Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af GuitaRasmus »

Muligvis et åndssvagt spørgsmål - men hvis nu man støder på en guitar der bare skriger at den vil med hjem, hvad gør man så med betaling? Jeg er ikke interesseret i at slæbe mange tusinde med i kontanter, og privatpersoner har vel ikke dankort?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Loomer »

Sidste år var der sat sådan en fælles dankort-satan op. Det fungerede okay!

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Morten_Lyse »

Hej..

Jamen jeg dukker skam også gerne op og drikker lidt af andres alkohol. Er det bare ved noget hovedindgang eller hvordan..?

Jeg kunne ikke få nogen homies med, så mod en kold fadøl (hvis noget sådant findes på pladsen) vil jeg gerne betale for, om nogen kunne lokkes til at passe mig noget af dagen lørdag. Jeg er helt ok med at gå selv, men måske det kunne være sjovere med nogen at følges lidt med..?

@ Loomer, skal jeg evt. tage den der Rickenbacker 620 med; så du lige kunne se/røre den..? - Pris har jeg det bedst med at snakke om, når vi begge ved hvad vi kigger på..

Mvh;
Morten Lyse

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Loomer »

Morten, altså, vi er jo alligevel en god håndfuld gearfreaks, så vi skal nok passe på dig i den farlige metropol Svendborg! :D

Mht. Rickenbackeren er det ikke supervigtigt overhovedet. Hvis der ikke sidder humbuckers i er jeg nok i det hele taget nødt til at hoppe over, da hele ideen om Rickenbackere var lidt en brain-fart. Jeg har ikke *brug* for en endnu, nemlig, da jeg ikke officielt er med i det projekt jeg agtede at bruge den til anyways.

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Morten_Lyse »

Jamen det lyder jo herligt, så tager vi den bare lige lørdag.. Rick'en lader jeg nok blive hjemme så..

mvh;
Morten

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"]Muligvis et åndssvagt spørgsmål - men hvis nu man støder på en guitar der bare skriger at den vil med hjem, hvad gør man så med betaling? Jeg er ikke interesseret i at slæbe mange tusinde med i kontanter, og privatpersoner har vel ikke dankort?[/quote]

Ud over at Svendborg har det største antal værtshuse pr. indbygger i DK, har de faktisk også helt op til flere banker, med tilhørende kontantautomater..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Sasha »

Joh, men man skal vist rundt til et par kontantautomater, hvis man skal hæve penge nok til bare en halvgammel japaner eller noget i den stil. Er der ikke et forholdsvist lavt maksimumsbeløb, man kan hæve af gangen i sådan én?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Anonym »

[quote="Sasha"]Joh, men man skal vist rundt til et par kontantautomater, hvis man skal hæve penge nok til bare en halvgammel japaner eller noget i den stil. Er der ikke et forholdsvist lavt maksimumsbeløb, man kan hæve af gangen i sådan én?

:-)[/quote]

Du må hæve hjemmefra og så få dig en mavepung eller du må tape sedlerne fast i skridtet...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Sasha »

Med min smag inden for guitarer og så dét naturlige indhold, der i forvejen skal være plads til, er din sidste løsning vist ude af billedet, hvis jeg skal kunne have bukser på.

:-)

Men nu har jeg såmænd ikke personligt nogen planer om at skulle købe guitar dernede i år.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af GuitaRasmus »

Hmmm... Jeg må altså have kontanter med. Det virker bare som en rimelig håbløs løsning, til en messe hvor der må forventes at en anseelig mængde penge skifter hænder.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Loomer »

Som bekendt sælger de ikke fra BC Rich's bod, så jeg ender nok ikke med at købe noget.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Morten M »

[quote="GuitaRasmus"]Hmmm... Jeg må altså have kontanter med. Det virker bare som en rimelig håbløs løsning, til en messe hvor der må forventes at en anseelig mængde penge skifter hænder.[/quote]
Det kan du unægtelig have ret i.
Har selv prøvet situationen et par år tilbage. Havde plastikkortet med, men sælger havde glemt 'fluesmækkeren' derhjemme i skyndingen med at komme af sted til showet. Så det tog lige en uge extra inden jeg havde den i posten.

Min holdning er, kan sælger ikke tage imod plastik, så sker forsendelsen for sælgers regning. Ellers kan vedkommende kysse mig der, hvor jeg er højest, når jeg plukker jordbær :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Smittefar »

Så vidt jeg husker, så da man hævede penge til Vintage Show, så fik man bare en banknota, som man så afleverede til sælger. Der var ikke nogen øvre begrænsning på det beløb, man kunne hæve inde på messen.
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Loomer »

^^^

What he said. Det fungerede egentlig også fint!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Sasha »

[quote="Morten M"][quote="GuitaRasmus"]Hmmm... Jeg må altså have kontanter med. Det virker bare som en rimelig håbløs løsning, til en messe hvor der må forventes at en anseelig mængde penge skifter hænder.[/quote]
Det kan du unægtelig have ret i.
Har selv prøvet situationen et par år tilbage. Havde plastikkortet med, men sælger havde glemt 'fluesmækkeren' derhjemme i skyndingen med at komme af sted til showet. Så det tog lige en uge extra inden jeg havde den i posten.

Min holdning er, kan sælger ikke tage imod plastik, så sker forsendelsen for sælgers regning. Ellers kan vedkommende kysse mig der, hvor jeg er højest, når jeg plukker jordbær :lol:[/quote]

I den lidt tænke situation ville man jo så måske bare stå med en lidt dårlig sag, hvis sælger havde noget, som man VIRKELIGT gerne ville købe, og man så af princip var nødt til at fortælle om hans rettigheder m.h.t. løbetræning omkring jordbærbedet osv. osv.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"]Så vidt jeg husker, så da man hævede penge til Vintage Show, så fik man bare en banknota, som man så afleverede til sælger. Der var ikke nogen øvre begrænsning på det beløb, man kunne hæve inde på messen.[/quote]

Aha - det lyder unægteligt mere rimeligt. :thumbup:

Meget rart at jeg ikke behøver slæbe et hav af kontanter med - åh, selvom der nu ikke er noget som balledollars. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeg glæder mig kommer nok ikke særligt meget til computeren før efter lørdag, men alle er som sagt velkomne... Der plejer at være rigeligt med GD... :)

Vi ses!
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Loomer"]Morten, altså, vi er jo alligevel en god håndfuld gearfreaks, så vi skal nok passe på dig i den farlige metropol Svendborg! :D

[/quote]

Jeg kommer også alene, og regner ikke med, at jeg kender andre end jer herinde fra. Og jeg har det på samme måde som dig, Morten, det er ganske fint at nusse rundt alene, men ind imellem er det nu også meget rart lige at dele med nogle andre, hvad man har set/prøvet/hørt/osv.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeg har også altid foretrukket at gå lidt rundt og sumpe for mig selv og så mødes og "måle tissemænd" med andre engang imellem... :)
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen