Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

OTITM (Off-topic In The Mail): Metz MecaBlitz 36 AF-5 - så skal der leges med flash :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]OTITM (Off-topic In The Mail): Metz MecaBlitz 36 AF-5 - så skal der leges med flash :) [/quote]

Det er vist sådan én jeg har. Den er rigtig fin. Men forbered dig på, at du lynhurtig får brug for en trådløs ekstern-fætter, så blitzen kan placeres alle mulige steder, og ikke kun lige ovenpå kameraet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Jeg tror, jeg i første omgang vil satse på en ledning, så blitzen kan blive håndholdt - i øvrigt må jeg indrømme, at jeg blev lidt skuffet (havde åbenbart misforstået specs) - jeg troede, blitzen kunne drejes om sin egen akse, ikke kun at man kunne dreje hovedet.

Jeg tror disse to produkter bliver det næste, jeg køber.

Kabel: <!-- m --><a class="postlink" href="http://kamerahuset.dk/product/canon-oc- ... /canon-oc- ... -1950b001/</a><!-- m -->

LysMod: <!-- m --><a class="postlink" href="http://kamerahuset.dk/product/strobies- ... /strobies- ... nt-str100/</a><!-- m -->
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Blot et velment, godt råd: Brug hellere pengene på et trådløst system med det samme. Om ikke andet så fordi, at Canon´s flashkabel er så horribelt dårligt, at det typisk dør i løbet af en måneds tid. Det er heller ikke ret langt. Så morskaben er temmeligt begrænset på dén konto...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Cool - Det er da til at forstå :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

Nå, mens prisen er så lav nuppede jeg sgu lige nogle flere Suhr pickupper :)

2 stk Suhr Humbucker DSH+(Bridge)
2 stk Suhr Humbucker DSH (Bridge)
2 stk Suhr Humbucker DSV (Neck)

Fik jo også to stk SSV+ bridge pups og en Tone Zone ind nu her, så i januar skal der godt nok testes til den store guldmedalje

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af kraen »

Just ankommet: En Glif holder til iPhone 4 så den kan sættes på et kamerastativ. <!-- m --><a class="postlink" href="http://theglif.com">http://theglif.com</a><!-- m -->

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

Just arrived: Deluxe Memory Man (på størrelse med fyn)- som jeg skal prøve at få plads til på boardet.. Hmm
Billede

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Telemaster »

[quote="Dannyboy"]Just arrived: Deluxe Memory Man (på størrelse med fyn)- som jeg skal prøve at få plads til på boardet.. Hmm
Billede[/quote]

Til lykke - det er og bliver en fandens fed delay-pedal, på trods af dens svært håndterlige størrelse! Jeg ind i mellem haft min til at stå på den "forkerte" led for at få plads til det hele, og jeg tror altså godt, du kan få moset den ind. (værsgo, Hans, en foræring til Taget ud af sammenhæng :-))
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"] Jeg ind i mellem haft min til ... (værsgo, Hans, en foræring til Taget ud af sammenhæng :-))[/quote]

Næ - den skulle i Now cirkussprog ... men jeg kan ikke lige finde tråden ;)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

Yes Klaus, I know. Jeg havde en for 10 år siden. Fed pedal, den skal nok få sin plads ;)

Men hey

NO: har selv lige gjort plads til humbucker i bridge på cs'en. Det er altså fedhed når det er fedest! Det krævede en boremaskine, et par træ-bor og lidt teknisk snilde. Nu skal jeg være stiv og senere ind og finde et blackjack bord, så må næste uge stå i pickuptestens navn

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

Just arrived, en Les Paul Classic 60 fra '99 eller '00 ca. Hvordan er det man præcist daterer sådan en karl?

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

En DuoSonic hals fra '64, og en slagplade til samme guitar..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Så fik jeg mig en Magic Trackpad til min iMac. Hvordan kunne man lige undvære sådan en?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Så fik jeg mig en Magic Trackpad til min iMac. Hvordan kunne man lige undvære sådan en?[/quote]

Jeg ejer overhovedet ikke en mus, netop fordi Apple's trackpad fungerer så upåklageligt. Men jeg vidste ikke man kunne få en ekstern; hvad koster sådan en svendsson?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="SustainerPlayer"]Så fik jeg mig en Magic Trackpad til min iMac. Hvordan kunne man lige undvære sådan en?[/quote]

Jeg ejer overhovedet ikke en mus, netop fordi Apple's trackpad fungerer så upåklageligt. Men jeg vidste ikke man kunne få en ekstern; hvad koster sådan en svendsson?[/quote]

Magic Trackpad

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af kraen »

Vi sælger også rimelig mange Magic Trackpads i butikken. Dog ikke så mange som Magic Mouse, men det er jo også stadigvæk et relativt nyt produkt.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Barf »

ITM: Det skal selvfølgelig lige laves, men et TubeTown 2x12" kabinet til min nyindkøbte forstærker, som i princippet også er ITM

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]ITM: Det skal selvfølgelig lige laves, men et TubeTown 2x12" kabinet til min nyindkøbte forstærker, som i princippet også er ITM[/quote]
Hvilke højtalere denne gang?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Barf »

Jeg var faktisk fint tilfreds med højtalerne i mit tidligere TubeTown, så jeg skal også have en Eminence Wizard og Private Jack i dette. Det er dog en anden model (Rex Vertical) end før.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen