Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]
Njoh... Lad mig sige det sådan, at de har ramt MEGET ved siden af. De giver kun pengene tilbage indenfor 14 dage. Det tog mig 7 dage at modtage pickuppen, og grundet travlhed fik jeg først installeret den forleden.
[/quote]

Har du prøvet at høre dem alligevel?

Er det en sort eller en zebra? :?:[/quote]

Det er en (reverse) zebra. Du skal være meget velkommen til at prøve den uforpligtende. Den ligger alligevel bare på en hylde og griner af mig.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Det er en (reverse) zebra. Du skal være meget velkommen til at prøve den uforpligtende. Den ligger alligevel bare på en hylde og griner af mig.[/quote]

Tak. Det vil jeg gerne på et tidspunkt, når jeg er færdig med at rode med telecaster. :)

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Rasser »

ITM: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... ore/produc ... kface.html</a><!-- m -->

Jeg glæder mig.

Mvh.
Rasmus.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITCar. Dagens udbytte på vintage show er to cts potmetre til min strat.Så 50 kr + indgang og kaffe er billigt sluppet.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Pluto"]ITCar. Dagens udbytte på vintage show er to cts potmetre til min strat.Så 50 kr + indgang og kaffe er billigt sluppet.[/quote]

ITCET (In The Car Earlier Today): Dagens udbytte på Vintage Show: 5 sæt strenge til elektrisk guitar, og 5 sæt til akustisk. Så 200,- + indgang, kaffe og en Ale No. 16, må også siges at være billigt sluppet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Kimling »

FVS (Fra Vintage Show): 3 sæt strenge. 12 styks "string ferrules" (hvad hulan hedder de på dansk?), et sæt Schaller Straplocks og et potmeter.
Så jeg slap også helskindet derfra. Der var godt nok en forstærker, jeg gerne ville have haft med hjem, men det tillader kontoen ikke lige for tiden :(
Create a sense of purpose around which you base your faith

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Peter C »

Hvad var det for en?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]12 styks "string ferrules" (hvad hulan hedder de på dansk?) ...([/quote]

Bøsninger.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

Jeg er på vej hjem fra Vintage Show. Med en spritny guitar. Ikke meget vintage over det...

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]Jeg er på vej hjem fra Vintage Show. Med en spritny guitar. Ikke meget vintage over det...[/quote]

Hameren?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Swampthing »

ITM : Et Pete Cornish Kabel, så må jeg se om jeg kan høre forskel.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="Turtle"]Jeg er på vej hjem fra Vintage Show. Med en spritny guitar. Ikke meget vintage over det...[/quote]

Hameren?[/quote]

Nej, det ville da næsten have været for forudsigeligt (selv om jeg var noget lun på den). De der Tanglewood akkustiske, som Mega-Steen havde med var faktisk ret fede - og jeg har været lidt på udkig efter en billig akkustisk med indbygget tuner til festivalbrug og lignende. Så sådan en endte jeg med at tage med hjem...


Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

[quote="itsaysvuff"]PHARAOH FUZZ![/quote]
Så må vi jo se, om den holder, hvad hype'en lover.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Kimling »

ITM: En 7-strengs tune-o-matic til mit projekt
Create a sense of purpose around which you base your faith

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af itsaysvuff »

42: Jep, ellers tror jeg den bliver rimelig nem at sælge videre.. Men jeg håber fandme på det er the fuzz to end all fuzzes!

Den er bestilt med mulighed for germanium transistor..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

[quote="itsaysvuff"]42: Jep, ellers tror jeg den bliver rimelig nem at sælge videre.. Men jeg håber fandme på det er the fuzz to end all fuzzes! [/quote]
Ain't gonna happen.. Fuzz er ikke en pedal, det er en sygdom.. :D

Jeg så for nogle uger siden, at der var en på HCFX der skrev "alot of people seem to be flipping their Pharaoh's pretty fast these days", så jeg tror hype'en også er en sygdom.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af itsaysvuff »

Den tråd har jeg læst.. Men ud for beskrivelsen og "live funktionen" med at den ikke fjerner mellemtonen fra din tone glæder jeg mig til at prøve den..
Og selvfølgelig er den hype'd, det er en timmy og en klon også, men det er også fordi de er fede..

Jeg tror grunden til at de bliver skuffet over pharaoh fuzzen er at de ikke hører den typiske kompressede big muff lyd.. Og så tror jeg sgu mange af de folk der sidder på de forums aldrig kommer ud fra soveværelset og op på en scene..

Men du har ret - jeg er nok ikke færdig med fuzzpedaler efter det.. Men hvis jeg bliver glad for den kan jeg dække mange ting med den og min spaghetti western fuzz..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

[quote="fortytwo"][quote="itsaysvuff"]42: Jep, ellers tror jeg den bliver rimelig nem at sælge videre.. Men jeg håber fandme på det er the fuzz to end all fuzzes! [/quote]
Ain't gonna happen.. Fuzz er ikke en pedal, det er en sygdom.. :D

Jeg så for nogle uger siden, at der var en på HCFX der skrev "alot of people seem to be flipping their Pharaoh's pretty fast these days", så jeg tror hype'en også er en sygdom.. ;) [/quote]

Tjah, nu kender jeg ikke pedalen. Men efter at have hørt en pæn stak lydklip fra folk, som rent faktisk plejer at vide, hvad de har med at gøre, tror jeg nu nok, at dét med at sætte en stopper for alle andre fuzzes er lidt i afdelingen for dagdrømmeri...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

ITM: Addictive drums. Og en tremolo-pedal. Og nogen ukulele-strenge. En rem. En Capo. Og lidt småting :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen