Pickup i Höfner

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickup i Höfner

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Der er et par af de mere fornuftige brugere på Aages forum, der har den (Ewido blandt andre)[/quote]

Jeg betvivler skam ikke fornuften i det hele taget, men det er vist ikke ualmindeligt, at man er glad for det grej, man lige har anskaffet sig. Især hvis man ligefrem gider anmelde det. Derfor er det svært for mig at udlede noget brugbart af brugeranmeldelser, i forhold til hvor lang tid det tager at orientere sig i dem.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pickup i Höfner

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"][quote="Telemaster"] ...som jeg bruger til banjo[/quote]

Også du?

Nu må det hér altså snart stoppe![/quote]

Det er ca. 9 år siden, jeg første gang var i rotation på landsdækkende radio med en sang, hvor jeg spiller banjo, og lige for tiden er jeg det sgu igen. Konklusion: banjo er et hit![/quote]

Én ting er meget lemfældig omgang med statistik her! hvem ved: Måske havde Medina aldrig fået et ben til jorden, hvis du havde udeladt banjoen?

Men helt sikkert er det, at banjopopulisme som fænomen betragtet er en skræmmende ting!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen