Lager rensning på gitarrdelar.se

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Førslev »

Nemlig.

og husk den svenske krone står i ca 0.70 dkr når i ganger priserne op (eller ned hehe)

<a href="http://gitarrdelar.se/index.php?cPath=210" rel="nofollow">http://gitarrdelar.se/index.php?cPath=210</a>

God shopping.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af IkkeMig »

Det er vist længe siden, du har været i Sverige - den svenske krone nærmer sig med hastige skridt 0,80...

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Jackie van Hippie »

Hvis bare man var lidt mere fingernem..
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Anonym »

Hejsan ... det koster jo meget billigt.

Jeg måtte lige prøve:

Eden JK-hals Hajtandsilägg Lönn Satin finish
Eden JK-hals. Hajtandsilägg Satin finish
Floyd Rose FRT1000 komplett Svart Nickel

Jeg har jo sådan en fløjt råse krop liggende alligevel.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Odgaard »

Jeg sad også og overvejede, om det var nu, jeg skulle i gang med et Thinline projekt. Det blev dog ved tanken.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Førslev »

@Sustainerplayer: Har været lidt nysgerrig på kvaliteten af det der eden halløj. Kan du ikke smide et par ord om kvaliteten når du modtager skidtet?

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Jens H »

Jeg kom også til at købe en krop og en hals. Mest af nysgerrighed, men også fordi jeg mangler en "spade" i værkstedet jeg kan spille på og skifte pickupper og alt muligt test.
Men det koster jo næsten gratis.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Anonym »

[quote="Førslev"]@Sustainerplayer: Har været lidt nysgerrig på kvaliteten af det der eden halløj. Kan du ikke smide et par ord om kvaliteten når du modtager skidtet?[/quote]

Ork ja. Jeg skal nok spamme løs. 8-)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Anonym »

Har lige modtaget pakken. Så leveringshastigheden kan man ikke klage over.

Eden-halsene er ikke uventet i den billige ende. Generelt dårligt håndværk.

Hals med "palisandergribebræt":

FR-hylden er fræst i stykker ved trussrod-møtrikken. Grim overgang fra shelf til hoved. Mange dings og småfejl i lak. Lakken ikke overdrevet tyk og føles egentligt smooth i spillezonen. En decideret afskrabning er der dog på bagsiden af hovedet. Inlays af rimelig kvalitet. Båndarbejdet rimeligt. Overraskende at der et skjulte båndender! Men båndene er meget anløbne - der skal pudses. Hælen ikke lavet særligt pænt i afrundingerne. Med en del knofedt kan man nok godt få et rimeligt resultat. Men den er absolut ikke klar til brug.

Hals - Ahorn/ahorn:

FR-hylden kompenseret med rigeligt snedkerlim. Side-dots stikker ud. Stikkende båndender. Stikkende side-dots. Fejl på bagsiden af halsen ved 1./2. bånd - under lakken! Indlæg grimt lavet. Sub-standard båndarbejde. Anløbne bånd. Hælen er grimt lavet. Denne hals er tæt på ubrugelig.

Jeg havde bestilt FR-kopien i sort nikkel - men fik en i sort/chrome i stedet. Ligner rimelig kvalitet af en licenseret FR at være. Orker nok ikke at få den byttet - til projektet kan jeg godt leve med sort/chrome.

Det generelle indtryk er langt fra imponerende. Eden-delene vil jeg ikke anbefale til noget seriøst. Der er langt op til MityMite-kvaliteten - rigtigt langt op til Warmoth. Men ok - prisen er derefter. Men til normalprisen ville jeg givet den smule ekstra og købe MityMite.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Jens H »

øv da. Jeg ved ikke om mine dele er kommet endnu.
Men jeg regner med at jeg vil ombånde halsen. (det koster jo kun 150 kr når man selv gør det :) )
Det jeg frygter mest er at det er noget "ungt" og alt for let træ. Men det er jo bare til en kælder/værksteds guitar.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Anonym »

Jeg undrede mig over det manglende "Licensed" på FR-kopien. Men det er fordi det ikke er en kopi. Jeg kan jo også bare læse teksten: "Floyd Rose Original, Made in Korea (låter konstigt kanske men det är sant). Exakt samma spec som OFR som görs i Tyskland (FRT100). Sitter på en mängd gitarrer som levereras med OFR från fabrik. " GuitaRasmus påpegede det lige.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Abemand »

[quote="SustainerPlayer"]GuitaRasmus oplyste mig i øvrigt lige om, at det er en original japaner Floyd Rose. Jeg undrede mig også over det manglende "Licensed". Så den deal er ok.[/quote]

Er det ikke en FRT1000? Synes ellers jeg har læst at de er lavet i Korea.

Under alle omstændigheder så skulle de vist være hæderlige.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Anonym »

[quote="Abemand"]

Er det ikke en FRT1000? Synes ellers jeg har læst at de er lavet i Korea.

Under alle omstændigheder så skulle de vist være hæderlige.[/quote]

Jo - jeg ændrede indlægget imens du skrev. :D

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Jens H »

Jeg har også modtaget mine dele. Ved halsen er der de samme problemer som sustain beskriver. Træet virker ok.
Kroppen er ikke lavet af kvalitetstræ. Halslomme passer ikke med hals. FR udfræsning passer ikke til FR.

Generelt havde jeg håbet at det bare kunne klaskes sammen, men der skal laves en del arbejde, og det var jo ikke lige meningen.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Anonym »

Så er der "rensning" igen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gitarrdelar.se/index.php?cPath=2 ... hp?cPath=2 ... =2a&page=1</a><!-- m -->

Der er en del Duncan og Wilkinson-pickupper.

Husk at holde jer fra det der Eden-bras! :?

Den svenske dollar står i 84-noget pt.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lager rensning på gitarrdelar.se

Indlæg af Anonym »

Ombandad av praktikant.

Er der andre ansat end praktikanter på den fabrik? :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen