memory lane 2

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strømforsyning Diamond ML2

Indlæg af IkkeMig »

[quote="itsaysvuff"]Diamond sendte mig det her link.. Hvad vil det koste at få den til danmark?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://search.digikey.com/scripts/DkSea ... ipts/DkSea ... 093-P5P-ND</a><!-- m -->[/quote]

På det link kan du jo se, at stikket er et 2.1 mm med positivt center og at den leverer 18V. Det gælder også for sådan en her:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://elektronik-lavpris.dk/product_in ... product_in ... _id=105140</a><!-- m -->

Så den burde jo så kunne klare jobbet for dig.

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strømforsyning Diamond ML2

Indlæg af itsaysvuff »

Tak for linket! Men jeg forstår ikke rigtig det der står med alle de tal..

jeg kan ikke se der står 18 volt eller 160mA (eller mere) nogen steder..

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strømforsyning Diamond ML2

Indlæg af DarkoPage »

Det står i overskriften (det med fed, over varenummeret). Og den er på O,67A, så der er rigeligt at ta' af...

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strømforsyning Diamond ML2

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="DarkoPage"]Det står i overskriften (det med fed, over varenummeret). Og den er på O,67A, så der er rigeligt at ta' af...[/quote]

Det er også rigtigt! Hvor står det med stikkets størrelse - altså plus eller minus? Og hvad står de 12W for?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Strømforsyning Diamond ML2

Indlæg af itsaysvuff »

Så fik jeg købt den strømforsyning som blev linket til, til sidst - elektronik lavpris Aps.

Og den virker fint, pedalen er tændt, men nu er der så opstået et nyt problem.. Pedalen opfører sig mærkeligt..

Når man tænder eller skifter mellem de to delays bliver der sat det delay på det klik som switchen giver.. Det er meget højt hvis "level" på delay er sat højt op..
Det er sgu irriterende..

Er det noget med strømforsyningen? Var det bedre at give den 24 volt? Eller tyder det på at der er noget med pedalen?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen