Vintage-show i Svendborg

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-show i Svendborg

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ - Ja, det var sgu en lidt stresset slutning på det show :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-show i Svendborg

Indlæg af Loomer »

Jeg kunne så også have købt den der "Glittriga Bög-yxan" som de havde, men den var jeg nok ikke blevet nær så glad for :P

Jeg håber lidt på min søde bankdame vil lade mig tage afsted med nogen tusind på lommen.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-show i Svendborg

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"]Jeg har for en gangs skyld fri den weekend, men jeg regne lidt med, at ha' noget helt andet at lave..[/quote]

Jeg gir en Fadbamse som tak for hjælpen hvis du dukker op..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-show i Svendborg

Indlæg af Loomer »

Så, nu har jeg fået bevilget en pose penge af min bank. Så skal det da lige passe med, at jeg finder absolut nul og en skid jeg gider have :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-show i Svendborg

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Funkis"]hvis der kan være 3 i en ske vil jeg måske gerne spæde til.[/quote]

Hvis man er mere end 3 mand i ske, hedder det et mantrain ... (her er der indlagt tid til at google billeder) ...

Jeg regner med at tage til Svendborg om lørdagen, men søndag er der dømt fødselsdagsfest for min datter, hvor alle pigerne fra klassen er inviteret. Og nej, jeg får IKKE lov til at slippe, selvom jeg skal noget meget, meget vigtigt i Svendborg :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-show i Svendborg

Indlæg af fortytwo »

[quote="MacG"][quote="fortytwo"]Jeg har for en gangs skyld fri den weekend, men jeg regne lidt med, at ha' noget helt andet at lave..[/quote]
Jeg gir en Fadbamse som tak for hjælpen hvis du dukker op..[/quote]
Det ville jeg ikke sige nej til, men det bliver nok bare til en weekend i Kbh. Men det er nu også okay..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen