Ny pickup, og dertil hørende flash..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Loomer »

Ja, et styks Keramisk War Pig, fra Bareknuckle af. Ikke så meget at sige.

Billede

Billede

Billede

Billede

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Smittefar »

Nice - hvad er det for en BC Rich guitar?

Jeg kan se, P90'eren stadig sidder i Gibberen?
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Loomer »

Det er en Gunslinger NJ Series. Så vidt jeg ved, en Japaner. Der sidder en Bareknuckle Painkiller i broen :)

Og, ja P90eren sidder i lidt endnu :P Og når den ryger ud, bestiller jeg en til mig selv.

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Jejak »

Den ser sgu godt ud den Gunslinger der!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af AnotherDan »

Øv ingen lyd denne gang?

Det er er en no bullshit SG - me likes...
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Anonym »

På en æstetisk politisk korrekt måde passer sådan en gennemtygget pickup fint på Plet. :thumbup:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af IkkeMig »

Jeg kan jo ikke sige meget ondt om pickuppen, jeg har selv sådan en, og jeg er ærlig talt lidt bange for den :lol:

Men efter at have set to eksemplarer er jeg nødt til at sige det: Den der hakker-i-kanten-som-fra-en-blender finish på en pickup, den ser altså ikke særligt godt ud. Så hellere den der blå, der sidder i din Gunslinger...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Turtle"]Jeg kan jo ikke sige meget ondt om pickuppen, jeg har selv sådan en, og jeg er ærlig talt lidt bange for den :lol:

Men efter at have set to eksemplarer er jeg nødt til at sige det: Den der hakker-i-kanten-som-fra-en-blender finish på en pickup, den ser altså ikke særligt godt ud. Så hellere den der blå, der sidder i din Gunslinger...[/quote]

Du er altså helt ude at skide, når det gælder farver. :D Det bliver vist ikke meget mere grønt. :D

Cool, Lummer - lyd!
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Sasha »

Jah, der må jeg nok holde med Rasmus...

- blå..???

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Turtle"]Jeg kan jo ikke sige meget ondt om pickuppen, jeg har selv sådan en, og jeg er ærlig talt lidt bange for den :lol:

Men efter at have set to eksemplarer er jeg nødt til at sige det: Den der hakker-i-kanten-som-fra-en-blender finish på en pickup, den ser altså ikke særligt godt ud. Så hellere den der blå, der sidder i din Gunslinger...[/quote]

Du er altså helt ude at skide, når det gælder farver. :D Det bliver vist ikke meget mere grønt. :D
[/quote]

Ja - og et helt oprigtigt ment - men ganske off-topic spørgsmål: Når du nu roder med elektronik, hvordan sikre du dig, at du får loddet og forbundet grønne og blå ledninger rigtigt?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af IkkeMig »

Nu holder vi os bare til at diskutere pickupper, ikk'? Hvis jeg skulle finde på at skrive blå, når jeg mener grøn eller omvendt må i gerne lave jeres egen interne søg-og-erstat...
:oops: :oops:

Men giv mig lige ret i, at blender-finishen ikke er særlig elegant?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"][quote="Turtle"]Jeg kan jo ikke sige meget ondt om pickuppen, jeg har selv sådan en, og jeg er ærlig talt lidt bange for den :lol:

Men efter at have set to eksemplarer er jeg nødt til at sige det: Den der hakker-i-kanten-som-fra-en-blender finish på en pickup, den ser altså ikke særligt godt ud. Så hellere den der blå, der sidder i din Gunslinger...[/quote]

Du er altså helt ude at skide, når det gælder farver. :D Det bliver vist ikke meget mere grønt. :D
[/quote]

Ja - og et helt oprigtigt ment - men ganske off-topic spørgsmål: Når du nu roder med elektronik, hvordan sikre du dig, at du får loddet og forbundet grønne og blå ledninger rigtigt?[/quote]

Jeg har vist aldrig været ude for, at jeg skulle skelne mellem blå og grøn i den sammenhæng. Man plejer jo også at kunne se, hvor ledningen kommer fra... :!:

Og inden spørgsmålet om modstandskoder kommer: Den blå, den grønne og den lilla er ens. Det er den orange og den røde også! Men hvis man kender de almindelige værdier, så ved man, hvilke muligheder, der er og så kan man bruge udelukkelsesmetoden. Eneste problem er 22 og 33, men så satser man på at det står rigtigt på kassen (eller måler). Det kan en sjælden gang gå galt med obskure 0.1%'s modstande, men så lader man som om man giver lærlingen en test!!! :lol:

Og for øvrigt bruger man næsten ikke farvekoder mere - de er gået ud med SMD-komponenter (som jeg heldigvis godt kan læse ... med en lup).

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af IkkeMig »

Tilbage til topic:

[quote="Turtle"]Men giv mig lige ret i, at blender-finishen ikke er særlig elegant?[/quote]

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Tilbage til topic:

[quote="Turtle"]Men giv mig lige ret i, at blender-finishen ikke er særlig elegant?[/quote][/quote]

Nej.
[quote="SustainerPlayer"]På en æstetisk politisk korrekt måde passer sådan en gennemtygget pickup fint på Plet. :thumbup:[/quote]

8-)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Kimling »

Jeg synes sgu, det ser godt ud med sådan en blender-finish. På den anden side, synes jeg at relic er noget pjat :S
Create a sense of purpose around which you base your faith

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Hybrid_Child »

Den der battleworn relic blender cover er mega sejt. Og pickuppen lyder fedt, det kan jeg godt stå inde for. Bare Knuckle ftw.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Jacko
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Jacko »

Kewl ;o)

Har du prøvet deres Nailbomb?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Loomer »

[quote="Kimling"]Jeg synes sgu, det ser godt ud med sådan en blender-finish. På den anden side, synes jeg at relic er noget pjat :S[/quote]

Plet er heller ikke reliced, den er bare ærligt og redeligt mishandlet.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ny pickup, og dertil hørende flash..

Indlæg af Kimling »

Det var nu heller ikke Plet, jeg mente. Jeg mener relic generelt :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen