Prince Gear

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prince Gear

Indlæg af Anonym »

[quote="Brun Sæbe"]Kan du uddybe mht. 'verdens bedste bassist'?[/quote]

Ja - man tør dårligt nok. Jeg har fundet ud af, at folk har en nærmest religiøs fanatisk besættelse af ham og enhver negativt, nuanceret kritik er åbenbart ensbetydende med blasfemi og dertilhørende øjeblikkelig fatwa.

Så lad mig ændre det til, at "Gud var i et ejendommeligt humør" ... den søndag på Amager. :P

Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prince Gear

Indlæg af Brun Sæbe »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Brun Sæbe"]Kan du uddybe mht. 'verdens bedste bassist'?[/quote]

Ja - man tør dårligt nok. Jeg har fundet ud af, at folk har en nærmest religiøs fanatisk besættelse af ham og enhver negativt, nuanceret kritik er åbenbart ensbetydende med blasfemi og dertilhørende øjeblikkelig fatwa.

Så lad mig ændre det til, at "Gud var i et ejendommeligt humør" ... den søndag på Amager. :P [/quote]

Jeg er stadig ikke med - hvem drejer det sig om?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prince Gear

Indlæg af fortytwo »

Larry Graham
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prince Gear

Indlæg af Brun Sæbe »

Okay, tak. Men han afløstes af Ida under koncerten, eller hur?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Prince Gear

Indlæg af Stevi »

[quote="Brun Sæbe"]Okay, tak. Men han afløstes af Ida under koncerten, eller hur?[/quote]
Uden at vide mere end dig, tror jeg sgu at han varmede op...
See you in heaven if you make the list

Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prince Gear

Indlæg af Brun Sæbe »

[quote="Stevi"][quote="Brun Sæbe"]Okay, tak. Men han afløstes af Ida under koncerten, eller hur?[/quote]
Uden at vide mere end dig, tror jeg sgu at han varmede op...[/quote]

Selvfølgelig.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prince Gear

Indlæg af Anonym »

Ved ikke om han også varmede op. Men han spillede første 3 numre med Prince ... Prince startede på trommer og Ida spillede Prince's telecaster ... og så gøglede Prince lidt rundt på forskellige instrumenter undervejs imens Larry Graham slappede alt i smadder (på den gode måde - han er jo trods alt "opfinderen" af slapbas). Men IMO forelskede de sig lidt for meget i at holde groovet lidt for længe ... og så skulle der forvrænger på bassen og bendes ... avs ... Nå - så er dén ged vist barberet.

Og ja så fik alle deres "normale" instrumenter ... Larry retirerede og alt gik 6,5 gear op derfra. Fedt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen