Tele thinline slagplade.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tele thinline slagplade.

Indlæg af Flyveøglen »

Hej allesammen.

Jeg er i den heldige situation at jeg igår anskaffede mig en 69 tele thinline. Det er en topfed guitar, men den hvide pearloid slagplade den er født med er måske lige en tand for morfar til mig.

Nu har jeg så siddet og googlet som en sindsyg, men jeg synes ikke jeg kan finde 69 thinline slagplader inden for Europas grænser i de farver jeg havde i tankerne, hvilket vil sige sort 3 lags eller en brun tortoise.

Er der nogen af jer der har kendskab til en geschäft der ligger inde med sådan noget?? Rockinger, tysk ebay, Thomann m. fl. har alle været resultatløse

Hvis der er en af jer der har en i skuffen må i selvfølgelig gerne sende mig en PM, også selvom du arbejder i en butik!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tele thinline slagplade.

Indlæg af Dannyboy »

Jeg købte faktisk engang en sort en til thinline fordi jeg troede jeg skulle til at eje sådan en guitar. Ebay.com er stedet - og ja, den skal da være sort. Thinline med sort slagplade er konge


.. du skal da være ret uheldig hvis de skulle tage et stort brev til ca 100kr i tolden?

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tele thinline slagplade.

Indlæg af Flyveøglen »

Ja det lader jo desværre til at det er Ebay man må ty til....

Men så har jeg lige et spørgsmål:

Der er en warmoth slagplade i sort på Ebay, men vil den passe på en mex classic series?? (Der står jo på warmoths hjemmeside at de kun passer på Warmoths egne thinlinekroppe.

@Dannyboy: Hvis du har den i skuffen endnu, så send mig da lige en PM :D

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tele thinline slagplade.

Indlæg af Dannyboy »

Jeg solgte den for ca 4 år siden ;) desværre. Men hey, køb den da i en eBay store i stedet for brugt

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tele thinline slagplade.

Indlæg af Odgaard »

[quote="Dannyboy"]Jeg solgte den for ca 4 år siden ;) desværre. Men hey, køb den da i en eBay store i stedet for brugt[/quote]
Jeg ved, Jens H også laver slagplader. En mulighed kunne være at sende din nuværende slagplade til ham og få skåret en ny ud fra den (noget som jeg selv skal have gjort, når jeg engang husker at komme på posthuset).

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tele thinline slagplade.

Indlæg af Flyveøglen »

Kanon ide.

Jeg kan alligevel kun finde en sort enkeltlags på Abay, og jeg ville egentlig gerne have en 3 lags sort /hvid /sort.

Jeg må lige prøve at fange ham ved lejlighed

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen