Et blåt flash

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et blåt flash

Indlæg af Runem »

[quote="AnotherDan"]Noget fedt grej du har fået samlet, hvor er den blå japaner blevet relic'ed?
Sådan blev de RI's da ikke solgt fra fender's side eller hur?

Og jeg er på ligefod - tortoise er fedt :D [/quote]

Jeg er faktisk lidt i tvivl efterhånden. Troede bare, det var noget limited stads. Men der er ingen steder, hvor det fremgår, at man skal have lavet disse. Den blå er en meget tynd nitro, og det ser helt fint ud, men det kan sgu godt være, den i sin tid er solgt som noget andet og efterfølgende taget under behandling af en eller anden. Det er dog ganske veludført.

Har skrevet til Fender, om de vidste noget mht. relic-udgaver af 62 RI fra Japan, men jeg har endnu ikke hørt fra dem.


Og mht. gearet så tak. Den Tone King er det bedste, jeg nogensinde har gjort for min lyd. Alle mine spader lyder af meget mere, og den sparker så meget røv på scenen. Spillede med Alan Haynes forleden, og han var klar til at at bytte med det samme. Dog var det ikke hans egen amp, han havde med, så den gik jo ikke lige :)

Men han ville have en med det samme hjemme i Texas. Den er let, cool og lyder genialt!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen