Flash din Hansen/HMH tråden..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Pluto"]Ja jeg har godt nok indtrykket af at flash er meget ilde set her på GF (...) [/quote]

Det er mig bekendt kun en enkelt bruger på dette forum, der ikke bryder sig om flash'es. Han er til gengæld altid den første til at netop at pointere, at han ikke bryder sig om det, i enhver flash-tråd.

:)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Anonym »

[quote="Pluto"]Ja jeg har godt nok indtrykket af at flash er meget ilde set her på GF (...) [/quote]

Nej da. Der er alt, alt for få flash. Og når du nu har fået nyt kamera, og det hele, er det bare at spamme løs.

Alle kender jo til min holdning til relic, så det vil jeg ikke vade i som sådan. Men jeg vil da sige, at skal man ridse og hærge sin guitar, så bør man da selv gøre det, end at betale en anden for det. :lol:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Rasmus »

Et par rigtig dårlige billeder af min swamp ash strat! Den er ikke verdens kønneste guitar, men dog min! :lol:
Hansen har ikke fået lov til at hugge med ølflasken i min, men til gengæld gav jeg min kæreste lov. :wave:

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Pluto"]Ja jeg har godt nok indtrykket af at flash er meget ilde set her på GF (...) [/quote]

Det er mig bekendt kun en enkelt bruger på dette forum, der ikke bryder sig om flash'es. Han er til gengæld altid den første til at netop at pointere, at han ikke bryder sig om det, i enhver flash-tråd.

:) [/quote]

Nej, jeg forstår blot ikke nytten af disse flashtråde, måske især når de samme guitarer flashes med tre ugers mellemrum. Men det skal da absolut ikke holde andre fra at udbryde de obligatoriske "Næh" og "Iih" over billeder af guitarer, de aldrig har hørt eller prøvet.

As you were.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Pluto »

[quote="Telemaster"]Det er garanteret en fed guitar, hvis den ellers er som de andre Hansen, jeg har prøvet - men jeg synes virkelig, det er ærgeligt med din relic. Hansens egne relics plejer at se ret godt ud, synes jeg, men den her gør altså mere skade end gavn, IMO. Nå - det var ikke så pænt sagt, men du kan nok også godt selv se forskel på Hansens relics og din egen :-)[/quote]


Jeg syntes altid bedst om at få sandheden at vide.Og det var lidt et forsøg ,som jeg måske har undervurderet hvor svært det faktisk er at få til at se "ægte" og fedt ud.
Men jeg vil som skrevet arbejde lidt mere med den.
Bortset fra det er billederne rigtig skarpe og gode i forhold til mit andet kamera.(hvis jeg selv skal sige det) ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"][quote="GodSpeedDK"][quote="Pluto"]Ja jeg har godt nok indtrykket af at flash er meget ilde set her på GF (...) [/quote]

Det er mig bekendt kun en enkelt bruger på dette forum, der ikke bryder sig om flash'es. Han er til gengæld altid den første til at netop at pointere, at han ikke bryder sig om det, i enhver flash-tråd.

:) [/quote]

Nej, jeg forstår blot ikke nytten af disse flashtråde, måske især når de samme guitarer flashes med tre ugers mellemrum. Men det skal da absolut ikke holde andre fra at udbryde de obligatoriske "Næh" og "Iih" over billeder af guitarer, de aldrig har hørt eller prøvet.

As you were.[/quote]
Nu var det med flash tråde ikke rettet mod nogen bestemt ,og du har da aldrig lagt skjult på hvad du mener om flash tråde ,så det tager jeg hatten af for. :(
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Rasser »

@ Pluto: Du bliver simpelthen nødt til at gøre noget ved slagplade, knapper osv. Det ser ret underligt ud med en hærget krop og funklende nye plasticdele.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Pluto »

[quote="Rasser"]@ Pluto: Du bliver simpelthen nødt til at gøre noget ved slagplade, knapper osv. Det ser ret underligt ud med en hærget krop og funklende nye plasticdele.[/quote]

Slagpladen er da røget og volume og tone plastic er brugte ,men jeg ved hvad du mener.Jeg er ved at lave en plan i mit hoved.(hvis jeg ikke glemmer det jeg planlægger)
Men kort fortalt skal der arbejdes lidt mere med den.Men halsen er blever ret fed ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeg synes stadig mine to Mørch guitarer lyder bedst... De er også naturligt relic'et... :)
RoadHigh.dk

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Rasmus »

[quote="Michael Vajhøj"]Jeg synes stadig mine to Mørch guitarer lyder bedst... De er også naturligt relic'et... :) [/quote]

Jeg synes de lyder dårligt... Sige jeg fordi jeg ikke har hørt dem... :clap:

De lyder ihvertfald ikke ligeså godt som den Road Worn jeg prøvede uden strøm på for et halvt år i siden hos aage! Den er også naturligt slidt!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Anonym »

[quote="Sasha"][quote="Michael Vajhøj"]Hvorfor gør du ikke som jeg siger og starter selv? :) [/quote]


Jah, det er vist ved at være på tide, ikke? Det er næsten tre uger siden, vi så dem sidst:

<a href="http://gear-freak.dk/forum/viewtopic.ph ... nsen#p9168" rel="nofollow">http://gear-freak.dk/forum/viewtopic.ph ... n#p9168</a>
[/quote]

Nu var det ikke ligefrem dem jeg ville flashe "igen", men den nye Hansen strat som meget snart skulle dukke op ;)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Rasmus »

[quote="Hapsall"][quote="Sasha"][quote="Michael Vajhøj"]Hvorfor gør du ikke som jeg siger og starter selv? :) [/quote]


Jah, det er vist ved at være på tide, ikke? Det er næsten tre uger siden, vi så dem sidst:

<a href="http://gear-freak.dk/forum/viewtopic.ph ... 9168/quote" rel="nofollow">http://gear-freak.dk/forum/viewtopic.ph ... 8/quote</a>

Nu var det ikke ligefrem dem jeg ville flashe "igen", men den nye Hansen strat som meget snart skulle dukke op ;) [/quote][/quote]

Man må sige du ikke ligger på den lade side! :lol: :clap:

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Runem »

Det er jo heldigt, de er slidt på forhånd, når man har travlt med at slide sit tastatur istedet...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Runem"]Det er jo heldigt, de er slidt på forhånd, når man har travlt med at slide sit tastatur istedet...[/quote]

:D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Odgaard »

[quote="Runem"]Det er jo heldigt, de er slidt på forhånd, når man har travlt med at slide sit tastatur istedet...[/quote]
...kan man bruge slide på sit tastatur? Ja, hvorfor ikke.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Nicolai »

Hapsall: Hvad koster sådan en Hansen 3 tone sunburst relic fra ny? Den ser HELT VILD fed ud!
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3


Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Nicolai »

[quote="Hapsall"]Der er lidt priser her..

<a href="http://www.woodstockguitars.dk//index.p ... egory_id=7" rel="nofollow">http://www.woodstockguitars.dk//index.p ... ry_id=7</a>
[/quote]

Tak for det- omend det meget godt bekræfter min hidtidige teori om, at det ikke er prisen, som er salgspunktet for disse guitarer. Til 20.500,- kan man jo også snildt få en Fender CS relic. Og hvis man så alligevel skal til at skifte PUerne...
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Barf »

Nu er mit kendskab til Hansen meget begrænset, men hvorfor SKAL man skifte pickupperne?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Anonym »

Hvis man er helt vild med, at få en deluxe håndbygget, klassisk strat, ville jeg da kraftigt anbefale at få kigget hos Rahbek. Hansen har sine momenter med interessante nytænkningen med sammensætning af træsorter osv. Men skal det være klassisk på den klassiske måde, har jeg ikke set det bedre udført end af Rahbek. Og han kan lave den 100% til specs.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen