Joe Bardens Tele-pickupper?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Joe Bardens Tele-pickupper?

Indlæg af Nicolai »

Er der nogen, som har erfaringer med de Mørch PUer, som blev testet af Knud Møller (bl.a. sammen med Kinmanns Puer)?

Jeg er splittet- for jeg vil også gerne have en 62 RI strat i sunburst. De skulle (generelt) lyde lidt varmere / bluesier end ahornsbræt?

Omvendt så HAR jeg jo en fed strat, så det logiske ville vel være at vælge en anden type, for at udvide den tonale pallet?

Men: Der ER bare noget over straternes ergonomi, som jeg elsker, og så elsker jeg sunburst / RW-komboen
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Joe Bardens Tele-pickupper?

Indlæg af VilhelmNielsen »

Det var den anmeldelse, der fik mig til at købe mine Mørch PUer til min Tele. Har ikke meget at holde det op imod, men for satan de lyder godt.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Joe Bardens Tele-pickupper?

Indlæg af Michael Vajhøj »

Testede dem op mod alverdens andre PU'er dengang jeg fik dem i min - aner ikke hvilke, jeg tog bare dem jeg synes lød bedst - det var tilsyneladende de samme som Knud manden...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Joe Bardens Tele-pickupper?

Indlæg af Sasha »

[quote="Nicolai"]Er der nogen, som har erfaringer med de Mørch PUer, som blev testet af Knud Møller (bl.a. sammen med Kinmanns Puer)?

Jeg er splittet- for jeg vil også gerne have en 62 RI strat i sunburst. De skulle (generelt) lyde lidt varmere / bluesier end ahornsbræt?

Omvendt så HAR jeg jo en fed strat, så det logiske ville vel være at vælge en anden type, for at udvide den tonale pallet?

Men: Der ER bare noget over straternes ergonomi, som jeg elsker, og så elsker jeg sunburst / RW-komboen[/quote]

Er det sådan noget med, at du har en vis årskvote til grej, som du SKAL nå at opbruge, for at den ikke bliver sat ned til næste år eller noget i dén stil?

:-)

Gribebrættets materiale er kun ÉN ud af myriader af detaljer, som har indflydelse på lyden af en guitar.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Joe Bardens Tele-pickupper?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Sasha"]

Gribebrættets materiale er kun ÉN ud af myriader af detaljer, som har indflydelse på lyden af en guitar.[/quote]
:s hh: ;)
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen