Den 'stille' forstærker?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den 'stille' forstærker?

Indlæg af JSThomsen »

Hejsa
Jeg beklager "spam" ;)

Jeg har en Blackheart Killer Ant forstærker til salg her på forumet. Den kan gøre tricket, men du skal dog have et kabinet ved siden af.
Du nævner at en Harley Benton forstærker lyder dåset. Det har du ret i, men den kan dog relativt let (siger dem der har forstand på dette) bringes til at være meget federe end den er i "standard trim". Hvordan højttaleren i den så lyder ved jeg ikke da jeg har den nævnte forstærker som top. Jeg synes dog også, at "Harley'en" spiller for højt til lejlighedsbrug.

Mvh Jan

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den 'stille' forstærker?

Indlæg af AnotherDan »

Jeg har lige fået en Blackstar HT-1 idag, og den er overraskende god...

Den fylder ingenting, 8" højtaler, lyder overraskende "stor" i det, spiller ikke særlig højt, tager glimrende imod pedaler og har headphones out via et speaker-emuleret output.
Bah

Martin K
Smoke On The Water
Indlæg: 55
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Den 'stille' forstærker?

Indlæg af Martin K »

Så blev Rock Bug'en returneret. Der var ikke rigtig fremtid i den i forhold til hvad jeg skulle bruge - desværre. Jeg havde egentlig tænkt mig at hive en Roland Cube 40XL med hjem og teste den, da der jo både er hovedtelefon-udgang og AUX-indgang. Men den var naturligvis udsolgt, så den venlige sælgermand anviste mig i stedet en Fender Mustang II ligeledes på 40 "transitor-watt". Men har var min oplevelse heller ikke super. Alt for meget ekektronik, displays og knapper. Så er man jo næste tilbage ved min Pocket Pod. Men jagten forsætter i hvert fald lidt endnu.

I'll keep you posted :)
--Martin

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen