Now GAS.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

Prøvede i forgårs en brugt Gibson SG i Woodsound. Minihumbuckere, smal hals, god lyd... 16k :( Godt jeg ikke har brug for sådan en.

NSG (Now Sustainerplayer Gas):
Billede
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.thomann.de/dk/gibson_nightha ... on_nightha ... _stock.htm</a><!-- m --> :?: Jeg vidste ikke, de havde smidt en ny omgang på markedet. Til gengæld er det med andre pickupper end originalerne fra 90'erne. Et minus set fra min stol.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

[quote="Odgaard"] Jeg vidste ikke, de havde smidt en ny omgang på markedet. Til gengæld er det med andre pickupper end originalerne fra 90'erne. Et minus set fra min stol.[/quote]

Jo - men du havde nok glemt, du vidste det! ;)

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://gear-freak.dk/forum/guitar-bas/t ... 69.html</a><!-- l -->

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Odgaard »

haha, Ja, det havde jeg fuldstændig glemt. Tak, internethukommelse/Hans :lol:

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

NG: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Used-GIBSON-E ... d-GIBSON-E ... 991wt_1163</a><!-- m -->

Hvor er den bare bygget af AWESOMENESS!

(Jeg ved det - jeg er bindegal)

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

Det bliver værre og værre med mig...

NG: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Fender-Perfor ... der-Perfor ... 500wt_1413</a><!-- m -->

Den tiltaler mig på en eller anden underlig måde...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Smittefar »

Så Førslev - Nu strammer du lige op - FY
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]Så Førslev - Nu strammer du lige op - FY[/quote]

+1
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Førslev »

HVAD???

Den er da meeeega 80'er nice! sådan lidt: "sådan her ser det ud hvis en strat og en parker fly havde et one-night-stand og der kom en unge ud af det"-agtigt...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Anonym »

[quote="Førslev"]HVAD???

Den er da meeeega 80'er nice! sådan lidt: "sådan her ser det ud hvis en strat og en parker fly havde et one-night-stand og der kom en unge ud af det"-agtigt...[/quote]

Efter at have opholdt sig alt for længe ved Fukushima.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg har faktisk altid godt kunnet lide den. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Loomer »

Altså, selv JEG synes den der ser alt for fucked ud. Tænk lige over det.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Førslev"]HVAD???

Den er da meeeega 80'er nice! sådan lidt: "sådan her ser det ud hvis en strat og en parker fly havde et one-night-stand og der kom en unge ud af det"-agtigt...[/quote]

Ihhh ... du har taget alle mine argumenter! :P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

NG. Har umiddelbart fundet en vintage Fender Stratocaster fra 1965.(har ikke prøvet den endnu) som virkelig kunne passe til mig.Sunburst og stadig en pre cbs med lille headstock
Dog ikke 100% org. men hvis den spiller og lyder som den ser ud ,kan jeg godt leve med det.
Problemet er lidt at det er helt umuligt at sælge noget af de gode ting jeg har i forvejen for tiden.Brugtmarkedet er helt brak.men det kan så være man kan presse prisen på 65 straten ,som
ikke virker helt vild dyr i forhold til lign. jeg har fundet på ebay og lignende steder.Men det er stadig mange penge. :?
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]NG. Har umiddelbart fundet en vintage Fender Stratocaster fra 1965.(har ikke prøvet den endnu) som virkelig kunne passe til mig.Sunburst og stadig en pre cbs med lille headstock
Dog ikke 100% org. men hvis den spiller og lyder som den ser ud ,kan jeg godt leve med det.
Problemet er lidt at det er helt umuligt at sælge noget af de gode ting jeg har i forvejen for tiden.Brugtmarkedet er helt brak.men det kan så være man kan presse prisen på 65 straten ,som
ikke virker helt vild dyr i forhold til lign. jeg har fundet på ebay og lignende steder.Men det er stadig mange penge. :?[/quote]

Sørg for at checke den godt igennem... `65 er CBS, men lavet på samme måde som da Leo sad i stolen. Husk at gamle guitarer godt kan være lidt cranky og koste lidt at få helt på toppen.
PM mig gerne hvis du vil vide hvad du skal kigge efter.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

[quote="MacG"][quote="Pluto"]NG. Har umiddelbart fundet en vintage Fender Stratocaster fra 1965.(har ikke prøvet den endnu) som virkelig kunne passe til mig.Sunburst og stadig en pre cbs med lille headstock
Dog ikke 100% org. men hvis den spiller og lyder som den ser ud ,kan jeg godt leve med det.
Problemet er lidt at det er helt umuligt at sælge noget af de gode ting jeg har i forvejen for tiden.Brugtmarkedet er helt brak.men det kan så være man kan presse prisen på 65 straten ,som
ikke virker helt vild dyr i forhold til lign. jeg har fundet på ebay og lignende steder.Men det er stadig mange penge. :?[/quote]

Sørg for at checke den godt igennem... `65 er CBS, men lavet på samme måde som da Leo sad i stolen. Husk at gamle guitarer godt kan være lidt cranky og koste lidt at få helt på toppen.
PM mig gerne hvis du vil vide hvad du skal kigge efter.[/quote]


Den er fra januar 65 ,så det er med l serienummer som så vidt jeg kan forstå en pre cbs.Eller?Det kan godt være jeg lige pm dig når jeg får lidt flere billeder.
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"][quote="MacG"][quote="Pluto"]NG. Har umiddelbart fundet en vintage Fender Stratocaster fra 1965.(har ikke prøvet den endnu) som virkelig kunne passe til mig.Sunburst og stadig en pre cbs med lille headstock
Dog ikke 100% org. men hvis den spiller og lyder som den ser ud ,kan jeg godt leve med det.
Problemet er lidt at det er helt umuligt at sælge noget af de gode ting jeg har i forvejen for tiden.Brugtmarkedet er helt brak.men det kan så være man kan presse prisen på 65 straten ,som
ikke virker helt vild dyr i forhold til lign. jeg har fundet på ebay og lignende steder.Men det er stadig mange penge. :?[/quote]

Sørg for at checke den godt igennem... `65 er CBS, men lavet på samme måde som da Leo sad i stolen. Husk at gamle guitarer godt kan være lidt cranky og koste lidt at få helt på toppen.
PM mig gerne hvis du vil vide hvad du skal kigge efter.[/quote]


Den er fra januar 65 ,så det er med l serienummer som så vidt jeg kan forstå en pre cbs.Eller?Det kan godt være jeg lige pm dig når jeg får lidt flere billeder.[/quote]

Hvis den har L-serienummer så er den stadig pre-CBS selvom CBS overtog Fender i Januar ´65. Hvor ved du fra at den er fra januar ? Datoen på enden af halsen ?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Pluto »

Der står 2 november 64 på hælen af halsen og efter hvad jeg har fået at vide så er er serienummeret fra januar 65(jeg er ikke selv sikker på at serienumrerne er så præcise tilbage i 60erne)Men jeg har læst at de først lavede l serie nr. om sidst i 65.Potmetrere og switch er skiftet så der kan man ikke læse noget.Jeg kan ikke læse præcis hvad der står på pick uperne på de billeder jeg har fået på mail.Men
de skulle vist være org.Så det er nok sådan en årskifte model.
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Der står 2 november 64 på hælen af halsen og efter hvad jeg har fået at vide så er er serienummeret fra januar 65(jeg er ikke selv sikker på at serienumrerne er så præcise tilbage i 60erne)Men jeg har læst at de først lavede l serie nr. om sidst i 65.Potmetrere og switch er skiftet så der kan man ikke læse noget.Jeg kan ikke læse præcis hvad der står på pick uperne på de billeder jeg har fået på mail.Men
de skulle vist være org.Så det er nok sådan en årskifte model.[/quote]

Pm din adresse, så skriver jeg til dig.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Barf »

NG: En effektmaskine i stil med Nova System men kun med delay, reverb og en modulationsdel (phaser, chorus, tremolo osv.) Sådan en findes vist desværre ikke dog.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now GAS.

Indlæg af Dannyboy »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... PI.dll?Vie ... 0589211500</a><!-- m -->

og

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... API.dll?Vi ... 0752351937</a><!-- m -->



.. mest den øverste naturligvis

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen