, jeg ikke lige har haft i hænderne, i positive vendinger, er muligvis åndssvagt i dine øjne, men hvorfor i alverden er det dig så sindspåliggende at skulle fortælle os andre, at du synes det er åndssvagt?? Jeg forstår det ikke. Står du også nede i den lokale folkedanserklub, hver onsdag aften, og råber op om, hvor åndssvagt folkedans er? Nej, du bliver bare hjemme, ik'?
Når du nu synes det er mega-noller at man kan finde på at GAS'e efter et eller andet, hvorfor så overhovedet spilde tid på at læse og kommentere i GAS(!!!)-tråden? Det er mig ganske uforståeligt?! Medmindre altså, at det er for at "puste til ilden", men så snart man udfordrer dén vinkel, bliver det opfattet som "en personlig sviner". Jesus ...

Ja, vi kan da starte dér; hvordan kan du overhovedet tolke mit indlæg som en personlig sviner? Jaja, jeg henvender mig til dig, men er den så længere? At jeg synes din guitar er grim, har jo ikke noget med dig at gøre. Og efter dét, kan jeg ikke se, hvor der kommer noget "sviner" ind i billedet?

Og i øvrigt; når man er den første til at grine og pege fingre af folk, der køber et eller andet ubeset (vi skal ikke langt tilbage i denne tråd, for at finde et skudsikkert eksempel på det), så må man vel også forvente, at der bliver rynket nogle pandefolder, og hvisket lidt i krogene, når man selv kaster sig ud i denne ædle disciplin. Eller hvad? Søren Alwan er home free, fordi han bidrager med en masse andet her på forum?

Sidst, men ikke mindst, at jeg drister mig til at lave fjollede analogier, med prutter og deslige, handler jo egentlig bare om, at hvad du ser som et blødende kødsår, betragter jeg som en bette rids, der til nøds kræver et Rasmus Klump-plaster :) Ingen grund til at tolke yderligere på det. Og jeg håber da ikke, at denne, i mine øjne, lille, ubetydelige disput, har givet varige mén?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GodSpeedDK"]... Står du også nede i den lokale folkedanserklub, hver onsdag aften, og råber op om, hvor åndssvagt folkedans er? Nej, du bliver bare hjemme, ik'?
[/quote]
Hehe :lol: Skal vi ikke lukke den her? Jeg har fundet min Les Paul!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen