Toto-Hold the line soloen.... hvad sker der lige der?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Toto-Hold the line soloen.... hvad sker der lige der?

Indlæg af Søren »

[quote="Sasha"] MacG´s indgående interesse for yngre mænds bagdele...

:-)[/quote]

Er han katolik?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Toto-Hold the line soloen.... hvad sker der lige der?

Indlæg af MacG »

[quote="Søren"][quote="Sasha"] MacG´s indgående interesse for yngre mænds bagdele...

:-)[/quote]

Er han katolik?[/quote]

Ikke mere end den glade mand på billedet er sado-maso fetishist på trods af læder og nitter...

Seriously, tilbage på sporet: Den eneste måde at lære sådan noget på er ved at øve højre/venstrehånds koordination vekselanslag og..skalaer. Den der med at man lærer én solo... Det kan være en motiverende faktor, men det der gør man når målet er at lære de bagvedliggende teknikker.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Toto-Hold the line soloen.... hvad sker der lige der?

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Søren"][quote="Sasha"] MacG´s indgående interesse for yngre mænds bagdele...

:-)[/quote]

Er han katolik?[/quote]

Ikke mere end den glade mand på billedet er sado-maso fetishist på trods af læder og nitter...

[/quote]

Så du afviser altså med andre ord ikke helt blankt..?

:-)

Men ellers kan enhver jo da - på trods af den sorte streg - se, at det blot er en let photoshoppet udgave af ét af de to eksisterende fotos af Robert Johnson...

Edit: Bliver soloen til The Final Countdown ikke også spillet på en hvid Stratocaster? Og hvem er det lige, der har sådan én i sit signatur-billede..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Toto-Hold the line soloen.... hvad sker der lige der?

Indlæg af MacG »

Sasha skrev: MacG´s indgående interesse for yngre mænds bagdele...

:-)
Er han katolik?[/quote]

Ikke mere end den glade mand på billedet er sado-maso fetishist på trods af læder og nitter...

[/quote]

Så du afviser altså med andre ord ikke helt blankt..?

:-)
Men ellers kan enhver jo da - på trods af den sorte streg - se, at det blot er en let photoshoppet udgave af ét af de to eksisterende fotos af Robert Johnson...

Edit: Bliver soloen til The Final Countdown ikke også spillet på en hvid Stratocaster? Og hvem er det lige, der har sådan én i sit signatur-billede..?
John Norum spillede på en ´62 Reissue... En helt anden ting end min. Og det var dig, my young Padawan, der kom ind på interesse for rumper... Jeg nævnte dem bare som en bieffekt ved at øve nok.. Seriøs som jeg altid er.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Toto-Hold the line soloen.... hvad sker der lige der?

Indlæg af Sasha »

Ja-ja, MacHoly... pas nu på, du ikke får glorien i hovedet..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Toto-Hold the line soloen.... hvad sker der lige der?

Indlæg af CobraPizza »

Hehe MacHoly.. Pavens foretrukne burger..

Men måtte lige prøve at køre den på den syv-strengedes tykke strenge.. hvis jeg kan opnå den fart der er i den originale solo, tror jeg det bliver meget fedt..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen