34 år gammel dame.Flash

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 34 år gammel dame.Flash

Indlæg af Stevi »

[quote="Pluto"]
Ang. halsen så vil en maple hals jo være nødt til at blive lakeret om ,når man skifter bånd ,så de fleste af de gamle strater der har været spillet på er jo sikkert blevet ombåndet og dermed lakeret igen.[/quote]
Man kan sagtens bibeholde den oprindelige lak ved båndskift på en ahorn-hals.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 34 år gammel dame.Flash

Indlæg af udepost »

[quote="Stevi"][quote="Pluto"]
Ang. halsen så vil en maple hals jo være nødt til at blive lakeret om ,når man skifter bånd ,så de fleste af de gamle strater der har været spillet på er jo sikkert blevet ombåndet og dermed lakeret igen.[/quote]
Man kan sagtens bibeholde den oprindelige lak ved båndskift på en ahorn-hals.[/quote]

hvem kan gøre det? de fleste plejer at omlakere når vi taler 70'ere

/søren

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 34 år gammel dame.Flash

Indlæg af Peter C »

[quote="Pluto"]Jeg havde den med til øvning igår og jeg er godt nok imponeret over det spark der er i den.Nu vil jeg ikke drage
forhastede konklusioner ,men den er tæt på at være den strat af dem jeg har der lyder bedst.Det overrasker mig lidt for jeg har jo en anden i sort som jo lyder bedst. :o[/quote]

Sådan! :thumbup:

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

34 år gammel dame.Flash

Indlæg af Stevi »

[quote="udepost"][quote="Stevi"][quote="Pluto"]
Ang. halsen så vil en maple hals jo være nødt til at blive lakeret om ,når man skifter bånd ,så de fleste af de gamle strater der har været spillet på er jo sikkert blevet ombåndet og dermed lakeret igen.[/quote]
Man kan sagtens bibeholde den oprindelige lak ved båndskift på en ahorn-hals.[/quote]

hvem kan gøre det? de fleste plejer at omlakere når vi taler 70'ere

/søren[/quote]
Åke Westfeldt, f.eks., og jeg er sikker på at 'de andre' (Solle, Mørch, Severin osv.) også kan.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: 34 år gammel dame.Flash

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"]Jeg havde den med til øvning igår og jeg er godt nok imponeret over det spark der er i den.Nu vil jeg ikke drage
forhastede konklusioner ,men den er tæt på at være den strat af dem jeg har der lyder bedst.Det overrasker mig lidt for jeg har jo en anden i sort som jo lyder bedst. :o[/quote]

Jamen, det besvarer vel sådan set meget godt spørgsmålet omkring, hvad du skal stille op m.h.t. lakering af guitaren? Jeg må så i dén forbindelse lige indskyde, at en sort slagplade på en sort Strat med ahorngribebræt selvfølgelig øjeblikkelig ophæver - ja, nok i virkeligheden mere end ophæver - gevinsten ved den sorte lakering. Så sort lakering og hvid slagplade og covers mm. SÅ kører det for dig!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen