Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Jens H »

Det der kan undre lidt er at Fender giver licens til forskellige producenter til at bruge deres headstock. Jeg har set mange af sådan nogle halse på noget folk selv har bygget sammen, hvor kvaliteten har været efter min mening meget tvivlsom.
Så det kan jo ikke være fordi de ønsker at der i folks bevisthed skal være en sammenhæng mellem original head stock og kvalitet.
Men det kunne være sjovt hvis Bigsby krævede at Fender skulle ud og save head stock af alle de strat de har ude hos kunder :D .
"Goddag, hr Gilmour, må vi lige save lidt i din nr. 0001"
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

Itcar. lige hentet min Hansen gør det selv projekt ,som har fået saddel og loddet pu af rulle guitar. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

[quote="Jens H"]Det der kan undre lidt er at Fender giver licens til forskellige producenter til at bruge deres headstock. Jeg har set mange af sådan nogle halse på noget folk selv har bygget sammen, hvor kvaliteten har været efter min mening meget tvivlsom.
Så det kan jo ikke være fordi de ønsker at der i folks bevisthed skal være en sammenhæng mellem original head stock og kvalitet.
Men det kunne være sjovt hvis Bigsby krævede at Fender skulle ud og save head stock af alle de strat de har ude hos kunder :D .
"Goddag, hr Gilmour, må vi lige save lidt i din nr. 0001"[/quote]

Det er vel dybest set blot vores gamle, sexede ven "profitmaksimering", som er på banen atter en gang?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

ITM: Et spændende bud på en udgangstransformator fra den anden side af pytten...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]ITM: Et spændende bud på en udgangstransformator fra den anden side af pytten...[/quote]

Hvorfra og til hvad ?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Det kan jeg desværre ikke afsløre her. Det kunne jo ske, at den ligefrem lød guddommeligt. Og så kunne man jo nemt risikere, at nogen plankede idéen. Dén slags er set før...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

ITM: Behringer Bass V-Amp Pro

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Swampthing »

ITM : Eller i en bil i næste uge : Yamaha Ra-100

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Det kan jeg desværre ikke afsløre her. Det kunne jo ske, at den ligefrem lød guddommeligt. Og så kunne man jo nemt risikere, at nogen plankede idéen. Dén slags er set før...[/quote]
Det indlæg rapporterer jeg lige, også for at teste moderatorernes linie. Hvis man vil kommentere den beslutning eller diskutere den med mig, vil jeg foreslå, at det bliver i private omgivelser - send mig en besked :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Dér hvor jeg kommer fra, gør man ikke den slags. Man går heller ikke og "luskefiser" bagom ryggen mere end allerhøjest nødvendigt. Til gengæld husker man dén slags ting til næste gang. Så hvis der er behov for en debat, så lad os da for Guds skyld - om ikke andres - tage den i offentligheden, så alle kan se, hvad der bliver sagt af hvem om hvem. Tak.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Telemaster »

Der hvor jeg kommer fra, opfører man sig ordentligt og siger tingene lige ud til dem, det vedkommer, i stedet for at komme med fesne hentydninger i det uendelige. Det er åbenbart ikke samme sted som dig. Diskussionen er fra min side slut, men den kan genoptages pr. mail eller med en moderatorernes deltagelse.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Jamen, vi kan fint slutte her. Jeg troede, at det var dig, som havde noget på hjerte, som du ville ud med - og måske mere end "Se, nu har jeg sladret til læreren". Men eftersom du ikke har mere at sige, virker det da ganske rigtigt oplagt at stoppe her. Fint med mig.

I øvrigt ville der lyde et ramaskrig, hvis jeg "sagde tingene ligeud". Dét er der vist ikke plads til heromkring.

Edit: Jeg kan da så i øvrigt berolige med, at MacG i mellemtiden har fået svar på sit spørgsmål.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Barf »

ITM: En bunke CD'er fra CDON. Daft Punk, Slash's Snakepit, Killers, DAD, Drori/Hansen Furniture og et par andre til en god pris. Det er altid lækkert med nye CDer.

Laust
Himmelhund
Indlæg: 40
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Laust »

ITM: Stor, sort guitar.
Ca. alle mine indlæg i GAS-tråden på det gamle forum var omkring en art hollowbody med Bigsby. Så nu har jeg købt én (eller rettere: Fået én). Nice.

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af nerøs »

ITM: en håndfuld kabler bla. til effekter og lidt plekter... plus dvs. små ting

det er utrolig så meget man kan spare ved at købe i udlandet


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]ITM: En bas.[/quote]

Det er alt for upræcis info! :thumbdown:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]ITM: En bas.[/quote]

Det er alt for upræcis info! :thumbdown:[/quote]

Men jeg kan jo ikke komme med billeder, før den er her...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Men jeg kan jo ikke komme med billeder, før den er her...[/quote]

Men du ved vel, hvad du har købt? Mærke? Model?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]Men jeg kan jo ikke komme med billeder, før den er her...[/quote]

Men du ved vel, hvad du har købt? Mærke? Model?[/quote]

Ja, da :lol:

<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 23771&pn=2" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 71&pn=2</a>

Det viste sig, at han arbejder her i byen, så han tager den med til mig i morgen. Har ikke set den i virkeligheden, men man må jo stole på sine medmennesker ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen