Den hvide fræsertele-projektet.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den hvide fræsertele-projektet.

Indlæg af Loomer »

Og ja, Tele'n er pissesej. Almindelige trems har jeg altid syntes så lidt fimsede ud rent æstetisk, men ellers ser den rent ud badass-agtig ud!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den hvide fræsertele-projektet.

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg sad faktisk lige og læste din tråd igennem - er du kommet videre med den? Eller er det den hals du vil bruger som donor til det nye projekt? [/quote]

Tjo - problemet er lidt det med at få et ordentligt setup til at kunne lakere. Jeg synes ikke rigtigt, jeg kan få en optimal løsning mine pladsforhold taget i betragtning. Og for prisen på det, kan man altså få meget lavet hos Warmoth eller andre steder. Så jeg tror jeg udskyder mit lakerings-GAS, til jeg en dag bor andetsteds.

Så indtil den dag skal den fine hals ikke hensygne på en halvt afslebet, men ellers udmærket krop. Så den bliver sandsynligvis donor til noget nyt og CAR-farvet. :D

OT: Hver gang jeg er på et dametoilet står Rasmus Skovs telefonnummer altid på væggen ...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den hvide fræsertele-projektet.

Indlæg af Telemaster »

[quote="Loomer"][quote="GuitaRasmus"] (Og så har du sådan et smukt, bølget, leverpostejfarvet hår. )[/quote]

:D

Denne tråd handler nu om hvor smækker Rasmus Skov er.[/quote]

Og han er også rigtig sød. Jeg elsker de små ting, som når han griner uden lyd og den måde, han stritter med de overskydende fingre, når han smører et stykke med italiensk salat <3 :D
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den hvide fræsertele-projektet.

Indlæg af Rasmus »

Hold da op, jeg har en evne til at trække fokus når jeg træder ind i et rum, hva? :)

Tak for alle de fine ord, og du er da godt nok observant Hr. Møller... :clap:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den hvide fræsertele-projektet.

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]Hold da op, jeg har en evne til at trække fokus når jeg træder ind i et rum, hva? :)

Tak for alle de fine ord, og du er da godt nok observant Hr. Møller... :clap:[/quote]

Du er skam heller ikke værst, Rasser :D
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den hvide fræsertele-projektet.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]Hold da op, jeg har en evne til at trække fokus når jeg træder ind i et rum, hva? :)

Tak for alle de fine ord, og du er da godt nok observant Hr. Møller... :clap:[/quote]

Du er skam heller ikke værst, Rasser :D [/quote]

Det er flot Inger!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen