Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

ITM: 1 stk Stratocaster XII hals..
SITM: (snart in the mail) En kæmpe bunke dele til mit nye 12 strengs projekt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="AnotherDan"][quote="Michael Vajhøj"]- Pedaltrain Nano (fordi man kan)[/quote]

Giv lige en melding hvordan det spiller, har selv overvejet det :)
[/quote]
Tja tjo hmm....

Altså det er jo et board... Og det er lille... :D Ved ikke lige hvad man kan sige ellers andet end jeg havde håbet på det var stort nok til at der kunne være en Cioks Baby nedenunder - det er det ikke, så den måtte ovenpå... :)
Ser lige om jeg kan få taget et billede nu her engang... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af efrandsen »

[quote="kasperploug"][quote="efrandsen"][quote="kasperploug"][quote="Michael Vajhøj"]ITM:
- Line6 Relay G50... Kunne ikke finde nogle ordentlige reviews, så blev nødt til at købe det selv...
- Lidt strenge til den nyhjemmebragte og renoverede Martin D-35
- Pedaltrain Nano (fordi man kan)[/quote]
Jeg har selv Relay G30 og ser mig ikke tilbage efter den Shure jeg havde før! Puha en gang lort, som jeg først blev opmærksom på da jeg fik fat i G30.. Super krystalklar lyd![/quote]

Haha.. Jeg har ellers spillet tre-fire gigs med din gamle Shure. Jeg synes sgu den virker fint. Jeg kører også kun gennem en tuner normalt, men synes ikke, at der er forfærdelig stor forskel med og uden kabel. Slet ikke, når man leger med dB-sjoveren på senderen.[/quote]
Det er jo det, man er glad for sin mormorcykel indtil man får en racercykel! Jeg var skam også superglad for Shure'n, og alle i bandet var misundelige :D Men da jeg fik Relay G30 efter Shure'n var væk kunne jeg klart høre forskel! Men der er jo også forskel i prisen! Nu hvor jeg tænker mig om fik jeg vist også ombygget boardet i sin tid, i forbindelse med at jeg skiftede trådløst, så der er helt sikkert også en stor relevant faktor i spil dér :) Håber ikke jeg fik trådt dig over tæerne! :s ilent:[/quote]

Haha.. Overhovedet ikke. Ja, der er forskel i prisen - Shuren koster ca.1000,- mere ;) Ej, det er jo en af Shures over middel modeller og jeg er ganske tilfreds! Jeg har udelukkende købt det til de store scener vi spiller - ellers bruger jeg altid kabel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]ITM: 1 stk Stratocaster XII hals..
SITM: (snart in the mail) En kæmpe bunke dele til mit nye 12 strengs projekt..[/quote]

Fedt :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="AnotherDan"][quote="Michael Vajhøj"]- Pedaltrain Nano (fordi man kan)[/quote]

Giv lige en melding hvordan det spiller, har selv overvejet det :)
[/quote]
Tja tjo hmm....

Altså det er jo et board... Og det er lille... :D Ved ikke lige hvad man kan sige ellers andet end jeg havde håbet på det var stort nok til at der kunne være en Cioks Baby nedenunder - det er det ikke, så den måtte ovenpå... :)
Ser lige om jeg kan få taget et billede nu her engang... :) [/quote]

Hehe det var præcis om der var plads til strømforsyning nedenunder og hvordan tasken fungede...
Virker ret smart med måden man kan spænde den til en flightcase eller udenpå ens anden gigbag...
Bah

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="AnotherDan"]

Hehe det var præcis om der var plads til strømforsyning nedenunder og hvordan tasken fungede...
Virker ret smart med måden man kan spænde den til en flightcase eller udenpå ens anden gigbag...[/quote]

Der er ikke rigtigt plads til noget som helst nedenunder - kender ikke lige umiddelbart strømforsyninger der er mindre en Cioks Baby ... :) Som i dens nye version 2 udgave rent faktisk har to isolerede outputs... Hvis nu man går op i sådan noget... ;) :)

Men bortset fra det er det faktisk et fint lille board - altså der findes da sikkert mange andre billigere og mindst lige så smarte løsning derude... Men hvis an er mærkedyr og gerne vil have et Pedaltrain er det et fedt lille board... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af AnotherDan »

Jeg fandt tidligere en der havde fået en t-rex fueltank jr. under:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tdpri.com/forum/stomp-box/25 ... omp-box/25 ... -nano.html</a><!-- m -->
Bah

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hmm.... Altså ham der har den almindelige FuelTank under har ihvertfald hævet benene - men det kan man selvfølgelig også gøre, så kan der bare nemt komme problemer med at få boardet ned i tasken hvis pedalerne også er lidt høje...

Det er dælme et lille board, så man skal ikke forvente at have mange pedaler derpå... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]ITM: 1 stk Stratocaster XII hals..
SITM: (snart in the mail) En kæmpe bunke dele til mit nye 12 strengs projekt..[/quote]
Fedt :-)[/quote]
12 strengs Jazzmaster.. Eat your heart out Møller.. :D ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Man må sige, at folk går til yderlighederne i deres desperate forsøg på at vride en federe lyd ud af en Jazzmaster...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

Det værste er nu, at der lige er kommet en guitar på dba, som jeg faktisk havde overvejet at finde en af, og så lave den til en 12 strenget..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]ITM: 1 stk Stratocaster XII hals..
SITM: (snart in the mail) En kæmpe bunke dele til mit nye 12 strengs projekt..[/quote]
Fedt :-)[/quote]
12 strengs Jazzmaster.. Eat your heart out Møller.. :D ;) [/quote]

Damn... :-)
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Peter C »

ITM: SD Distortion

:-)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Peter C"]ITM: SD Distortion

:-)[/quote]

Bridge pickup? :)

Jeg tror i øvrigt der lander en Suhr Riot, en Mini Mass, et sæt yjm/yjm/hs3 til straten, to stk pre Rola '69 G12H30's og i øvrigt også min nye bas her i dag eller i morgen :) Yehaa!

.. og hey, jeg fik sgu en Mighty Red Distortion i bytte for min FullDrive2 (som ikke lige var mig) - det bliver nok en meget spændende øver i aften

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Morten M »

[quote="Peter C"]ITM: SD Distortion

:-)[/quote]
Mayhem pedalen ?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Peter C »

[quote="Dannyboy"][quote="Peter C"]ITM: SD Distortion

:-)[/quote]

Bridge pickup? :)

Jeg tror i øvrigt der lander en Suhr Riot, en Mini Mass, et sæt yjm/yjm/hs3 til straten, to stk pre Rola '69 G12H30's og i øvrigt også min nye bas her i dag eller i morgen :) Yehaa!

.. og hey, jeg fik sgu en Mighty Red Distortion i bytte for min FullDrive2 (som ikke lige var mig) - det bliver nok en meget spændende øver i aften[/quote]

Jep, det er nu en gang den pickup, som jeg ved virker for mig. :) Det er til min LPC.

Uhhh, det bliver et spændende par dage for dig. :D

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Peter C »

[quote="Morten M"][quote="Peter C"]ITM: SD Distortion

:-)[/quote]
Mayhem pedalen ?[/quote]

Nej, en bridgepickup. :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Kimling »

ITM: En Robert Keeley SD-1
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Dannyboy"]..et sæt yjm/yjm/hs3 til straten...[/quote]

Sjovt har også lige fået to hs-4'ere for en uges tid siden til strat'en hvor jeg bruger hs-3'eren nu.
Bah

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="AnotherDan"][quote="Dannyboy"]..et sæt yjm/yjm/hs3 til straten...[/quote]

Sjovt har også lige fået to hs-4'ere for en uges tid siden til strat'en hvor jeg bruger hs-3'eren nu.[/quote]

Ja lige præcis :) De er meget fede at have liggende. De lyder sgu fedt synes jeg



ITM: Nu har jeg sgu også to stk pre-Rola ('69) G12H30 på vej fra det jyske :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen