Vintage-guitar-show 2011/program

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Sasha »

He don´t look much, but he makes me wild...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Sasha »

[quote="Per Ørum"]This is what it is all about:
<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->[/quote]

And so, sooo much Antonelli..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"]hov 2:58 og 4:05 :) [/quote]

Og hov 0:20. Det er jo mig. I et splitsekund :P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Morten M »

[quote="Turtle"][quote="Morten M"][quote="Loomer"]Ja, altså, nu agter mig og min ven Mads jo ligesom at ankomme i tid til den hæderkronede gammel-dansk tradition, så det ville da være surt hvis det ikke løb af stablen![/quote]
Dét gør det ;) [/quote]

Hvad tid mødes vi, hvem har Gammel Dansk med og hvem sørger for glassene?[/quote]
Showet åbner kl 10, så vi mødes omkring en ½ time før?
Har sørget for en flaske + glas. Spørgsmålet er, om en flaske er nok. I så fald er jeg sikker på du, Loomer, Hans, Sasha, Mac, Mogensen eller Hans Veltalenhed (og undskyld til dem som ikke er blevet nævnt) tager en extra flaske med :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Morten M"]
Showet åbner kl 10, så vi mødes omkring en ½ time før?
Har sørget for en flaske + glas. Spørgsmålet er, om en flaske er nok. I så fald er jeg sikker på du, Loomer, Hans, Sasha, Mac, Mogensen eller Hans Veltalenhed (og undskyld til dem som ikke er blevet nævnt) tager en extra flaske med :) [/quote]

Man har vel altid en flaske GD i handskerummet ... in case of emergency?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Loomer »

I øvrigt, jeg tager Plet med, og min døds-tele. Mads tager hans smadder-V med.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Morten M »

[quote="Turtle"][quote="Morten M"]
Showet åbner kl 10, så vi mødes omkring en ½ time før?
Har sørget for en flaske + glas. Spørgsmålet er, om en flaske er nok. I så fald er jeg sikker på du, Loomer, Hans, Sasha, Mac, Mogensen eller Hans Veltalenhed (og undskyld til dem som ikke er blevet nævnt) tager en extra flaske med :) [/quote]

Man har vel altid en flaske GD i handskerummet ... in case of emergency?[/quote]
Praktisk :D
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af IkkeMig »

Ja. Men jeg har jo ikke en GD-flight-case ligesom Vajhøj. Den er jeg slemt misundelig på :(

Jeg opdagede for øvrigt lige, at der findes en online-version af Vintage-Show bladet her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://issuu.com/vintageguitarshow-danm ... rshow-danm ... w-magazine</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Anonym »

Husk nu at tage en masse billeder og videoklip på showet, som I poster her. Ingen undskyldninger! I har alle smartphones og Gibson-guitarer med ganske udemærkede foto- og videomuligheder!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Kimling »

Jeg kommer! Og jeg vil have GD, vil jeg!
Create a sense of purpose around which you base your faith


Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Kimling »

Hmmm - Det ser ud til at det kommer til at knibe lidt med at nå det til GD alligevel :( Men så må I gemme en til mig :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Morten M »

Der nok GD. Har snakket med Knud, som har fået stafetten af Vajhøj. Med indholdet af Turtle's handskerum, er vi oppe på 3 flasker :)
Dvs der er en teoretisk mulighed for, en kan drikke sig godt syg. Man kan næsten se det for sig: 'Fårk hvor er den grim' og ørler ud over guitaren :D
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af GuitaRasmus »

Hyggeligt at hilse på et par gearfreaks, og få en sludder. Nedtur at betale 120,-, samt bro og benzin, og bruge 4 timers kørsel, for en udstilling der var væsentligt mere sølle end sidste år. Det gider jeg ikke næste år.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Kimling »

Siger du, at det ikke er 120kr + benzin + bro + tid til kørsel værd, at møde mig og Turtle?!
Og du kan ikke lide BKP?

Du er pisseringe, hr. Rask! :violence-uzi:


:D :D :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Loomer »

Han er relapset hardcore på warhammer 40k nørderiet, så han kan slippe afsted med meget i min bog nu.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GuitaRasmus"]Hyggeligt at hilse på et par gearfreaks, og få en sludder. Nedtur at betale 120,-, samt bro og benzin, og bruge 4 timers kørsel, for en udstilling der var væsentligt mere sølle end sidste år. Det gider jeg ikke næste år.[/quote]

Jeg er sgu egentlig enig med Hr Rask - det er godt nok en tynd udstilling i år. Der er nogle gamle strats og les pauls og nogle nye custom shop strat og les pauls. Hvis man vil have noget andet eller noget billigere, så er man gået galt i byen...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"]Hyggeligt at hilse på et par gearfreaks, og få en sludder. Nedtur at betale 120,-, samt bro og benzin, og bruge 4 timers kørsel, for en udstilling der var væsentligt mere sølle end sidste år. Det gider jeg ikke næste år.[/quote]

+1!

Så fik du vel ikke set Antonelli..? Ligeså velplaceret som en etbenet mand i en røvsparkningskonkurrence... Hvor var det på alle måder ringe.
Et guitarshow for vild med dans segmentet.. :roll:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Pluto »

Jeg syntes nu det var ret fedt dernede.Ja der er mange custom shop ,både Gibson og Fender ,men dem kan jeg jo også godt lide.Der var da også lidt perler af vintage strater.
Men det er rigtigt der var lidt mere sidste år.Lad os håbe at tiderne bliver lidt bedre til næste år for så kommer jeg hele weekenden.
Og hyggeligt at snakke med så mange gearfreaks og forhandlere.Fedt at så noget kan lade sig gøre i lille danmark og i Svendborg i særdeleshed. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage-guitar-show 2011/program

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]Husk nu at tage en masse billeder og videoklip på showet, som I poster her. Ingen undskyldninger! [/quote]

+1

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen