billeder af en "fender jpn tele"

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: billeder af en "fender jpn tele"

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Fez"]
Ja jeg ved naturligvis ikke, hvornår den skulle være fra, men de nyere har da typisk MZ-serienummer for Mexico. Klistermærket på hovedet er til gengæld åbenlyst fejlplaceret. Det sammen med resten af de små detaljer, gør mig det svært at tro den har haft noget ærinde på en fenderfabrik. Har din kammerat selv malet kroppen gul? I så fald fatter jeg ikke udskiftning af bridge, samt pick'up'er - og især ikke hvorfor det er forsøgt loddet sammen med noget der minder mere om fiskesnøre end ledninger.

Guitaren kommer i hvert fald tilbage til ejermand; jeg undres dog over, hvad der dog er hændt den, eller hvor resten af den er, hvis halsen skulle være original.[/quote]

Gør hellere det - jeg synes nu også godt man burde kunne finde en kønnere brugt tele. :D

Men jeg ved heller ikke hvad der er sket med den. Jeg kan bare huske han nævnte den var blevet malet gul, men jeg ved, som i "faktum", at hans er original - jeg var selv med inde i aage for at købe den for en del år siden.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: billeder af en "fender jpn tele"

Indlæg af Vinta »

[quote="Fez"][quote="Sasha"]Ja, så hellere tage "en omgang for nu at være på den sikre side" i den offentlige gabestok først...

Når dét så er sagt, og katten allerede er lukket ud, må jeg sige, at det dér på billederne dælme ikke ser for kønt ud.[/quote]

Hype og offentlig gabestok? Har i dårlige nerver eller hvad? Gabestok havde været, at udstille sælger ved navn, adresse og hvad jeg ellers har af info.

[/quote]

Måske har der været en kommunikationsbrist eller noget andet mellem sælger og din veninde, ved det ikke. Men du kan jo selv se hvor hurtigt, guitaren blev genkendt, fordi den er speciel og dermed bliver sælger genkendt, og han har jo ikke mulighed for at forsvare sig her. Han ved jo nok slet ikke at der er skrevet en tråd om ham :eh:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen